Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa
Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!
jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
Aika monella muulla on ihan oikeitakin ongelmia. Laurilla asiat taitavat olla todella hyvin, jos tuo on ainoa ongelma.
Lauri hakee vain ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!
jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista
Silloin se avaa portin sille, että kaikkia muitakin maailman ideologioita ja filosofioita tulee kohdella samalla kriittisyydellä. Voiko sitten enää esitttää musiikkia lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!
Ajaltelkaapas niitä monilapsisia perheitä, joissa tämä vahinko on päässyt tapahtumaan. Tai jos ei tämä, niin sitten jokin erillisen ilmoitusvelvollisuuden laiminlyönti. Kyllä siinä alkaa mukavasti saamaan sivutienestiä, jos takautuvasti hakee korvauksia joka ipanan kohdalla. Voi viellä laittaa päälle korvausvaateen henkisestä kärsimyksestä ja testailla kuinka paljon sillä nettoaisi? Laurihan on liukas käänteissään kuin ankerias - jos yksi syytekohta ei tärppää, voi kokeilla jotain muuta muotoilua tai virhettä, jonka koululaitos on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
Päivi Räsänen sanoo tekevänsä kaikkensa, että alkoholin kotiinkuljetus ei toteudu
https://yle.fi/a/74-20187422
Kaikki julkisuus on positiivista. Nyt ukko eduskuntaan!
Vierailija kirjoitti:
Aika pelle ukko tämä Lauri.
mutta Jussin vuosia jatkunut öuhötys on ihan asiasta johtuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
Päivi Räsänen sanoo tekevänsä kaikkensa, että alkoholin kotiinkuljetus ei toteudu
https://yle.fi/a/74-20187422
Onneksi Päivi hävisi tämänkin jutun
Vierailija kirjoitti:
Aika pelle ukko tämä Lauri.
Periaatteen mies. Eihän tuollaista voi kun arvostaa. Jos perussuomalaisetkin olisivat pitäneet kiinni periaatteistaan, niin vähäosaisilta ei olisi leikattu!
Joo nämä Suomen oman elämänsä sankarit myös aiheuttavat miljoonien menetyksiä valtiolle ja yksityiselle, kun joka ikistä talo- tai tiehanketta, tai vaikka naapurin lahon puun kaatamista pitää vastustaa ja siten viivästyttä usein vuodella.
Jos olisi oikeus vaikka jollain ryhmällä tms valittaa , mutta ykstyiset pässinpäät saa haitata koko infaa maassa.
Eikös jossain tampereella ollut pälli, joka vuorotellen monen tietyllä kadulla olevan talon myymistä tai jotain vastusti. Lopulta joku oikeus antoi sille sakot tahallisesta häirinnästä- siis tahallaan aiheutetaan kuluja yhteiskunnalle ja kaupungeille, koska voidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
Päivi Räsänen sanoo tekevänsä kaikkensa, että alkoholin kotiinkuljetus ei toteudu
https://yle.fi/a/74-20187422Onneksi Päivi hävisi tämänkin jutun
Onko Päivi edes koskaan voittanut mitään juttua?
Huomionhakuinen valtakikseissä. Epäisänmaallinen lumihiutale.
Jämerä ja periaatteen takana toimiva mies, esimerkki kaikille
Iltapaskoissa pitää huomioposeerata. MINÄ!
Mahtaa tuon lapsi jo hävetä isäänsä. Saattaa tulla myös kiusaamista joiltain tahoilta.
Nolo ukko. Eikö ole mitään parempaa tekemistä? Jotain oikeaa asiaa millä auttaa Suomea ja suomalaisia ja vaikka koko maailmaa? Ei kun pitää vouhkata yhdestä laulusta kuukausitolkulla. Varmaan joku Napoleon-kompleksi kun pitää lehdissä patsastella ja vaikeuttaa muiden elämää.
Mä tunnen tuolla pohjoisessa yhden kunnanjohtajan, ja kun siltä kysyy, saako kaataa lahon pihapuun, niin vastaa, että kaada vain, minä voin sitten tarvittaessa moitiskella teostasi.
Kovin on pienet ympyrät tuolla tyypillä, maailmassa on tärkeämpiä asioita kuin suvivirsi. Maailmalla soditaan, on maanjäristyksiä, tappohelteitä, vakavia sairauksia ym. Niin tämä ääliö itkee yhden suvivirren takia, ostakoon itselleen ja penskalle korvatulpat.
30 vuotta öyhöttänyt m**hanmuutosta?