Tehdäänkö nykyään enää ns. kantaaottavaa musiikkia kuten vaikka ysärillä? Ei tunnu kukaan laulavan demokratiavajeesta, asunnottomuudesta
Vai kuuntelenko vaan väärää musiikkia? Tuli vaan mieleeni, kun jostain kuului Pearl Jamia, ja tuli hirveän nostalginen olo.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskarihan semmoisia kantaaottavia lauluja tekee.
Arttu Wiskarin kappaleissa käsitellään usein vaikeita asioita kuten perheväkivaltaa, lapsettomuutta, ihmissuhteita, taloudellisia huolia, menestyksen tavoittelua ja elämän kipupisteitä tavallisen ihmisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä muusikoilla oli vielä jotain sanottavaa, nykyään kaikki on ihan tyhjänpäiväistä.
Nykyään artistit on kuka muu muka-narsisteja, jotka kertoo itsestään, naisistaan ja miljoonistaan. Evvvk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskarihan semmoisia kantaaottavia lauluja tekee.
Arttu Wiskarin kappaleissa käsitellään usein vaikeita asioita kuten perheväkivaltaa, lapsettomuutta, ihmissuhteita, taloudellisia huolia, menestyksen tavoittelua ja elämän kipupisteitä tavallisen ihmisen näkökulmasta.
Surullista, jos Wiskari on paras esimerkki tämän päivän kantaaottavasta muusikosta. Wiskarin biisithän käsittelee yksittäisen luuserin arkea eikä niillä ole sen laajempaa yhteiskunnallista merkitystä.
Arttu Wiskarihan semmoisia kantaaottavia lauluja tekee.