IS : Onlyfans kuvaukset koululla järjestänyt opettaja irtisanottiin
Keski-Uudenmaan koulutusyhtymä Keudan tiloissa Onlyfans-kuvaukset järjestänyt miesopettaja on irtisanottu perjantaina, kertoo Keuda tiedotteessaan.
Myös opiskelijaa on kuultu uudestaan kuluneen viikon aikana. Hän siirtyy etäopintoihin ja käsittely etenee koulun prosessien mukaisesti.
Keravalla pöyristyttäneet Onlyfans-kuvaukset järjestettiin ammattiopiston Järvenpään toimipisteessä kone- ja tuotantotekniikan tiloissa. Ilta-Sanomien tietojen mukaan kuvauksen järjestänyt opettaja oli paikalla kuvauksissa naisen ja kuvaajan kanssa.
IS:n näkemissä kuvissa nuori, täysi-ikäinen nainen esiintyy vähissä vaatteissa oppilaitoksen tiloissa. Videolla esiintyvä nainen on kyseisen oppilaitoksen opiskelija.
IS uutisoi aiemmin, että opettaja kertoi ensimmäisessä kuulemisessaan päästäneensä opiskelijoita kuvaamaan taidevalokuvia. Hän kiisti tienneensä mitään kuvausten todellisesta sisällöstä. Opiskelijan kertomus oli samanlainen.
Rehtori kertoi kuitenkin myöhemmin, että he saivat vihjeitä siitä, ettei opettaja puhunut ensimmäisessä kuulemisessaan totta. Opettaja sai ensimmäisen kuulemisen perusteella varoituksen.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihmiset ahdasmielisiä kun eivät kestä seksiä elämässä ja joku siitä nauttii kuvaamalla sitä. Varmaan ovat päättäjät jotain rumia itse eivät saa seksiä koskaan.
koulussa just pitäisi seksiopetusta olla.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihmiset ahdasmielisiä kun eivät kestä seksiä elämässä ja joku siitä nauttii kuvaamalla sitä. Varmaan ovat päättäjät jotain rumia itse eivät saa seksiä koskaan.
Mua ei haittaa seksikuvaukset, mutta se haittaa, että ei itse päässyt mukaan. Kyllä se nyt kun julkisissa paikoissa kuvailee, niin pitäisi olla kaverille kanssa😑😑
Hyvä että irtisanottiin. Sairasta että huoraamisesta yritetään tehdä jotain tyttöjen ihanneammattia.