Mitä hassuja asioita luulit lapsena?
Minä luulin, että minun on mentävä naimisiin naapurissa asuvan pojan kanssa. Luulin myös, että jokaisen ihmisen täytyy mennä naimisiin ja että sitten vain alkaa tulemaan lapsia, vaikka ei itse haluaisi.
Kommentit (108)
Luulin, että maailma on oikeudenmukainen ja ihmiset reiluja. Siperia opetti sitten muuta.
Minulle opetettiin syntymästäni saakka, että jos tekee tai ajatteleekin jotakin pahaa, joutuu tuliseen mereen. Ja nämä pahat synnit oli mm. rytmillisen musiikin kuuntelu, tv:n katselu, kiroilu, alkoholin juominen, seksin harrastaminen ennen avioliittoa, valehteleminen, jos et tottele vanhempiasi jne jne. Elin lapsuuteni järkyttävässä pelossa yötä päivää ja luulin, että jos edes kaupassa kuulen musiikkia, joudun helvettiin.
Lapsena mulle opetettiin kans että purkkaan voi tukehtua ja siemeniä ei saa niellä koska niistä kasvaa mahassa kasvi.
Luulin myös, että kaikki aikuiset ovat fiksuja, osaavat ja tietävät asioita. Voi kuinka väärässä olinkaan!
Luulin joskus teininä että Vasemmistoliitto on SDP:n nuorisojärjestö :D
Pikkulapsena kysyin kerran äidiltäni että onko hän robotti. Juontuu varmaan siitä että aloin kokemaan tuossa vaiheessa emotionaalisesti etäiseksi itseni muista.
Elokuvissa luulin että jos näyttelijä tapettiin, hän oikeasti tapettiin. Äitini kysäisi että ei kai ne nyt sentään hyvästä näyttelijästä halua luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että serkun kanssa on täysin soveliasta mennä naimisiin. Minulla oli suunnitelmissa mennä serkkupojan kanssa naimisiin isona.
Suomenkin lain mukaan se on soveliasta ja muualla maailmassa sitä on harjoitettu kymmenien sukupolvien ajan.
Ja sen kyllä huomaa.
Luulin, että Kekkonen oli minun pappa.
Luulin, että kissat ja koirat voivat saada poikasia keskenään. Vaikka missään ei näkynytkään jonkinlaisia kissan ja koiran välimuotoja, niin luulin silti näin.
Luulin, että jos ihmiset menivät elokuvassa naimisiin niin he olivat oikeasti naimisissa. Siksi toivoin, ettei minusta ikinä tulisi näyttelijää, olisi kamalaa mennä naimisiin jonkun tuntemattoman hyypiön kanssa ja kaikki vielä näkisivät sen telkkarista!
Elin sellaisessa uskossa, että kaikilla aikuisilla on aina hirveän paljon rahaa ja että aikuisena voi ostaa heti vaikka omakotitalon. Hahhah!
Meillä oli maalla paljon eläimiä, joten minun käsitykseni mukaan kaikilla muillakin oli. Järkytyin sydänjuuriani myöten, kun meille kerran tuli kylään tyttö, jolla ei ollut edes kissaa(!) eikä hän koskaan ollut nähnyt lammasta livenä.
Luulin että huonon vanhemman voisi vaihtaa esim. lemmikkieläimeen. Pyysin äidiltäni ihan tosissani, että voisiko iskä muuttaa pois ja otetaan kissa tilalle. Niin tavallaan kävikin, joskin vuosia myöhemmin, kun äiti otti isästä eron ja otettiin se kissa :D
Ala-asteella kun puhuttiin seksistä ja lisääntymisestä, olin ihan varma että pippeli menee naisen kohtuun asti. Opettaja oli punakynännyt koevastaukseni ja laittanut viereen naurunaaman! :D
Luulin, että kaikki ihmiset oli yhtä arvokkaita. Koulussa sitten opin, että olinkin taustani takia matalinta kastia.
Luulin, että Maija Poppanen on oikeasti olemassa. Joka kertaa, kun bussin ikkunasta näkyi talo, millä oli punainen katto, luulin, että Majia Poppanen asu siellä, että se in hänen talo.
- Olin varma että voisin oppia lentämään jos vain harjoittelisin tarpeeksi. Harjoittelin hyppimällä isolta kiveltä ja räpyttelemällä käsiä. Yritin myös rakentaa siipiä kuten Muumien Niisku.
- Olin ehkä 20-vuotias kun opin, että Volvo ei olekaam Volkswagenin lempinimi.
Luulin lapsena, että lentokoneiden vessat toimivat samalla tavalla kuin junien vessat eli kun junan vessa vedetään, se tyhjenee raiteille (mikä oli edelleen varsin yleistä omassa lapsuudessani), niin että lentokoneen vessasta putoaa vessanvedon yhteydessä virtsat, ulosteet, oksennukset ja käytetyt vessapaperit korkealta ilmasta.
Kuvittelin pienenä, että tumma ihoiset ihmiset ovat vaarallisia ja he kulkevat puukko taskussa ja kidnappaavat
Ei ihme että aivopierette tällä palstalla ties mitä sontaa kun olette jo mukuloina olleet noin saatanan tyhmiä.
Luulin, että kondomi on miesten kuukautissuoja.
Että ukkosella salma välähtää. Vuosikausia luulin salmaksi. Myöhemmin että pizzan päällä olisi jotain iskevän salaman mallisia lihasuikaleita = salamia.
Luulin minäkin että ennenvanhaan maailma oli mustavalkoinen. Kun telkkarissa vanhat elokuvat oli ja albumien valokuvat. Valkenihan sekin totuus.
Purkan nielemisestä on taidettu varoittaa pelottelemalla monia lapsia. Että menee umpisuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että aivopierette tällä palstalla ties mitä sontaa kun olette jo mukuloina olleet noin saatanan tyhmiä.
Ihan yhtä hassuja luuloja on ollut itselläsikin.
Että kanankakkalannoiterakeet ovat suoraan sitä ihtiä, kanan pökäleitä.
Sättiminen tarkoittaa petipuuhia..