Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (356)
Mahtavaa pilata ainoa elämänsä satuolennon perseen nuolemisella! Upeaa!
Onko pakko tuputtaa sitä paskaa kulttulaisuutta jatkuvasti joka paikassa???!
Jeesuksen varjolla peitetyt seksiorgiat.
Ollaan taas noustu väärällä jalalla sängystä.
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen varjolla peitetyt seksiorgiat.
Olihan kökösti sanottu.
Lukeminen kannattaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko tuputtaa sitä paskaa kulttulaisuutta jatkuvasti joka paikassa???!
Tarkoitatko prideä ja wokea?
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Onko Pekka Aittakumpu puhumassa moraalista?
Kommunistit ovat paniikissa, kun Suomessa järjestetään fiksumpiakin tapahtumia kuin pedofiilinen ja vihamielinen pride-kuukausi.
Pitääkö Pekka Aittakumpu saarnan, missä kannustaa vaihtamaan perheen populismiin?
Vierailija kirjoitti:
Kommunistit ovat paniikissa, kun Suomessa järjestetään fiksumpiakin tapahtumia kuin pedofiilinen ja vihamielinen pride-kuukausi.
Pridessako heitellään naulaisia lautoja ihmisiä kohti?
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko tuputtaa sitä paskaa kulttulaisuutta jatkuvasti joka paikassa???!
Mitä tuputtamista tässä on että iloitsee tapahtumasta? Onko sitten viesti: "Lähdettiin puolison kanssa mökille, mahtavaa!" parisuhteen ja mökkielämän tuputusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunistit ovat paniikissa, kun Suomessa järjestetään fiksumpiakin tapahtumia kuin pedofiilinen ja vihamielinen pride-kuukausi.
Pridessako heitellään naulaisia lautoja ihmisiä kohti?
Hyvin mahdollista. Joka porukkaan mahtuu ääliöitä. Onneksi esineiden heittely ihnisiä päin on niin pridessä kuin suviseuroissa harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Kommunistit ovat paniikissa, kun Suomessa järjestetään fiksumpiakin tapahtumia kuin pedofiilinen ja vihamielinen pride-kuukausi.
Enkeleiden lisäksi näet myös kommunisteja siellä täällä. Mitä jos kävisit Specksaversilla?
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä seksin määrää.
Höpö höpö.
Lue Raamattua.
Siellä sanotaan, että he valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on oleva suuri taivaassa.
Onko Essayalin siellä hoilaamassa?
Voi sitä seksin määrää.