Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että puoliso rakastaa

Vierailija
24.06.2026 |

Sinä joka olet naimisissa/parisuhteessa, mistä kumppanisi arkisista teoista ja käyttäytymisestä tiedät, että hän välittää sinusta? 

Jos olet eronnut tai eroamassa mitä merkkejä on mahdollisesti ollut päinvastaisesta?


Kysyn siksi koska olen alkanut kyseenalaistamaan sen, välittääkö oma mieheni minusta todellisuudessa juurikaan… Hän ei halua erota, mutta hän on usein hyvin välinpitämätön minua kohtaan, varsinkin silloin kun eniten tarvitsisin hänen tukeaan. Ehkäpä hän ei vain lasten takia haluaisi erota..

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esim. lähes päivittäinen kritisointi mahdollisesti vain luonteenpiirre tai stressistä johtuvaa vai onko siinä taustalla yleensä jonkinlaista toisen ihmisen halveksuntaa?

Vierailija
2/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä. Sinuna jättäisin ja alkaisin lipittää viiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa anteeksi ja pyrkii ymmärtämään. Pysyttelee puolellasi ja yrittää ratkaista asiat eduksesi.

Vierailija
4/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin ensin, rakastatko itse puolisoasi? Miten kohtelet häntä?

Vierailija
5/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A4 esiin ja alat tenttaamaan

Vierailija
6/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinpäin ensin, rakastatko itse puolisoasi? Miten kohtelet häntä?

Kyselen hänen kuulumisia päivittäin ja olen oikeasti kiinnostunut. Minulla on aito halu ilahduttaa häntä. Myötäelän hänen surussa (silloin kun sellaisia päiviä on).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastava puoliso haluaa asettaa sinut etusijalle, kysyy mielipidettäsi valinnoissa ja haluaa viettää aikaa kanssasi. 

Itse olen eronnut. Olin aina yksin avioliiton viimeiset vuodet. Ex ei osannut tai halunnut joustaa eikä tulla missään asioissa vastaan. Sain aina vastaukseksi pyyntöihin ja toiveisiini "ei". Kysyin sitten rakastaako hän minua. Ei voinut vastata. 

 

Nykyinen suhteeni on ihan toisenlainen. Tunnen oloni tärkeäksi vielä 10 vuoden jälkeen. 

Vierailija
8/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A4 esiin ja alat tenttaamaan

Kiitos kun vaivauduit vastaamaan näinkin mukahauskan ja turhan vastauksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 40 vuoden jälkeenkään mikään tunteista puhuja, mutta tekee kaikkia sellaisia asioita, joiden tietää olevan toisen elämää ilahduttavia, kuten tekee hyvää ruokaa, suorittaa kodin askareita sun muuta.

Vierailija
10/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastava puoliso haluaa asettaa sinut etusijalle, kysyy mielipidettäsi valinnoissa ja haluaa viettää aikaa kanssasi. 

Itse olen eronnut. Olin aina yksin avioliiton viimeiset vuodet. Ex ei osannut tai halunnut joustaa eikä tulla missään asioissa vastaan. Sain aina vastaukseksi pyyntöihin ja toiveisiini "ei". Kysyin sitten rakastaako hän minua. Ei voinut vastata. 

 

Nykyinen suhteeni on ihan toisenlainen. Tunnen oloni tärkeäksi vielä 10 vuoden jälkeen. 

Onnittelut että päädyit lopulta parempaan, onnelliseen suhteeseen!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kurista...tai kuristaa vain vähän. Vaimo ei vertaa kullia mustaan suurmulkkuun.

Vierailija
12/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa anteeksi. Anteeksianto kuuluu niin vahvasti rakkauteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi forumin parisuhde ohjeet.

 

1. Jätä se renttu.

 

2. Jos edes ajattelet mitään muuta vaihtoehtoa niin lue sääntö numero yksi.

 

Kaikki parisuhde ongelmat katoaa kun ei ole parisuhdetta. Toimii 100%sti parisuhde ongelmiin.

Vierailija
14/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva.fi forumin parisuhde ohjeet.

 

1. Jätä se renttu.

 

2. Jos edes ajattelet mitään muuta vaihtoehtoa niin lue sääntö numero yksi.

 

Kaikki parisuhde ongelmat katoaa kun ei ole parisuhdetta. Toimii 100%sti parisuhde ongelmiin.

Katoaa niin parisuhdeongelmat kuin parisuhteen edutkin…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kurista...tai kuristaa vain vähän. Vaimo ei vertaa kullia mustaan suurmulkkuun.

Taidat olla sinkku 

Vierailija
16/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva.fi forumin parisuhde ohjeet.

 

1. Jätä se renttu.

 

2. Jos edes ajattelet mitään muuta vaihtoehtoa niin lue sääntö numero yksi.

 

Kaikki parisuhde ongelmat katoaa kun ei ole parisuhdetta. Toimii 100%sti parisuhde ongelmiin.

Jos on yhteisiä lapsia ne kaikki ongelmat ei silti välttämättä katoa…

Vierailija
17/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kyllä sen vaan huomaa.

Itse luulen että omalla kohdalla ei rakasta enää.

Tekee kotitöitä muttei omaksi ilokseni vaan velvollisuudentunnosta.

On ennemmin harrastuksissa poissa kotoa. Ei vietä aikaa kanssani laisinkaan.

Tekee ruokaa itselleen ja lapsille, ennen teki kaikille.

Katselee urheilua kokoajan vaikka muut eivät halua sitä katsoa.

Ei kysele yhtään mitään minun päivästäni tai elämästäni yleensäkään. Ei keskustella olleenkaan mistään. Kuollut on. Odotan että lapset kasvaa.

Vierailija
18/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kritisointi ON huono merkki!!

Vierailija
19/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kyllä sen vaan huomaa.

Itse luulen että omalla kohdalla ei rakasta enää.

Tekee kotitöitä muttei omaksi ilokseni vaan velvollisuudentunnosta.

On ennemmin harrastuksissa poissa kotoa. Ei vietä aikaa kanssani laisinkaan.

Tekee ruokaa itselleen ja lapsille, ennen teki kaikille.

Katselee urheilua kokoajan vaikka muut eivät halua sitä katsoa.

Ei kysele yhtään mitään minun päivästäni tai elämästäni yleensäkään. Ei keskustella olleenkaan mistään. Kuollut on. Odotan että lapset kasvaa.

Siis tekee ruokaa perheelle, muttei sulle!!?

Vierailija
20/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kyllä sen vaan huomaa.

Itse luulen että omalla kohdalla ei rakasta enää.

Tekee kotitöitä muttei omaksi ilokseni vaan velvollisuudentunnosta.

On ennemmin harrastuksissa poissa kotoa. Ei vietä aikaa kanssani laisinkaan.

Tekee ruokaa itselleen ja lapsille, ennen teki kaikille.

Katselee urheilua kokoajan vaikka muut eivät halua sitä katsoa.

Ei kysele yhtään mitään minun päivästäni tai elämästäni yleensäkään. Ei keskustella olleenkaan mistään. Kuollut on. Odotan että lapset kasvaa.

Siis tekee ruokaa perheelle, muttei sulle!!?

Kyllä, en satu syömään mm lasten makaronilaatikkoa eikä hän sitä itsekään kyllä syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme