Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadut elämässäsi eniten?

Vierailija
27.04.2022 |

Itse kadun sitä että koulu ei kiinnostanut silloin kun sen olisi pitänyt kiinnostaa.Nyt ollaan sitten huonolla palkalla raatamassa.

Kommentit (1415)

Vierailija
1401/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kaksi koronarokotetta. Ei olisi minun pitänyt ottaa yhtäkään. 

Vierailija
1402/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole katu-musta, onko katu-valkoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kaksi koronarokotetta. Ei olisi minun pitänyt ottaa yhtäkään. 

Totta. Liian moni selvisi korona-ajasta hengissä.

Vierailija
1404/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymääni. Koko tähänastista elämääni. 

Vierailija
1405/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyiseen asuinpaikkaani muuttamista. Pikkukaupunki. Täältä ei näy pääsevän pois kuin kuoleman kautta.

Mikä ihan oikeasti estää pääsyn? 5 metrin korkuiset sähköaidatko siellä on ympärillä vaiko vain oma henkinen laiskuus?

Vierailija
1406/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en ole aina kuunnellut intuitiotani kun olen tehnyt valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1407/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallista empatiaa ja liian vähäistä itsekkyyttä.

Vierailija
1408/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän varmaan pitäisi vastata henkimaailman juttujen kanssa leikkiminen ja siitä seurannut skitsofrenia-diagnoosi mutta onhan tämä ollut aika jännä journey. Ikävä vaan että lääkkeet tuhoaa elimistöä/hermostoa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1409/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallista empatiaa ja liian vähäistä itsekkyyttä.

. . .ehkä oikeampi ilmaus olisi liiallinen muiden huomioon ottaminen. . .

Vierailija
1410/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää katua kaikkea sitä mitä on jättänyt tekemättä, ei sitä mitä on tehnyt !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1411/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että iltatähti jäi tekemättä.

Syntymääni

-"iltatähti"

Vierailija
1412/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäeroa.

10 vuotta. Tuo on jo liikaa. Tuota pienempi voi vielä toimia. Ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1413/1415 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että synnyin kiltiksi ja kunnolliseksi mieheksi jonka myötä menestys naisasioissa on olematonta

Vierailija
1414/1415 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin kaksi koronarokotetta. Ei olisi minun pitänyt ottaa yhtäkään. 

Totta. Liian moni selvisi korona-ajasta hengissä.

Eihän tavalliseen flunssaankaan rokoteta ja korona ei ollut sen kummempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1415/1415 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liiallista empatiaa ja liian vähäistä itsekkyyttä.

. . .ehkä oikeampi ilmaus olisi liiallinen muiden huomioon ottaminen. . .

Jatkoa. . .Olisi pitänyt enemmän luottaa omiin intuitioihin elämän valinnoissa ja vaikka tämä nykyinen ammatti on muiden silmissä ihan hyvä, se ei ole sitä, mitä haluaisin tehdä. Muussakin elämässä olisi pitänyt ajatella enemmän sitä, miltä itsestä tuntuu eikä,aina laittaa muiden tarpeita, läheistenkään, omien edelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi