Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitää vielä odottaa, että voi mennä ulos (keli)

Vierailija
21.06.2026 |

Onneksi olin varhaisella ulkona. Oli ihanaa. Nyt ei uskalla ulos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keli on maassa, säätila ilmanalassa. Oliko siellä maassa ehkä jotain outoa?

Vierailija
2/4 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on +25 lämmintä, onneksi asunto on varjon puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotellaan koirulin kans, että viilenee… sitten istutaan muutama tunti terassilla hiljaisuudessa, kun naapurit ovat jo sisällä ja lapset yöpuulla.

Vierailija
4/4 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap vihjailee, että nyt on joko hemmetin liukasta liikkua ulkona tai sitten maa ja tai asfaltti on niin kuumaa, että siihen tarttuu jalat kiinni ja se tekee kävelystä hankalaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi