Jätevesitutkimus paljastaa, että Helsingissä on eniten nistejä
Kommentit (22)
Väkilukuun suhteutettuna tuskin enempää kuin muuallakaan.
Ja tervein väestö koko maassa. Laittaa miettimään onko huumeiden laittomuudessa järkeä jos ne ovat noin turvallisia.
Huumausainekuolemat ovat kaikkein yleisimpiä juuri Helsingissä.
Lahdessa on väkilukuun suhteuteutettuna enten.
Se onkin Kemissä, ei Lahdessa vanhentunut tieto.
Toivottavasti maaseudulla aletaan myös käyttämään huumeita niin saavat terveytensä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti maaseudulla aletaan myös käyttämään huumeita niin saavat terveytensä kuntoon.
Pari hehtaaria kukkaa niin maalla on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Huumausainekuolemat ovat kaikkein yleisimpiä juuri Helsingissä.
Onko tutkimustietoa väkilukuun suhteutettuna?
Luulisi että tampere tulee kohoamaan koska avoin korvaushoitopolitiikka on imuroinut nistejä koko maasta juuri tampereelle.
Tampereen äänestäjät ovat siis halunneet suomen avointa korvaushoitopolitiikkaa äänestämällä SDP:n valtaan. Kukaan ei kuitenkaan koskaan suostu myöntämään että ei lukenut pientä printtiä SDP:n lupauksista. Puolueohjelmassa totuus sylkäistäisiin avoimesti päin naamaa.
Tampereella ja Jyväskylässä on huumekuolemat nousussa. Helsingissä tuplaten enemmän huumekuolemia suhteessa väkilukuun.
No sehän on kiva että ollaan jossain edes hyviä.
T. Heseläinen
Vierailija kirjoitti:
No sehän on kiva että ollaan jossain edes hyviä.
T. Heseläinen
Ollaan Suomen terveimpiä sekä varakkaimpia, muut voivat vain seurata kateellisena meidän elämää.
Ja uutinen tässä oli? Kyllä sen katukuvassa huomaa päivittäin.
Pitää olla yhdistettynä jätevesiverkkoon, jotta pääsee mukaan tutkimukseen. Siksi Helsinki.
Huumauainejäämät eivät kerro sitä, ovatko ne lähtöisin riippuvaiselta vai viihdekäyttäjältä.
Tarkkaan ottaen itä-helsingissä.
Täällä kontulassa ei tarvi ku sniffata skitussa pönttövettä, ni soi hyvin tosi kauan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla yhdistettynä jätevesiverkkoon, jotta pääsee mukaan tutkimukseen. Siksi Helsinki.
Outoa, näyte otettiin vesistöstä, ei jätevesialtaasta.
Maatalous on suurin vesistöjen pilaaja, joten lehmät saavat rehussa amfetamiinia ja kokaiinia.
Onhan siellä suomen eniten porukkaa. Kielto toimii....