Miss Suomi 2020 Semifinalistit julkaistu - mitäs ootte mieltä?
Kommentit (934)
Osa ihan tavallisia eukkoja. Kisat pitäisi lopettaa.
Tykkäsin Nicolesta viime vuonna kovasti, hän taisi jostain syystä lopettaa kisat kesken silloin.
On maassa huono taso jos noista tavan tallukoista pitää valita paras. Vuosiin ei oo ollut näin heikkotasoista vaan samapa tuo. Mitähän näilläkin kisoilla on merkitys?
Sonja Pylkkä.. niinku miksi ihmeessä?
Tampere tampere lempäälä tampere tampere hoh hoh
Olen hieman näreissäni kun yhtään tummaihoista naista ei ole mukana.
Nykyään Miss Suomi kilpailussa haetaan paljon muutakin kuin ulkonäköä. Pitää olla monenlaista osaamista, niin sosiaalisissa taidoissa, ulosannissa, kielitaidossa ja monen monenlaisissa muissakin.
Pelkkä ulkonäkö on turha arvostelun kohde, sillä ei voita mitään tuossa kilpailussa.
Miksi näitä edelleen järjestetään?
Mitä sekalaista vaatetusta noilla on päällä? Jollakin pikkumusta, toisella päällystakki ja kolmannella saunatakki...
No, näiden Dubai-postauksia sitten saadaan Instasta seuravina vuosina katsella. Vieläkö lätkänpelaajat ottaa näistä parhaat päältä?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään Miss Suomi kilpailussa haetaan paljon muutakin kuin ulkonäköä. Pitää olla monenlaista osaamista, niin sosiaalisissa taidoissa, ulosannissa, kielitaidossa ja monen monenlaisissa muissakin.
Pelkkä ulkonäkö on turha arvostelun kohde, sillä ei voita mitään tuossa kilpailussa.
Miten tämä käytännössä näkyy kilpailussa?
Olen itse ruma ja ylipainoinen täti, mutta minusta heistä kukaan ei ollut kaunis. Jos vertaa vaikka Miss Universum -voittajiin.
Vierailija kirjoitti:
Olivatko ehdokkaat omavalintaisissa asuissa linkin kuvissa? Monella tytöllä mauton tai epäsopiva asu pilaa jo paljon. Tosin, viime kädessä missiorganisaatio taitaa päättää tulevan missin tyylin ja siinäkin mennään usein pieleen. Muutama tyttö erottui omaan silmääni sillä, että kasvot ovat symmetriset ja silmissä pitää olla muutakin kuin vain runsaasti meikkiä.
Kaikista kauneimmat ei noihin kisoihin lähde. Luulen.
Hauska nähdä keiden setämiesten kainalossa näistä jotkut kohta ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä ulkonäkö on turha arvostelun kohde, sillä ei voita mitään tuossa kilpailussa.Miten tämä käytännössä näkyy kilpailussa?
Katsojille ei ole aiemmin näkynytkään, kun kaiken tuon näyttäminen on tapahtunut kiertueen aikana. Mutta jos oikein käsitin, tänä vuonna ( ja oliko ehkä jo viime vuonnakin) on tuota kiertuetta kuvattu myös katsojille.
Susan Saarinen on jees.
Muuten on kyllä joukossa todella tavallista tallaajaa.
Altonen on jo konkari ja voittanut jo kansainvälisen palkinnon. Ääni hälle
Ronja Pikkuharju on kaunis kasvoiltaan ja kroppa näyttää sirolta.