Mitä hassuja asioita luulit lapsena?
Minä luulin, että minun on mentävä naimisiin naapurissa asuvan pojan kanssa. Luulin myös, että jokaisen ihmisen täytyy mennä naimisiin ja että sitten vain alkaa tulemaan lapsia, vaikka ei itse haluaisi.
Kommentit (147)
Luulin lapsena että Heikki Kahila näkee minut televisioruudussa samalla lailla kuin minä näen hänet.
Ei oma, mutta netissä törmäsin hetki sitten amerikkalaiseen, joka kertoi lapsena uskoneensa, että kaikki kodin putkistot ja viemärit johtavat helvettiin. Oli sitten kaatanut viemäriin aina säännöllisesti juotavaa ja syötävää (jenkkilavuaareissa on terät, jotka jauhavat ruoan pieneksi), jotta helvetissä asuville on ruokaa ja juomaa.
Veljeni väitti, että suihkukoneet laukaistaan pystyasennossa ilmaan, samaan tapaan kuin avaruusraketit. Mietin aina, miten ihmeessä ne suihkukoneet pystyy laskeutumaan jos menevät pystysuorassa toiselle laskeutumispaikalle 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Luulin lapsena että Heikki Kahila näkee minut televisioruudussa samalla lailla kuin minä näen hänet.
Jonkun tarinan mukaan monet kotirouvat ajattelivat tuohon tapaan. He siivosivat kotinsa ja meikkasivat itsensä ennen tv-uutisia.
Että vessan pöntössäassuu haisunäätä ja siksi itkusilmässä opeteltiin pytylle koska se purree pyllyyn xD
Luulin myös että ihminen kuolee sitten kun syönyt niin paljon että ei mahaan ennää ruokaa sovi olenkaan xD
Että korkeat männyt ulottuvat taivaaseen asti.
Luulin lapsena, että maailma oli ennen vanhaan mustavalkoinen, koska vanhat elokuvat ja valokuvat ovat mustavalkoisia.
Luulin, että aikuiset eivät kiusaa toisia ja että aikuiset kohtelevat toisia aina hyvin. Miten väärässä olinkaan .
Söin omenaa ja nielaisin siemenet. Serkku sanoi, että mahassa alkaa kasvaa omenapuu. Sitä pelkäsin ja surin pitkän aikaa.
että kaikki aikuiset ovat viisaita.
Olin varma, etä 18-vuotiaana olen aikuinen. Onhan sen ikäinen senkään täysi-ikäinen. Nyt kun mietin itseäni silloin 18-vuotiaana, niin täysi lapsihan minä vielä silloin olin ainakin henkisesti. Olenkin sitä mieltä, että täysi-ikäisyyden raja pitäisi olla esim. 21 vuotta, ei 18 vuottta.
Pidin itseäni isona, kun olin ekaluokkalainen. Toisaalta kutosluokkalaiset eli noin 12-vuotiaat olivat mielestäni suunnilleen aikuisia.
Luulin että on olemassa nautasika niminen eläin. Että on olemassa nautoja, sikoja ja nautasikoja. En koskaan sen tarkemmin kyllä ajatellut, minkä näköinen eläin tämä nautasika on.
:D
Itse luulin, että makeanhimo ja karkin syöminen loppuvat, kun tulee aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelin pienenä, että tumma ihoiset ihmiset ovat vaarallisia ja he kulkevat puukko taskussa ja kidnappaavat
Ja minä, että ennenmustalaisiksi kutsutut ottivat tuhmia lapsia kärryilleen. Kun näin kärryillään lapsia, ajattelin mitähän tuhmaa nuo lapset olivat tehneet.
Meillä isä oli möläyttelijä ja kaiken erilaisuuden tuomitseva ja tietenkin minä jatkoin sitä, kun luulin, että isä on viisas. Sillon kierteli romaneja ovelta ovelle myymässä pitsiliinoja ym. Minähän tyhmänä soitin suuta heille tyyliin: M*stalainen mulliturpa…! Eräs nainen tiuskaisi takaisin: Oo sie poika hiljaa tai mie otan sinut matkaan!
Että Suomi on hyvä maa asua ja elää.
Kuinka väärässä olinkaan.
Luulin, että lännenelokuvissa ammutut karjapaimenet halusivat oikeasti kuolla ja siksi osallistuivat elokuvan tekoon. Loogista. Sitä en ymmärtänyt, miksi ne hevoset oli menneet sinne kaatuilemaan? Ei kai vapaaehtoisesti kuitenkaan?
Luulin että sai tehdä vain niitä töitä joihin oli kouluttautunut. Tämä kävi järkeen, koska en tiennyt ketään kuka ei olisi ollut omaa koulutustaan vastaavassa työssä ja omilla vanhemmilla oli sellaiset selkeät duunariammatit. Hämmästykseni oli suuri kun tuli ensimmäistä kertaa ilmi se, että kaupan kassalla töissä ollut kaverini äiti oli opiskellut yliopistossa fysiikkaa. :D
Kun puhuttiin taivaan isästä ajattelin sen olevan isäni joka on taivaassa.