Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärcher-ikkunanpesuri, kokemuksia?

Vierailija
02.08.2020 |

Hitti vai huti, kannattaako ostaa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mainosta kerrakseen. Samana päivänä noin monta kehua, vaikka todellisuudessa ihan paska laite. Jättää viiruja. Ei ole vain minun mielipide vaan kaikkien joiden kanssa olen asiasta keskustellut.

Vierailija
62/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole tuota enkä aio ostaakaan. Jos se kuivaus on tässä se helpotus niin eipä paljon auta. Lastalla saa vedettyä kuivaksi yhtä nopeasti. Sitä paitsi on raskas käyttää ja käsi kipeytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee ikkunoita hyvin myös Venäjällä, sillä Kärcher on yksi niistä yrityksistä jotka tukee Putinin sotaa maksamalla edelleen veroja neukkulaan

Vierailija
64/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin masiinan muutama vuosi sitten ja käytin sitä pari kertaa. Periaatteessa se voisi olla hyvä, mutta käytännössä se jätti sentin välein raitoja ja reunat piti pyyhkiä kokonaan uusiksi. Kyllästyin siihen ja se jäi kaappiin. Kaapista vein sen kierrätyskeskukseen pari vuotta sitten enkä osta uutta.

En ole suositellut kenellekään ja muitama sellaisen aikaan ostanut ystäväkin on nakannut sen menemään jo.

Käytän ikkunoiden pesussa pesintä ja Vikanin/filmopin pyyhkeitä.

Siinä kumilastaosassa on ollut jokin vika, jos on jäänyt sentin välein raitoja. Ei meillä jää. Reunoille voi jäädä vähän vettä, jos kumilasta ei tule aivan reunaan kiinni, mutta ne on nopea pyyhkäistä lopuksi säämiskällä. Säästää todella paljon työtä. 

Vierailija
65/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole tuota enkä aio ostaakaan. Jos se kuivaus on tässä se helpotus niin eipä paljon auta. Lastalla saa vedettyä kuivaksi yhtä nopeasti. Sitä paitsi on raskas käyttää ja käsi kipeytyy.

Ei ole pelkkä kuivaus. En tiedä mistä nuo kirjoittaa, jotka niin sanovat, luultavasti eivät edes tiedä mistä laitteesta on kyse. Pesuneste suihkutetaan ikkunaan, ja mukana on pehmeä pesin. On se kätevämpi kuin pelkkä lasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä