Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Torin toridiili

Vierailija
28.04.2025 |

Olen laittanut paljon tuotteita Toriin ja nyt yhtäkkiä todella monet ostajat haluaisivat käyttää toridiiliä. Onkohan siellä menossa joku kamppanja? Ostajat sanovat, että edullisempi käyttää toridiiliä. Kenelle edullisempi, ostajalle vai sekä ostajalle että myyjälle? Ei käy järkeen, että Tori ottaa välistä määrittelemättömän summan ja tämä tulee edullisemmaksi kuin normaalisti lähettäminen ilman välikäsiä.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallisempi tapa ostaa. Sä voit kirjoittaa tietoihin että hinnasta ei tingitä. Todella helppo tapa hoitaa kaupat. Sä hyväksyt tarjouksen, summa tulee sun tilille ja sä laitat paketin matkaan.

Mutta entä jos minä EN hyväksy tuotetta kun saan sen postissa.  Mitä sille sitten käy?  Kuka maksaa ja mitä maksaa?

esim. Tilaan hääpuvun, käyn vihillä enkä sitten hyväksykkään kun 7 päivää aikaa hyväksyä.

Olen tätä kysynyt aiemminkin eikä kukaan tunnu tietävän.

Vierailija
102/107 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallisempi tapa ostaa. Sä voit kirjoittaa tietoihin että hinnasta ei tingitä. Todella helppo tapa hoitaa kaupat. Sä hyväksyt tarjouksen, summa tulee sun tilille ja sä laitat paketin matkaan.

Mutta entä jos minä EN hyväksy tuotetta kun saan sen postissa.  Mitä sille sitten käy?  Kuka maksaa ja mitä maksaa?

esim. Tilaan hääpuvun, käyn vihillä enkä sitten hyväksykkään kun 7 päivää aikaa hyväksyä.

Hölömö 😵💫, 24 tuntia aikaa hyväksyä kauppa

ei palautusoikeutta

Tuote ei vastaa ilmoitusta tai se on vaurioitunut kuljetuksen aikana. Haluan saada alennusta hinnasta tai pysäyttää kaupat. Mitä voin tehdä?

Maksun voi peruuttaa 24 tunnin ajan paketin vastaanottamisen jälkeen. Voit tehdä peruutuksen sivulla, jolla näet kauppojen tilan. Tämä sivu löytyy kaikkien Tori-kauppojesi yhteenvedosta. Napsauta Oma Tori ja tämän jälkeen ToriDiili. jne

https://tuki.tori.fi/hc/fi/articles/22503440635410-ToriDiili-Usein-kysy…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölömö 😵💫, 24 tuntia aikaa hyväksyä kauppa

ei palautusoikeutta

Tuote ei vastaa ilmoitusta tai se on vaurioitunut kuljetuksen aikana. Haluan saada alennusta hinnasta tai pysäyttää kaupat. Mitä voin tehdä?

Maksun voi peruut

Eli on huijaus mahdollisuus, voi väittää ja valittaa tuotteesta vaikka mitä.  Vaatia hinnan alennusta ym.

"Maksun voi peruuttaa 24 tunnin ajan paketin vastaanottamisen jälkeen. Voit tehdä peruutuksen sivulla, jolla näet kauppojen tilan. Tämä sivu löytyy kaikkien Tori-kauppojesi yhteenvedosta. Napsauta Oma Tori ja tämän jälkeen ToriDiili.

Ostajan tulee aina ensimmäiseksi keskeyttää maksu tilasivulta, ottaa yhteyttä myyjään, dokumentoida reklamaationsa kohde tarkasti kuvin, ja yrittää selvittää asiaa Torin viestipalvelun kautta. 10 päivän maksunkeskeytyksen aikana osapuolilla on mahdollisuus selvittää asia keskenään, ja esimerkiksi ehdottaa uutta hintaa tilasivun työkalun avulla.

Vierailija
104/107 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

toridiilin on näköjään löytäneet ostajahuijarit. viime aikoina tullut näitä että tuotteessa on jokin vika mukamas ja halutaan pitää tuote ja rahat. tai no myyjä voisi itse maksaa kuljetuksen itselleen ja joutua palauttamaan rahat = maksaa tästä leikistä. Aspa aina ostajan puolella. Ei enää kiinnosta myydä torissa, onneksi vintedissä lasten kamat liikkuu.

Vierailija
105/107 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Vuittonin vyö myynnissä toridiilillä, hinta 25 euroa, uusi vyö, kuvassa sutattu mustalla logo, toridiilillä saa myydä mitä vaan?

Vierailija
106/107 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan käytä mitään diilejä. Ainoastaan nouto ja maksu MobilePaylla. Myyn kaiken niin edullisesti, että tavarat menevät hetkessä. Joskus joku inkuttaa, että haluaa tuotteen ja se postitettava, mutta evvk.

Vierailija
107/107 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Toridiilin alaiset tuotteet kauemmin tarjolla Torissa kuin ilman diiliä olevat? Yksi tuote, minkä löysin, oli ollut 13 kk myynnissä. Itse kun olen laittanut tuotteita myyntiin, niin Tori on ilmoittanut poistavansa tuotteen myynnistä 4 kk tai 6 kk:n jälkeen. Onko kellään tieoa asiasta?