Lue keskustelun säännöt.
Pitää vielä odottaa, että voi mennä ulos (keli)
21.06.2026 |
Onneksi olin varhaisella ulkona. Oli ihanaa. Nyt ei uskalla ulos.
Kommentit (4)
Meillä on +25 lämmintä, onneksi asunto on varjon puolella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
odotellaan koirulin kans, että viilenee… sitten istutaan muutama tunti terassilla hiljaisuudessa, kun naapurit ovat jo sisällä ja lapset yöpuulla.
Ilmeisesti ap vihjailee, että nyt on joko hemmetin liukasta liikkua ulkona tai sitten maa ja tai asfaltti on niin kuumaa, että siihen tarttuu jalat kiinni ja se tekee kävelystä hankalaa?
Keli on maassa, säätila ilmanalassa. Oliko siellä maassa ehkä jotain outoa?