Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa

Vierailija
25.06.2026 |

Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?

 

 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!

jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista

Eli taas kerran, vähemmistö määrää, miten enemmistö elää.

Vierailija
42/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen tuolla pohjoisessa yhden kunnanjohtajan, ja kun siltä kysyy, saako kaataa lahon pihapuun, niin vastaa, että kaada vain, minä voin sitten tarvittaessa moitiskella teostasi.

Tulee eräs Jussi mieleen.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!

jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista

Eli taas kerran, vähemmistö määrää, miten enemmistö elää.

enemmistö ei aina ole oikeassa

Vierailija
44/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Laurin sananvapaus ei maistu vastustajille?

Vierailija
45/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähyvä! Nyt luulevaiset raivo päälle! Nyt kaikki yhdessä mylvimään, että suvirsi on kielletty ja meitä vainotaan! Ei tarvitse perehtyä asiaan kunhan saadaan hysteria aikaiseksi.

Vierailija
46/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?

30 vuotta öyhöttänyt m**hanmuutosta?

Näillä kahdella eri asialla, on melko erilainen haitallisuus aste. Mutta tietenkin punatautiselle, jolla poliittinen ideologia on pahasti hämärtänyt käsityksen ympäröivästä todellisuudesta, suvivirren veisuu tottakai on maailmanlopun asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pelle ukko tämä Lauri.

mutta Jussin vuosia jatkunut öuhötys on ihan asiasta johtuvaa?

Kuka Jussi?

Vierailija
48/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko julkisuudessa kerrottu, mikä on se peruste jolla Lauri Ojalalle alun perin "määrättiin" korvauksia ja jolla hän hakee kiitä käräjiltä? Jos siis lasta syrjittiin, miksi myös isä on oikeutettu korvauksiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin on pienet ympyrät tuolla tyypillä, maailmassa on tärkeämpiä asioita kuin suvivirsi. Maailmalla soditaan, on maanjäristyksiä, tappohelteitä, vakavia sairauksia ym. Niin tämä ääliö itkee yhden suvivirren takia, ostakoon itselleen ja penskalle korvatulpat.

Periaatteen mies. Eihän tuollaista voi kun arvostaa. Jos perussuomalaisetkin olisivat pitäneet kiinni periaatteistaan, niin vähäosaisilta ei olisi leikattu!

Vierailija
50/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvähän se tavallaan on. Saatais loppu tälle suvivirsivinkunalle.


Mutta noin muuten, Suomi on ihan pilalla.

Minäkin toivon, että tähän asiaan saadaan selvyys. Ja jos laki on sellainen että lapsia täytyy suojella suvivirren kuulemiselta tuhansien eurojen korvausten uhalla, toivon tietysti että lakia muutetaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Laurin elämä keskittyy kauniin laulun kritisointiin. Minä nyt istun päivätpikät koneella ja tallentelen muistioita tästä laululusta, näin siis Laurin antoisa elämä. Soljunut jo 10 vuotta eteenpäin. Ei,laulua on vastustettava. Siinä elämän syvyys ja tarkoitus Laurilla.

Vuodet kuluvat laulu/virsi säilyy. Sitä lauletaan jälleen kesän kunniaksi ja kesän juhlissa. 

Entä Lauri,kuka,missä? 

Vierailija
52/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?

30 vuotta öyhöttänyt m**hanmuutosta?

Näillä kahdella eri asialla, on melko erilainen haitallisuus aste. Mutta tietenkin punatautiselle, jolla poliittinen ideologia on pahasti hämärtänyt käsityksen ympäröivästä todellisuudesta, suvivirren veisuu tottakai on maailmanlopun asia.

Ei tunnu olevan, kun sinäkään et sitä haitallisuusastetta kyennyt määrittelemään ja kertomaan.

 

PS. Haitallisuusaste on yhdyssana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä yksi miinustaja Lauri?

Vierailija
54/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?

Päivi Räsänen sanoo tekevänsä kaikkensa, että alkoholin kotiinkuljetus ei toteudu
https://yle.fi/a/74-20187422

Onneksi Päivi hävisi tämänkin jutun

Onko Päivi edes koskaan voittanut mitään juttua?

Päivi voitti kun sai tuhota Liikkuvan poliisin. Rattijuopot ovat edelleen siitä kiitollisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa soitettava taustamusa on täyttä 💩:aa, etenkin jouluisin. Mistä voin vaatia korvauksia?

Vierailija
56/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Laurin sananvapaus ei maistu vastustajille?

😂😂😂

Vierailija
57/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Ojala kertoo mielipiteensä ja uskovaiset ovat taas heittämässä ensimmäistä kiveä. 

 

Jeesustelulle ei tunnu tulevan loppua. 

Vierailija
58/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!

jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista

Silloin se avaa portin sille, että kaikkia muitakin maailman ideologioita ja filosofioita tulee kohdella samalla kriittisyydellä. Voiko sitten enää esitttää musiikkia lainkaan? 

Ainakin klassinen musiikki poistuu kouluista lähes kokonaan, koska kaikkiin Jumalan kunniaksi sävellettyihin klassikkoteoksiin liittyy liian isot riskit. Mutta onneksi sateenkaarijumputukset on sentään sallittuja... 

Vierailija
59/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin on pienet ympyrät tuolla tyypillä, maailmassa on tärkeämpiä asioita kuin suvivirsi. Maailmalla soditaan, on maanjäristyksiä, tappohelteitä, vakavia sairauksia ym. Niin tämä ääliö itkee yhden suvivirren takia, ostakoon itselleen ja penskalle korvatulpat.

😂 Miksi ei todellakin ongelmaa ratkaista halvoilla ja hepoilla korvatulpilla? Niitä käyttäessä ei tarvi poistua tilaisuudesta ja joutua silmätikuksi, eikä myöskään kuunnella vastentahtoisesti.

Vierailija
60/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin on pienet ympyrät tuolla tyypillä, maailmassa on tärkeämpiä asioita kuin suvivirsi. Maailmalla soditaan, on maanjäristyksiä, tappohelteitä, vakavia sairauksia ym. Niin tämä ääliö itkee yhden suvivirren takia, ostakoon itselleen ja penskalle korvatulpat.

Sanotko noin myös niille, joiden polkupyörä on varastettu tai joiden postiluukusta on tungettu sisään koiranpaskaa? Mitäs pienistä, kun maailma on paljon isompia ongelmia pullollaan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän