Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaupan kassat ovat niin nyrpeitä?

Vierailija
11.01.2025 |

???

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse kokeilla niin tiedät.

Vierailija
2/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai?

Minulle ne ovat noin 99% ystävällisiä tai neutraaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma huomio. Neutraaleja 80%, nyrpeitä 10% ja iloisia 10%

Vierailija
4/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Päinvastoin parikymppiset tyttöset ovat todella mukavia ja huomioonottavia. M59

Vierailija
5/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirppanokkaistuneet.

Vierailija
6/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska 99% asiakkaista vmäisiä

Vierailija
7/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mein lähikaupoissa mukavat hymyilevät myyjät, aina tervehtivät.

Vierailija
8/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palkka

Vierailija
9/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S marketeissa nyrpeämpiä k kaupoissa mukavampia.

Vierailija
10/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa on nyrpee, koska sen tekee mirmi ky.

Vierailija
11/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mulla tuli kassan kanssa riita niin en viitti mennä sinne kauppaan enää :(

Vierailija
12/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi?

Vierailija
13/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut. Käyn tossa Triplan Prismasta ja tosi mukavia ovat. Ehkä se on se kun on itse tapana moikata iloisesti ja kiittää kohteliaasti eikä muuten lässyttää liikoja- aina ovat neutraaleita, jopa ystävällisiä. Toimii myös k:ssa ja jopa liiterissä. 

Vierailija
14/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kaupan kassat ja hyllyttäjät on kateellisia toisten ostoksille kun ovat itse usein köyhiä.

- Minä menen usein suoraan itsepalvelukassaan.

Vierailija
15/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuo kyllä ärsyttää ja useimmiten ovat nuoria naisia. Jos ei tee mieli sanoa sitä pakollista "Hyvää päivänjatkoa" ja "Kiitos" siihen perään, kun sanon "Kiitos samoin", niin älä sano, jos se ei tule luonnostaan. Jos se sanotaan naama norsunvi*ulla ja ylimielisesti, niin alkaa vain ärsyttää. Se on osa sitä kassahenkilön ammattia ja ammattitaitoa toimia asiakkaiden kanssa ystävllisesti. Siitä maksetaan sille palkkaa. Joskus myös ärsyttää täysin toisenlainen käytös edellisen asiakkaan kohdalla ja tyly käytös sitten minun kohdalla. Ei sen käytöksen kuulu muuttua sen mukaan miellyttääkö kyseinen asiakas omaa silmää vai ei. Koskaan ei voi tietää minkälainen päivä sillä asiakkaalla on ollut joka siihen kassalle tulee, se muutaman minuutin kanssakäynti voi pelastaa tai pilata sen asiakkaan päivän lopullisesti. Jos ei siihen palveluhenkisyyteen kykene, on väärällä alalla, tai jos on itsellä niin huono päivä, kannattaa jäädä saikulle. Itse olen jättänyt joissakin kaupoissa käymisen vähemmälle huonon/epäystävllisen asiakaspalvelun takia. Ja itse en ole hankala tai vit*umainen asiakas. Haluan vain tehdä ostokseni.

Vierailija
16/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit itse kokeilla niin tiedät.

Saako muissakin asiakaspalveluammateissa olla nyrpeä? Olisiko kiva käydä kampaajalla, pankissa, hammaslääkärissä jne. jos kaikki asiakastyötä tekevät olisivat yhtä tympeitä kuin kaupankassat? 

Vierailija
17/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain niillä seksikkäillä myyjillä muuten käyn itsepalvelukassalla. Saan ainakin silmäniloa. Joskus käyn sellasella kassalla missä on ma--mu myymässä sen takia, ettei se saa potkuja.

Vierailija
18/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen käsityksen olen saanut, että K-ryhmällä on paremmat henkilökuntaedut. S-ryhmällä ei ole kuin sääntöjä.

Vierailija
19/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi?

Tyypillistä nykynuorten ajattelua. "Oon koko ikäni aukonu päätä näppiksen takaa, miksi sitä pitäisi muuallakaan osata käyttäytyä?"

Vierailija
20/39 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuo kyllä ärsyttää ja useimmiten ovat nuoria naisia. Jos ei tee mieli sanoa sitä pakollista "Hyvää päivänjatkoa" ja "Kiitos" siihen perään, kun sanon "Kiitos samoin", niin älä sano, jos se ei tule luonnostaan. Jos se sanotaan naama norsunvi*ulla ja ylimielisesti, niin alkaa vain ärsyttää. Se on osa sitä kassahenkilön ammattia ja ammattitaitoa toimia asiakkaiden kanssa ystävllisesti. Siitä maksetaan sille palkkaa. Joskus myös ärsyttää täysin toisenlainen käytös edellisen asiakkaan kohdalla ja tyly käytös sitten minun kohdalla. Ei sen käytöksen kuulu muuttua sen mukaan miellyttääkö kyseinen asiakas omaa silmää vai ei. Koskaan ei voi tietää minkälainen päivä sillä asiakkaalla on ollut joka siihen kassalle tulee, se muutaman minuutin kanssakäynti voi pelastaa tai pilata sen asiakkaan päivän lopullisesti. Jos ei siihen palveluhenkisyyteen kykene, on väärällä alalla, tai jos on itsellä niin huono päivä, kannattaa jäädä saikulle

Kannattaa jättää tuollaisista kassoista palautetta kauppiaalle tai myymäläpäällikölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän