Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spekti & Tasis - Nyt loppu sahti - sanat

Vierailija
24.06.2026 |

Nyt loppu sahti. Nyt loppu sahti.

Uskomaton tahti. Nyt loppu sahti. Spekti ja Tasis. Spekti sekä Tasis.

Mä taisin tuumata. On nähty muutama. Mut uu mama. Mikä uumaja? Pidin puumana sekä huumana oli luulajasta tai ehkä uumajasta. Asu läpi kuultava tais mut huumata lens kohti kuuta ja korkea ku puuma ja sähköä ku muuntaja mä purin huulta ja mietin onko suuntana olla ruotsiin muuttaja 

Tapasin mä naisen tosi ihana naisen meni jalat alta tuntui ihanalta arvaa minkälaisen ehkä ruotsalaisen näytti makosalta kun lihapulla ikealta

Yli suo-ojan kohti vuono mietin vuoloa mulle tullut huonoa piti varmaan juottona neito tuo soma muodokas katson ruotoa ja varmaan huohotan mietin tuon otan tahdon tuon omaksi siksi mä nuohoan mut varmaan tein mokan kun keitotan se ainut keinohan saada voimat leijonan 

Tapasin mä naisen tosi ihana naisen meni jalat alta tuntui ihanalta arvaa minkälaisen ehkä norjalaisen näytti makosalta tuoksu turskalta

Mut niin sit vikan tapasin tän likan ihan maasta häkkisen mikan kivan makeen kun mansikan sain hikan se rinsikan mä sitä tapitan se oli pappitar löytyi tahtivan ja mieltä pappilan mä otan huikan ehkä ne tipan ja hengitän heitipan

Nyt loppu sahti. Nyt loppu sahti.

Uskomaton tahti. Nyt loppu sahti. Spekti ja Tasis. Spekti sekä Tasis.

Tapasin mä naisen tosi ihanaisen. Meni jalat halta tuntui ihanalta arvaa minkälaisen ehkä suomalaisen näytti makosalta riisipiirakalta.

Tapasin mä beiben. 

Saako olla reiteen.

Kokeilin mä reiden. 

Luvalla mä tein sen.

Joku voi fiksata sanoja....

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi