Lue keskustelun säännöt.
Sairauspoissaoloni aikaan en hakenut kuukausiin mielialalääkettä, nyt vakuutusyhtiö hakee minulle tuomiota petoksesta
18.06.2026 |
Sairauslomaa oli määrätty n. 4kk verran. Vakuutusyhtiön kyseleissä havaitsivat, etten ollut hakenut opioidipohjaista lääkettä, joka minulle oli kirjoitettu. Mielestäni en tarvinnut sitä, mutta vakuutusyhtiö on eri mieltä. Onko se muka oikein, että vakuutusyhtiö 'pakottaa' ihmisen syömään lääkettä vastoin tahtoaan?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei todellakaan voi pitää paikkaansa! Opamoxia ei vaadita syömään, päinvastoin sitä ei edes juurikaan enää määrätä niille jotka todellakin sitä tarvitsivat, tarvittaessa otettavaksi!
Taidat olla provo!