Torin toridiili
Olen laittanut paljon tuotteita Toriin ja nyt yhtäkkiä todella monet ostajat haluaisivat käyttää toridiiliä. Onkohan siellä menossa joku kamppanja? Ostajat sanovat, että edullisempi käyttää toridiiliä. Kenelle edullisempi, ostajalle vai sekä ostajalle että myyjälle? Ei käy järkeen, että Tori ottaa välistä määrittelemättömän summan ja tämä tulee edullisemmaksi kuin normaalisti lähettäminen ilman välikäsiä.
Kommentit (191)
Diili on täyttä roskaa, en käytä, ahne tori.fi rahastaa tyhjästä.
Toridiilissä ostaja voi käyttää tai "vuokarata" tuotetta. Ei mitään järkeä myyjälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään diiliä.
En käytä ja estän heti käyttäjät jotka ehdottaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään diiliä.
En käytä ja estän heti käyttäjät jotka ehdottaa sitä.
Sama täällä.
Torin mainos on täysin harhaanjohtava shoppaile toridiilillä kun verkkokaupassa, verkkokaupat ovat YRITYKSIÄ ja myyvät UUTTA TAVARAA toisin kun torin myyjät.
Tamperelaismies sai selville, miten myyjä voi huijata Toridiilissä itselleen rahaa jäämättä siitä kiinni
Vierailija kirjoitti:
Eniten ilmoituksissa ottaa päähän, että laitetaan Toridiiliksi ja "vain nouto". Siis koko Toridiilihän perustuu siihen postitukseen.
Onko tämä vain tietämättömyyttä?
Minulla lukee "vain nouto" ja ostajat ehdottaa toridiiliä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Torin mainos on täysin harhaanjohtava shoppaile toridiilillä kun verkkokaupassa, verkkokaupat ovat YRITYKSIÄ ja myyvät UUTTA TAVARAA toisin kun torin myyjät.
Niinpä. Mutta usein kuulee, että myyjät menettävät tuotteen ja rahat torin toimesta. Kuluttajien välisessä kaupassa EI OLE PALAUTUSOIKEUTTA!
Eniten ilmoituksissa ottaa päähän, että laitetaan Toridiiliksi ja "vain nouto". Siis koko Toridiilihän perustuu siihen postitukseen.
Onko tämä vain tietämättömyyttä?