Lue keskustelun säännöt.
Miksi kiipeilette mastoihin?
17.06.2026 |
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Koska teen sitä työkseni.
Tuletko itse alas vai hakeeko pelastuslaitos?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
TV, alkoholi, kannab. ja videot yllyttävät nuoret? Elokuvat, TikTok, pelit? Ei ole maadoittunut ja selkeä ajatus? Voisi temppuilla turvallisesti maan pinnalla.
Maailmanmenoa tulee tarkastella laajemmasta näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska teen sitä työkseni.
Tuletko itse alas vai hakeeko pelastuslaitos?
Osaan tulla alaskin. Se opetettiin heti koulutuksen toisena päivänä.
Koska teen sitä työkseni.