Naisystävä on nyt jäänyt 2 kertaa kiinni siitä että lukee salaa puhelintani.
Nyt alkaa oleen mitta täynnä. Tilanteista on syntynyt todella noloja minulle ja muutenkin olen sitä mieltä että puhelin ja viestit ovat jokaisen henkilökohtaisia.
Meillä ei ole taustalla mitään pettämisiä ja minun mielestäni meillä on kaikki mennyt hyvin. Kun kysyn asiaa naiseltani hänen mielestään olen ollut ns. Kummallinen ja hän halusi vaan tarkistaa asian.
sanokaa nyt joku että tämä ei ole normaalia, nyt hän suuttui siitä että minä suutuin puhelimen urkkimisesta.
Kommentit (13)
Ei ole normaalia ja voisit tehdä asiasta rikosilmoituksen. Joka tapauksessa, jättäisin tuollaisen ihmisen, vaikka en välttämättä jaksaisi itsekään ilmoitusta alkaa tekemään. Toisaalta, jos nainen on muulla tavallakin rajaton, niin silloin kannattaa harkita. Ehkä hän oppisi, että maailmassa on tietyt lailla asetetut rajat.
Terapiaan tai ero. Tuo vaiva ei itsestään parane.
Taas paskaa. Miksi sulla ei ole pin-koodia näppäinlukkona?
Laita sinne puhelimeen viesti: "Nyt oli viimeinen kerta ja tämä suhde on tässä."
Odottelet sitten rauhassa, milloin uteliaisuus seuraavan kerran ottaa vallan ja se näkyy naamasta.
En jaksa olla ihmettelemättä, etteivät ihmiset lukitse puhelinta, silloin kun sitä ei käytetä.
Jos ei ole vielä vakiintuntu, dumppaa pihalle koko eukko. Tuosta ei seuraa mitään hyvää.
Jos taas et halua laittaa pihalle, niin sitten laita siihen sellainen koodi, että se ei saa sitä auki. Sitten jos vinkuu siitä, niin annat vinkua ja sanot, että juu en aukaise.
Missään tapauksessa ei kannata luovuttaa. Sitten olet umpikusessa.
Meillä ei kumpikaan pääse toisen puhelimeen käsiksi.
Se on henkilökohtainen ja yksityinen viestintäväline.
Se ettei ole lukitusta omassa puhelimessa, on sama kuin lähettäisi kirjeen kuoressa, jota ei ole liimattu kiinni.
Suojaus! Sinne kapulaan, nyt heti!
Vierailija kirjoitti:
En jaksa olla ihmettelemättä, etteivät ihmiset lukitse puhelinta, silloin kun sitä ei käytetä.
En jaksa olla ihmettelemättä, että jonkun mielestä puhelin täytyisi lukita kotonakin.
Toiset huutaa suojausta. Toki joo, mutta silti... ei kukaan saisi mennä toisen puhelimelle, oli se suojattu tai ei.
Ei ole normaalia, eikä hyväksyttävää. Jos hän on vielä pelkkä hoito, niin kannattaa vaihtaa luotettavampaan.
Lyö sitä