Mistä tietää, että puoliso rakastaa
Sinä joka olet naimisissa/parisuhteessa, mistä kumppanisi arkisista teoista ja käyttäytymisestä tiedät, että hän välittää sinusta?
Jos olet eronnut tai eroamassa mitä merkkejä on mahdollisesti ollut päinvastaisesta?
Kysyn siksi koska olen alkanut kyseenalaistamaan sen, välittääkö oma mieheni minusta todellisuudessa juurikaan… Hän ei halua erota, mutta hän on usein hyvin välinpitämätön minua kohtaan, varsinkin silloin kun eniten tarvitsisin hänen tukeaan. Ehkäpä hän ei vain lasten takia haluaisi erota..
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään seksioption vuoksi.
Kammottavaa, jos todella jotkut miehet ovat niin alkeellisia, että sietävät millaista surkeaa elämää tahansa, kunhan vain seksiä on riittävästi. Ja ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään seksioption vuoksi.
Ja naiset sietävät miehiä syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista!
Haluaisin vielä lisätä muutaman asian. Mies siis tosiaan sanoo rakastavansa sillon kun olen sitä häneltä suoraan kysynyt. Hänen monet teot mielestäni vain vain puhuvat päinvastaisen puolesta. Tiedän että kaikki tekevät virheitä. Mutta mieheni kohdalla ei vaikuta että olisi kyse vain ajattelemattomuudesta, stressistä jne. vaan enemmänkin tietoisesta loukkaamisesta/halveksunnasta. Pari esimerkkiä kuluneen viikon tilanteista:
Meillä oli vieraita. Meillä oli heille sekä suolaisia että makeita tarjottavia. Yhdessä vaiheessa iltaa toin myös tarjottavaksi hedelmiä, mm. banaaneja. Itse tykkään kuoreltaan hieman vihertävistä banaaneista, mutta meillä oli myös banaaneja joissa oli kuoressa hieman ruskeaa. Tiedän että banaanien suhteen mieltymyksiä on monia joten laitoin tarjolle molemmat. Mieheni nähtyään sen sanoi VIERAIDEN EDESSÄ halveksuvalla äänellä: Ei vieraille ruskeita banaaneja laiteta….
Tyttärillämme on useampi mekko. Yhtenä päivänä olin vahingossa pistänyt yhden nuoremman tytön mekoista vanhemman vaatekaappiin. Hän etsi sitä ja kun ei heti löytänyt niin hermostui. Kun itse löysin mekon väärästä kaapista, jonne olin sen ajatuksissani pistänyt alkoi haukkuminen siitä miten en osaa pitää lasten vaatteita järjestyksessä…
Tuntuu että hänellä on ihan oikea tarve loukata minua. Mutta rehellisesti, loukkaantuisitteko itse vastaavissa tilanteissa vai olisitteko välittämättä?
Et ole tosissasi?&
Noistako sä loukkaamnuit? Apua🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista!
Haluaisin vielä lisätä muutaman asian. Mies siis tosiaan sanoo rakastavansa sillon kun olen sitä häneltä suoraan kysynyt. Hänen monet teot mielestäni vain vain puhuvat päinvastaisen puolesta. Tiedän että kaikki tekevät virheitä. Mutta mieheni kohdalla ei vaikuta että olisi kyse vain ajattelemattomuudesta, stressistä jne. vaan enemmänkin tietoisesta loukkaamisesta/halveksunnasta. Pari esimerkkiä kuluneen viikon tilanteista:
Meillä oli vieraita. Meillä oli heille sekä suolaisia että makeita tarjottavia. Yhdessä vaiheessa iltaa toin myös tarjottavaksi hedelmiä, mm. banaaneja. Itse tykkään kuoreltaan hieman vihertävistä banaaneista, mutta meillä oli myös banaaneja joissa oli kuoressa hieman ruskeaa. Tiedän että banaanien suhteen mieltymyksiä on monia joten laitoin tarjolle molemmat. Mieheni nähtyään sen sanoi VIERAIDEN EDESSÄ halveksuvalla äänellä: Ei vieraille ruskeita banaaneja laiteta….
Tyttärillämme on useampi mekko. Yhtenä päivänä olin vahingossa pistänyt yhden nuoremman tytön mekoista vanhemman vaatekaappiin. Hän etsi sitä ja kun ei heti löytänyt niin hermostui. Kun itse löysin mekon väärästä kaapista, jonne olin sen ajatuksissani pistänyt alkoi haukkuminen siitä miten en osaa pitää lasten vaatteita järjestyksessä…
Tuntuu että hänellä on ihan oikea tarve loukata minua. Mutta rehellisesti, loukkaantuisitteko itse vastaavissa tilanteissa vai olisitteko välittämättä?Et ole tosissasi?&
Noistako sä loukkaamnuit? Apua🤣
Muakin naurattaa hirveästi kun on niin hauskaa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista!
Haluaisin vielä lisätä muutaman asian. Mies siis tosiaan sanoo rakastavansa sillon kun olen sitä häneltä suoraan kysynyt. Hänen monet teot mielestäni vain vain puhuvat päinvastaisen puolesta. Tiedän että kaikki tekevät virheitä. Mutta mieheni kohdalla ei vaikuta että olisi kyse vain ajattelemattomuudesta, stressistä jne. vaan enemmänkin tietoisesta loukkaamisesta/halveksunnasta. Pari esimerkkiä kuluneen viikon tilanteista:
Meillä oli vieraita. Meillä oli heille sekä suolaisia että makeita tarjottavia. Yhdessä vaiheessa iltaa toin myös tarjottavaksi hedelmiä, mm. banaaneja. Itse tykkään kuoreltaan hieman vihertävistä banaaneista, mutta meillä oli myös banaaneja joissa oli kuoressa hieman ruskeaa. Tiedän että banaanien suhteen mieltymyksiä on monia joten laitoin tarjolle molemmat. Mieheni nähtyään sen sanoi VIERAIDEN EDESSÄ halveksuvalla äänellä: Ei vieraille ruskeita banaaneja laiteta….
Tyttärillämme on useampi mekko. Yhtenä päivänä olin vahingossa pistänyt yhden nuoremman tytön mekoista vanhemman vaatekaappiin. Hän etsi sitä ja kun ei heti löytänyt niin hermostui. Kun itse löysin mekon väärästä kaapista, jonne olin sen ajatuksissani pistänyt alkoi haukkuminen siitä miten en osaa pitää lasten vaatteita järjestyksessä…
Tuntuu että hänellä on ihan oikea tarve loukata minua. Mutta rehellisesti, loukkaantuisitteko itse vastaavissa tilanteissa vai olisitteko välittämättä?Et ole tosissasi?&
Noistako sä loukkaamnuit? Apua🤣
Pistä nyt pää tyynyyn ipana
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista!
Haluaisin vielä lisätä muutaman asian. Mies siis tosiaan sanoo rakastavansa sillon kun olen sitä häneltä suoraan kysynyt. Hänen monet teot mielestäni vain vain puhuvat päinvastaisen puolesta. Tiedän että kaikki tekevät virheitä. Mutta mieheni kohdalla ei vaikuta että olisi kyse vain ajattelemattomuudesta, stressistä jne. vaan enemmänkin tietoisesta loukkaamisesta/halveksunnasta. Pari esimerkkiä kuluneen viikon tilanteista:
Meillä oli vieraita. Meillä oli heille sekä suolaisia että makeita tarjottavia. Yhdessä vaiheessa iltaa toin myös tarjottavaksi hedelmiä, mm. banaaneja. Itse tykkään kuoreltaan hieman vihertävistä banaaneista, mutta meillä oli myös banaaneja joissa oli kuoressa hieman ruskeaa. Tiedän että banaanien suhteen mieltymyksiä on monia joten laitoin tarjolle molemmat. Mieheni nähtyään sen sanoi VIERAIDEN EDESSÄ halveksuvalla äänellä: Ei vieraille ruskeita banaaneja laiteta….
Tyttärillämme on useampi mekko. Yhtenä päivänä olin vahingossa pistänyt yhden nuoremman tytön mekoista vanhemman vaatekaappiin. Hän etsi sitä ja kun ei heti löytänyt niin hermostui. Kun itse löysin mekon väärästä kaapista, jonne olin sen ajatuksissani pistänyt alkoi haukkuminen siitä miten en osaa pitää lasten vaatteita järjestyksessä…
Tuntuu että hänellä on ihan oikea tarve loukata minua. Mutta rehellisesti, loukkaantuisitteko itse vastaavissa tilanteissa vai olisitteko välittämättä?
Loukkaantuisin. Minulle ei puhuta noin. Itsekin puhun puolisolle aina vähintään peruskohteliaasti.
Uskokaa jo, miehet eivät halua naisia kavereiksi. Naisia siedetään seksioption vuoksi.