Kreikka vai Espanja?
Jos pitäisi valita, että lähteekö kuukaudeksi Kreikkaan vai Espanjaan, niin kumman valitset ja perustelut.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummassa on avoimempia ja ystävällisempiä ihmisiä?-ap
Luulen, että Espanjassa, jos nyt stereotypioita sopii viljellä.
Juurikin päinvastoin.
Espanja on iso ja turistien kyllästämä maa, Kreikka on paljon pienempi, ja vaikka siellä käy paljon turisteja, ihmiset ovat ystävällisempiä ja vaatimattomampia-
Ihmettelin minäkin tuota että espanjalaiset muka ystävällisempiä.
Vastauksena aloittajan vanhaan kysymykseen - Espanjassa olen ollut kolme kertaa, niistä kaksi kavereiden luona eli vain yksi varsinainen "turre-pakettimatka" enkä usko enää meneväni. Kreikassa kai nelisenkymmentä kertaa ja menen edelleen, nykyisin kaksi tai kolme kertaa vuodessa. Hyvää ruokaa, rento meininki.
Vierailija kirjoitti:
Itävalta on paras. Wien on ihana. Kulttuuria ja taidetta. Rantalomasta en välitä. Puhun saksaa.
Sitähän tässä kysyttiin.
Itävalta on paras. Wien on ihana. Kulttuuria ja taidetta. Rantalomasta en välitä. Puhun saksaa.