Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hassuja asioita luulit lapsena?

Vierailija
06.09.2024 |

Minä luulin, että minun on mentävä naimisiin naapurissa asuvan pojan kanssa. Luulin myös, että jokaisen ihmisen täytyy mennä naimisiin ja että sitten vain alkaa tulemaan lapsia, vaikka ei itse haluaisi. 

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhuttiin taivaan isästä ajattelin sen olevan isäni joka on taivaassa.

Vierailija
102/108 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena että Heikki Kahila näkee minut televisioruudussa samalla lailla kuin minä näen hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma, mutta netissä törmäsin hetki sitten amerikkalaiseen, joka kertoi lapsena uskoneensa, että kaikki kodin putkistot ja viemärit johtavat helvettiin. Oli sitten kaatanut viemäriin aina säännöllisesti juotavaa ja syötävää (jenkkilavuaareissa on terät, jotka jauhavat ruoan pieneksi), jotta helvetissä asuville on ruokaa ja juomaa.

Vierailija
104/108 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
105/108 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni väitti, että suihkukoneet laukaistaan pystyasennossa ilmaan, samaan tapaan kuin avaruusraketit. Mietin aina, miten ihmeessä ne suihkukoneet pystyy laskeutumaan jos menevät pystysuorassa toiselle laskeutumispaikalle 😅😅

Vierailija
106/108 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin lapsena että Heikki Kahila näkee minut televisioruudussa samalla lailla kuin minä näen hänet.

Jonkun tarinan mukaan monet kotirouvat ajattelivat tuohon tapaan. He siivosivat kotinsa ja meikkasivat itsensä ennen tv-uutisia.

107/108 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vessan pöntössäassuu haisunäätä ja siksi itkusilmässä opeteltiin pytylle koska se purree pyllyyn xD

Luulin myös että ihminen kuolee sitten kun syönyt niin paljon että ei mahaan ennää ruokaa sovi olenkaan xD

Vierailija
108/108 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että korkeat männyt ulottuvat taivaaseen asti.