Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä on nyt jäänyt 2 kertaa kiinni siitä että lukee salaa puhelintani.

Vierailija
19.03.2024 |

Nyt alkaa oleen mitta täynnä. Tilanteista on syntynyt todella noloja minulle ja muutenkin olen sitä mieltä että puhelin ja viestit ovat jokaisen henkilökohtaisia.

Meillä ei ole taustalla mitään pettämisiä ja minun mielestäni meillä on kaikki mennyt hyvin. Kun kysyn asiaa naiseltani hänen mielestään olen ollut ns. Kummallinen ja hän halusi vaan tarkistaa asian.

sanokaa nyt joku että tämä ei ole normaalia, nyt hän suuttui siitä että minä suutuin puhelimen urkkimisesta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö sitä

Vierailija
2/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia ja voisit tehdä asiasta rikosilmoituksen. Joka tapauksessa, jättäisin tuollaisen ihmisen, vaikka en välttämättä jaksaisi itsekään ilmoitusta alkaa tekemään. Toisaalta, jos nainen on muulla tavallakin rajaton, niin silloin kannattaa harkita. Ehkä hän oppisi, että maailmassa on tietyt lailla asetetut rajat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole OK!

N39

Vierailija
4/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan tai ero. Tuo vaiva ei itsestään parane.

Vierailija
5/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas paskaa. Miksi sulla ei  ole pin-koodia näppäinlukkona?

Vierailija
6/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne puhelimeen viesti: "Nyt oli viimeinen kerta ja tämä suhde on tässä."

Odottelet sitten rauhassa, milloin uteliaisuus seuraavan kerran ottaa vallan ja se näkyy naamasta.

Vierailija
7/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa olla ihmettelemättä, etteivät ihmiset lukitse puhelinta, silloin kun sitä ei käytetä.

Vierailija
8/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vielä vakiintuntu, dumppaa pihalle koko eukko. Tuosta ei seuraa mitään hyvää. 

Jos taas et halua laittaa pihalle, niin sitten laita siihen sellainen koodi, että se ei saa sitä auki. Sitten jos vinkuu siitä, niin annat vinkua ja sanot, että juu en aukaise. 

Missään tapauksessa ei kannata luovuttaa. Sitten olet umpikusessa.

Vierailija
9/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kumpikaan pääse toisen puhelimeen käsiksi.

Se on henkilökohtainen ja yksityinen viestintäväline.

Se ettei ole lukitusta omassa puhelimessa, on sama kuin lähettäisi kirjeen kuoressa, jota ei ole liimattu kiinni.

Vierailija
10/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaus! Sinne kapulaan, nyt heti!

Vierailija
11/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa olla ihmettelemättä, etteivät ihmiset lukitse puhelinta, silloin kun sitä ei käytetä.

En jaksa olla ihmettelemättä, että jonkun mielestä puhelin täytyisi lukita kotonakin.

Vierailija
12/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset huutaa suojausta. Toki joo, mutta silti... ei kukaan saisi mennä toisen puhelimelle, oli se suojattu tai ei. 

Vierailija
13/13 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, eikä hyväksyttävää. Jos hän on vielä pelkkä hoito, niin kannattaa vaihtaa luotettavampaan.