Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa
Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…
Kommentit (213)
Tuolla naamalla oleva kyllä tietää, miltä tuntuu, kun sillä pyyhitään lattiaa.
No hyvähän se tavallaan on. Saatais loppu tälle suvivirsivinkunalle.
Mutta noin muuten, Suomi on ihan pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naamalla oleva kyllä tietää, miltä tuntuu, kun sillä pyyhitään lattiaa.
Ja varmaan lapsillekin tosi kiva, kun iskä on yleinen naurunaihe.
Mistä korvaukset kun koulussa joutui kuuntelemaan kansainvälistä?
Vintiöiden sketsin sanoin: ziisus mikä pjönttö!
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
Ilmeisesti hän on ottanut huomioon, että oikeudessa häviäjä maksaa paitsi omat, niin myös vastapuolen oikeudenkäyntikulut.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
Aika monella muulla on ihan oikeitakin ongelmia. Laurilla asiat taitavat olla todella hyvin, jos tuo on ainoa ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hän on ottanut huomioon, että oikeudessa häviäjä maksaa paitsi omat, niin myös vastapuolen oikeudenkäyntikulut.
P/\ska kasa varmaan luottaa siihen että kyllä dem|a tai joku vastaava kerho kerää hälle kolehdin josta koko potti maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
On siinä elämällä tarkoitusta...
Jos tuo voittaa niin voinko minäkin hakea jälkikäteen korvauksia takautuvasti? Lasketaan 12 vuotena olen kuullut suvivirren 12x3000e. Kaupunki on minulle velkaa 36 00 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo voittaa niin voinko minäkin hakea jälkikäteen korvauksia takautuvasti? Lasketaan 12 vuotena olen kuullut suvivirren 12x3000e. Kaupunki on minulle velkaa 36 00 euroa.
Siis 36 000
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
On siinä elämällä tarkoitusta...
Luulis siinä ajassa jo oppineen, että se suvivirsi kevätjuhlissa lauletaan?
Jo on typerää. Jokaisella on tässä elämässä asioita, joita pitää vastentahtoisesti vain kuunnella. Aika hurjaksi kyllä menisi asiat, jos kaikki alkaisivat vaatia itselleen oikeutta. Mutta oikeushan tällä virsi-miehellä on kyllä valittaa.
Tosi surullista, ahnetta ja ylpeääkin toimintaa.
Jos Lauri häviää, joutuu hän maksamaan kaikki oikeudenkäyntikulut. Tämä olisi mielestäni ainoa oikea ratkaisu.
Mutta jos hän sattuisi voittamaan, on täysin resurssien haaskausta, että sitten Espoon kaupunki joutuisi kulut maksamaan eli oikeudenkäyntikulut ja "syrjintähyvityksen". Eli käytännössä kuitenkin loppupeleissä välillisesti veronmaksajat...
Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!
Niinpä. Kukahan ne tulevat loukkaantumiset kaikki pystyy maksamaan, kun mahdollisen voitetun ennakkotapauksen jälkeen alkaa loukkaantuneita tupsahdella esiin muitakin rahakorvauksen toivossa.
Nyt tarvittaisiin kyllä joku hallituksen laittama stoppi loukkaantumisasioille ennen kuin niin käy.
Lauloin 70 luvulla suvivirttä vasten tahtoisesti, keneltä voin hakea korvauksia, kaikki opettajat kuolleet eikä koko kouluakaan ole enää olemassa.
Lisäksi polly papukaijaa piti laulaa vastentahtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Typerää tai ei, mutta hänellä on siihen täysi oikeus.
Juuri näin. Elämme oikeusvaltiossa.
Typerää tai ei, mutta hänellä on siihen täysi oikeus.