Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoda vai ei tulevissa juhlissa?

Vierailija
05.03.2026 |

Varmasti monen mielestä tyhmä kysymys, nyt se tuli todettua joten ei tosikoiden tarvitse enempää lukea.

Meidät puolisoni kanssa on kutsuttu juhliin. Toisin sanoen bileet, koko ilta yöhön saakka ja juomatarjoilulla.

Juhliin tulee ihmisiä, jotka eivät pidä minusta yhtään ja ovat aiemmin humalassa alkaneet minulle aukomaan päätään, haastamaan riitaa. En lähtenyt siihen mukaan, mutta välit meni poikki. En kuuntele sellaista.

No nyt sitten. Voi olla etten kestä olla siellä täysin selvinpäin. Muutenkin tekisi mieli hetkeksi heittää vapaalle, ja toiveena olisi etten olisi siellä noiden ihmisten kanssa missään tekemisissä. 

Mutta jos he aloittavat taas, ja ollaan juotu, ei päästä sieltä pois ja fiilikset on sitten ihan down. Tarkoitus siis yöpyä siellä, paikka on kaukana kaikesta. He eivät jää yöksi, mutta varmasti ovat pitkälle yöhön siellä.

Että juoda vai ei? 😂

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Selvänä kotiin.

Vierailija
2/8 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vedät kunnon tumut. Meinasitko selvinpäin tuota touhua katsella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännibileissä pääasia on juoda alkoholia. Olen ollut sellaisissa salaisena agenttina, minulla oli vettä oluttölin sisällä!

Vierailija
4/8 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vedät kunnon tumut. Meinasitko selvinpäin tuota touhua katsella?

No silloin sieltä pääsisi autolla pois, jos alkavat aukoa taas päätään. Ap

Vierailija
5/8 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kestä selvinpäin" on ehkä säälittävin perustelu ikinä.

Vierailija
6/8 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo

Vierailija
7/8 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humaltuminen on raamatun vastaista eli älä juo. Oot seuraavana aamuna tyytyväinen päätökseen muutenkin ku  ei oo krapulaa

Vierailija
8/8 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai juot ja auot päätäsi takaisin jos he aloittavat. Ei sinun fiiliksien tarvitse laskea kiusaajien vuoksi.