Olisiko parempi, jos asunnot myytäisiin täysin ilman sisustusta?
Silloin asunnot olisivat halvempia. Jokainen voisi itse sisustaa asunnon miten itse haluaisi.
Kommentit (6)
Tarkoitatko ap ilman keittiökaappeja sun muita? Niinhän joissain maissa toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
No niinhän ne myydäänkin! Niissä myyntikuvissa käytetään stailausta. Samat kalusteet ja maljakot laitetaan kiinteistövälittäjän myymiin asuntoihin ja otetaan kuvat. Nykyisin jopa pelkällä kuvankäsittelyllä.
Mahtoiko aloittaja tarkoittaa kiinteitä kalusteita siis keittiön kaappeja, hellaa, jääkaappia, muita kiinteitä kaappeja muissa huoneissa... siis asunto myytäisiin ilman näitä. Sähköt, vesi ja viemäri, lämmityssysteemit olis
..
Saksassa taitaa olla just niin, että em. jutut asuja hankkii itse
Mut eihän tuo edullisemmaksi tee, kun ne kalusteet tarvitsee itse ostaa...
Itse tykkäisin vakituisessa pidemmän ajan asunnossa, mutta olihan se Saksassa kurjaa alkaa niitä vuokra-asuntoon ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ap ilman keittiökaappeja sun muita? Niinhän joissain maissa toimitaan.
Keittiökalusteet ovat kiintokalusteita, eivät sisustusta...
Saksassa tosiaan oin niin, että edellinen asukas ottaa mukaansa kaiken mitä irti lähtee kaappeja ym. myöten. Lopuksi, jos tyypillinne kerrostalokämppä, maalataan vielä seinät valkoiseksi.
Vanhemmissa kämpissä noita maalikerroksia on aika lailla...
No niinhän ne myydäänkin! Niissä myyntikuvissa käytetään stailausta. Samat kalusteet ja maljakot laitetaan kiinteistövälittäjän myymiin asuntoihin ja otetaan kuvat. Nykyisin jopa pelkällä kuvankäsittelyllä.