Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hassuja asioita luulit lapsena?

Vierailija
06.09.2024 |

Minä luulin, että minun on mentävä naimisiin naapurissa asuvan pojan kanssa. Luulin myös, että jokaisen ihmisen täytyy mennä naimisiin ja että sitten vain alkaa tulemaan lapsia, vaikka ei itse haluaisi. 

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhuttiin taivaan isästä ajattelin sen olevan isäni joka on taivaassa.

Vierailija
102/147 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena että Heikki Kahila näkee minut televisioruudussa samalla lailla kuin minä näen hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma, mutta netissä törmäsin hetki sitten amerikkalaiseen, joka kertoi lapsena uskoneensa, että kaikki kodin putkistot ja viemärit johtavat helvettiin. Oli sitten kaatanut viemäriin aina säännöllisesti juotavaa ja syötävää (jenkkilavuaareissa on terät, jotka jauhavat ruoan pieneksi), jotta helvetissä asuville on ruokaa ja juomaa.

Vierailija
104/147 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
105/147 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni väitti, että suihkukoneet laukaistaan pystyasennossa ilmaan, samaan tapaan kuin avaruusraketit. Mietin aina, miten ihmeessä ne suihkukoneet pystyy laskeutumaan jos menevät pystysuorassa toiselle laskeutumispaikalle 😅😅

Vierailija
106/147 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin lapsena että Heikki Kahila näkee minut televisioruudussa samalla lailla kuin minä näen hänet.

Jonkun tarinan mukaan monet kotirouvat ajattelivat tuohon tapaan. He siivosivat kotinsa ja meikkasivat itsensä ennen tv-uutisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
107/147 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vessan pöntössäassuu haisunäätä ja siksi itkusilmässä opeteltiin pytylle koska se purree pyllyyn xD

Luulin myös että ihminen kuolee sitten kun syönyt niin paljon että ei mahaan ennää ruokaa sovi olenkaan xD

Vierailija
108/147 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että korkeat männyt ulottuvat taivaaseen asti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/147 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena, että maailma oli ennen vanhaan mustavalkoinen, koska vanhat elokuvat ja valokuvat ovat mustavalkoisia.

Vierailija
110/147 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että aikuiset eivät kiusaa toisia ja että aikuiset kohtelevat toisia aina hyvin. Miten väärässä olinkaan .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/147 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin omenaa ja nielaisin siemenet. Serkku sanoi, että mahassa alkaa kasvaa omenapuu. Sitä pelkäsin ja surin pitkän aikaa.

Vierailija
112/147 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki aikuiset ovat viisaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/147 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, etä 18-vuotiaana olen aikuinen. Onhan sen ikäinen senkään täysi-ikäinen. Nyt kun mietin itseäni silloin 18-vuotiaana, niin täysi lapsihan minä vielä silloin olin ainakin henkisesti. Olenkin sitä mieltä, että täysi-ikäisyyden raja pitäisi olla esim. 21 vuotta, ei 18 vuottta.

Vierailija
114/147 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin itseäni isona, kun olin ekaluokkalainen. Toisaalta kutosluokkalaiset eli noin 12-vuotiaat olivat mielestäni suunnilleen aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/147 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että on olemassa nautasika niminen eläin. Että on olemassa nautoja, sikoja ja nautasikoja. En koskaan sen tarkemmin kyllä ajatellut, minkä näköinen eläin tämä nautasika on. 

 

:D

Vierailija
116/147 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin, että makeanhimo ja karkin syöminen loppuvat, kun tulee aikuiseksi.

Vierailija
117/147 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin pienenä, että tumma ihoiset ihmiset ovat vaarallisia ja he kulkevat puukko taskussa ja kidnappaavat

Ja minä, että ennenmustalaisiksi kutsutut ottivat tuhmia lapsia kärryilleen. Kun näin kärryillään lapsia, ajattelin mitähän tuhmaa nuo lapset olivat tehneet.

Meillä isä oli möläyttelijä ja kaiken erilaisuuden tuomitseva ja tietenkin minä jatkoin sitä, kun luulin, että isä on viisas. Sillon kierteli romaneja ovelta ovelle myymässä pitsiliinoja ym. Minähän tyhmänä soitin suuta heille tyyliin: M*stalainen mulliturpa…! Eräs nainen tiuskaisi takaisin: Oo sie poika hiljaa tai mie otan sinut matkaan!

Vierailija
118/147 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomi on hyvä maa asua ja elää.

Kuinka väärässä olinkaan.

Vierailija
119/147 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että lännenelokuvissa ammutut karjapaimenet halusivat oikeasti kuolla ja siksi osallistuivat elokuvan tekoon. Loogista. Sitä en ymmärtänyt, miksi ne hevoset oli menneet sinne kaatuilemaan? Ei kai vapaaehtoisesti kuitenkaan?

Vierailija
120/147 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että sai tehdä vain niitä töitä joihin oli kouluttautunut. Tämä kävi järkeen, koska en tiennyt ketään kuka ei olisi ollut omaa koulutustaan vastaavassa työssä ja omilla vanhemmilla oli sellaiset selkeät duunariammatit. Hämmästykseni oli suuri kun tuli ensimmäistä kertaa ilmi se, että kaupan kassalla töissä ollut kaverini äiti oli opiskellut yliopistossa fysiikkaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän