Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö nykyään enää ns. kantaaottavaa musiikkia kuten vaikka ysärillä? Ei tunnu kukaan laulavan demokratiavajeesta, asunnottomuudesta

Vierailija
12.02.2025 |

Vai kuuntelenko vaan väärää musiikkia? Tuli vaan mieleeni, kun jostain kuului Pearl Jamia, ja tuli hirveän nostalginen olo.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Wiskarihan semmoisia kantaaottavia lauluja tekee.

Vierailija
22/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu Wiskarihan semmoisia kantaaottavia lauluja tekee.

Arttu Wiskarin kappaleissa käsitellään usein vaikeita asioita kuten perheväkivaltaa, lapsettomuutta, ihmissuhteita, taloudellisia huolia, menestyksen tavoittelua ja elämän kipupisteitä tavallisen ihmisen näkökulmasta.

Vierailija
24/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä muusikoilla oli vielä jotain sanottavaa, nykyään kaikki on ihan tyhjänpäiväistä.

Nykyään artistit on kuka muu muka-narsisteja, jotka kertoo itsestään, naisistaan ja miljoonistaan. Evvvk.

Vierailija
25/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu Wiskarihan semmoisia kantaaottavia lauluja tekee.

Arttu Wiskarin kappaleissa käsitellään usein vaikeita asioita kuten perheväkivaltaa, lapsettomuutta, ihmissuhteita, taloudellisia huolia, menestyksen tavoittelua ja elämän kipupisteitä tavallisen ihmisen näkökulmasta.

Surullista, jos Wiskari on paras esimerkki tämän päivän kantaaottavasta muusikosta. Wiskarin biisithän käsittelee yksittäisen luuserin arkea eikä niillä ole sen laajempaa yhteiskunnallista merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme