Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa
Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen tuolla pohjoisessa yhden kunnanjohtajan, ja kun siltä kysyy, saako kaataa lahon pihapuun, niin vastaa, että kaada vain, minä voin sitten tarvittaessa moitiskella teostasi.
Tulee eräs Jussi mieleen.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!
jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista
Eli taas kerran, vähemmistö määrää, miten enemmistö elää.
enemmistö ei aina ole oikeassa
Miksi Laurin sananvapaus ei maistu vastustajille?
Hyvähyvä! Nyt luulevaiset raivo päälle! Nyt kaikki yhdessä mylvimään, että suvirsi on kielletty ja meitä vainotaan! Ei tarvitse perehtyä asiaan kunhan saadaan hysteria aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
30 vuotta öyhöttänyt m**hanmuutosta?
Näillä kahdella eri asialla, on melko erilainen haitallisuus aste. Mutta tietenkin punatautiselle, jolla poliittinen ideologia on pahasti hämärtänyt käsityksen ympäröivästä todellisuudesta, suvivirren veisuu tottakai on maailmanlopun asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pelle ukko tämä Lauri.
mutta Jussin vuosia jatkunut öuhötys on ihan asiasta johtuvaa?
Kuka Jussi?
Onko julkisuudessa kerrottu, mikä on se peruste jolla Lauri Ojalalle alun perin "määrättiin" korvauksia ja jolla hän hakee kiitä käräjiltä? Jos siis lasta syrjittiin, miksi myös isä on oikeutettu korvauksiin?
Vierailija kirjoitti:
Kovin on pienet ympyrät tuolla tyypillä, maailmassa on tärkeämpiä asioita kuin suvivirsi. Maailmalla soditaan, on maanjäristyksiä, tappohelteitä, vakavia sairauksia ym. Niin tämä ääliö itkee yhden suvivirren takia, ostakoon itselleen ja penskalle korvatulpat.
Periaatteen mies. Eihän tuollaista voi kun arvostaa. Jos perussuomalaisetkin olisivat pitäneet kiinni periaatteistaan, niin vähäosaisilta ei olisi leikattu!
Vierailija kirjoitti:
No hyvähän se tavallaan on. Saatais loppu tälle suvivirsivinkunalle.
Mutta noin muuten, Suomi on ihan pilalla.
Minäkin toivon, että tähän asiaan saadaan selvyys. Ja jos laki on sellainen että lapsia täytyy suojella suvivirren kuulemiselta tuhansien eurojen korvausten uhalla, toivon tietysti että lakia muutetaan.
No Laurin elämä keskittyy kauniin laulun kritisointiin. Minä nyt istun päivätpikät koneella ja tallentelen muistioita tästä laululusta, näin siis Laurin antoisa elämä. Soljunut jo 10 vuotta eteenpäin. Ei,laulua on vastustettava. Siinä elämän syvyys ja tarkoitus Laurilla.
Vuodet kuluvat laulu/virsi säilyy. Sitä lauletaan jälleen kesän kunniaksi ja kesän juhlissa.
Entä Lauri,kuka,missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
30 vuotta öyhöttänyt m**hanmuutosta?
Näillä kahdella eri asialla, on melko erilainen haitallisuus aste. Mutta tietenkin punatautiselle, jolla poliittinen ideologia on pahasti hämärtänyt käsityksen ympäröivästä todellisuudesta, suvivirren veisuu tottakai on maailmanlopun asia.
Ei tunnu olevan, kun sinäkään et sitä haitallisuusastetta kyennyt määrittelemään ja kertomaan.
PS. Haitallisuusaste on yhdyssana.
Onkohan tämä yksi miinustaja Lauri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
Päivi Räsänen sanoo tekevänsä kaikkensa, että alkoholin kotiinkuljetus ei toteudu
https://yle.fi/a/74-20187422Onneksi Päivi hävisi tämänkin jutun
Onko Päivi edes koskaan voittanut mitään juttua?
Päivi voitti kun sai tuhota Liikkuvan poliisin. Rattijuopot ovat edelleen siitä kiitollisia.
Lähikaupassa soitettava taustamusa on täyttä 💩:aa, etenkin jouluisin. Mistä voin vaatia korvauksia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laurin sananvapaus ei maistu vastustajille?
😂😂😂
Lauri Ojala kertoo mielipiteensä ja uskovaiset ovat taas heittämässä ensimmäistä kiveä.
Jeesustelulle ei tunnu tulevan loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!
jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista
Silloin se avaa portin sille, että kaikkia muitakin maailman ideologioita ja filosofioita tulee kohdella samalla kriittisyydellä. Voiko sitten enää esitttää musiikkia lainkaan?
Ainakin klassinen musiikki poistuu kouluista lähes kokonaan, koska kaikkiin Jumalan kunniaksi sävellettyihin klassikkoteoksiin liittyy liian isot riskit. Mutta onneksi sateenkaarijumputukset on sentään sallittuja...
Vierailija kirjoitti:
Kovin on pienet ympyrät tuolla tyypillä, maailmassa on tärkeämpiä asioita kuin suvivirsi. Maailmalla soditaan, on maanjäristyksiä, tappohelteitä, vakavia sairauksia ym. Niin tämä ääliö itkee yhden suvivirren takia, ostakoon itselleen ja penskalle korvatulpat.
😂 Miksi ei todellakin ongelmaa ratkaista halvoilla ja hepoilla korvatulpilla? Niitä käyttäessä ei tarvi poistua tilaisuudesta ja joutua silmätikuksi, eikä myöskään kuunnella vastentahtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kovin on pienet ympyrät tuolla tyypillä, maailmassa on tärkeämpiä asioita kuin suvivirsi. Maailmalla soditaan, on maanjäristyksiä, tappohelteitä, vakavia sairauksia ym. Niin tämä ääliö itkee yhden suvivirren takia, ostakoon itselleen ja penskalle korvatulpat.
Sanotko noin myös niille, joiden polkupyörä on varastettu tai joiden postiluukusta on tungettu sisään koiranpaskaa? Mitäs pienistä, kun maailma on paljon isompia ongelmia pullollaan!
Eli taas kerran, vähemmistö määrää, miten enemmistö elää.