Mitä hassuja asioita luulit lapsena?
Minä luulin, että minun on mentävä naimisiin naapurissa asuvan pojan kanssa. Luulin myös, että jokaisen ihmisen täytyy mennä naimisiin ja että sitten vain alkaa tulemaan lapsia, vaikka ei itse haluaisi.
Kommentit (147)
Kun uutisissa kerrottiin jonkin satelliitin ottaneen kuvia avaruudesta käsin, kuvittelin että ne kuvat leijailevat valmiina paperikopioina hiljalleen avaruudesta alas.
Olen tärkeä ja minulla on merkitystä
Äänestämällä voin vaikuttaa
Luulin, että jossain vaiheessa tapaan automaattisesti tulevan kumppanini ja että jokainen aikuinrn ihminen on parisuhteessa.
En usko tippaakaan, että noin möllejä lapsia on.
Vierailija kirjoitti:
Olin lapsena varma, että serkkujen lapset ovat keskenään sirkkuja.
Eikös sirkku oo palasokeri?
Vierailija kirjoitti:
En usko tippaakaan, että noin möllejä lapsia on.
Katsopa peiliin...
Luulin, että eläimet äänetelevät eri maissa eri kielellä. Äitini näytti valokuvaa, jossa oli tanskalaisia lehmiä. Kysyin että mitä lehmät sanoo. Äiti sanoi, että tietysti Ammuuu. Kysyin: miten niin, ne ovat tanskalaisia?