Kärcher-ikkunanpesuri, kokemuksia?
Kommentit (56)
Sumuttaa kesälasolia ikkunalle, pyyhkäisy Boschin pyyhkijänsulalla ja se on siinä.
Painepesurilla mennään ja tulosta tulee.
EI PYSTY PESEMÄÄN JS ON JOKU KAAPPI IKKUNAN KOHDALLA, säiliö ottaa kiinni kaappiin, kaappia en ala siirtelemään, mielummin pesen vanhaan tyyliin
Vierailija kirjoitti:
Ikkunan pesusta EIVÄT ihmiset näjöjään tiedä MITÄÄN !
Kauppa ja markkinat ovat kehitelleet vaikka mitä hemmetin vempaimia , sekä puhdistusaineita ikkunoiden pesemiseen !
Ensinnäkin ikkunoiden pesuaineet ovat 100% kaupan RAHASTUS KIKKA. Ihmiset haksahtavat ostamaan joka siivoukseen omat aineet.
Ikkunat pestään ASTIANPESUAINEELLA.
1)5 litraa vettä/ tilkka astianpesuainetta.
2) Puhdas rätti , tai mikrokuitu liina.
3) Ikkunan kuivain/ lasta.
4) Pari puhdasta kuivaa rättiä, johon pitää kuivata märkä kuivain/lasta
5) Yksi rätti + eri pesuainevesi Ikkunan puitteille ja ikkunan alapellille.
Näillä mennään.
Kaikki MUU ON TURHAA. Ja kaupan myyntikikka.
100 % samaa mieltä. Anoppi osti mulle aikoinaan ja kerran kokeilin ja meni turhakehyllyyn, josta minä hakee itselleen kaikki mun turhakkeet.😅
Nopeuttaa pesu-urakkaa ja tekee siitä jopa kivaa 😀
Voi vttu, pesin ikkunat Kärcherillä ja nyt auringon paistaessa ruutuihin huomaan lasien olevan todella sameat. Mitä hevlettiä? Miksi?
Jättää rantuja jos ei pyyhkäise sitä kumia puhtaaksi, aikaa siihen tuhraantuu kyllä 2-3 sekuntia.
Vierailija kirjoitti:
EI PYSTY PESEMÄÄN JS ON JOKU KAAPPI IKKUNAN KOHDALLA, säiliö ottaa kiinni kaappiin, kaappia en ala siirtelemään, mielummin pesen vanhaan tyyliin
EIKÄ SITTENKÄÄN VOI PESTÄ JOS JOKU ON KIVITTÄNYT IKKUNAN RIKKI. pesuvesi menee ikkunasta ulos. En ala pesemisen takia ikkunoita uusimaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu, pesin ikkunat Kärcherillä ja nyt auringon paistaessa ruutuihin huomaan lasien olevan todella sameat. Mitä hevlettiä? Miksi?
Eikö kellään tietoo?????
Liiallinen pesuaine tuo harmahtavan kalvon lasiin.
Vierailija kirjoitti:
Jättää rantuja jos ei pyyhkäise sitä kumia puhtaaksi, aikaa siihen tuhraantuu kyllä 2-3 sekuntia.
Pyyhkin, mutta silti ikkuna on raidallinen.
Kerran kokeilin ja sen jälkeen jäi kaappiin. Ihan yhtä kätevä on vetäistä lastalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pesuaine sopii parhaiten?
Mulla ainakin toiminut se mikä tuli mukana, ei ole rantuja jäänyt vaikka on reilusti kärpäsen paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pesuaine sopii parhaiten?
Mulla ainakin toiminut se mikä tuli mukana, ei ole rantuja jäänyt vaikka on reilusti kärpäsen paskoja.
Keltainen vai väritön?
Minusta on kätevä vekotin, ja mieluummin sen kanssa pesen ikkunat ja peilit kuin vanhoilla keinoilla. Raitoja jää itselläkin, ne täytyy viimeistellä pyyhkeellä. Tuo joka valittaa rahastuksesta, no kaikki on suhteellista ja köyhälle kaikki on kallista.