Anoppi heittäytyi vaikeaksi lapsen nimiasiassa
Eli tilanne se, että miehen äiti vaatii saada päättää tyttäremme nimen! Suvussa kulkee kuulemma Linda ja Anniina ja vaatii jommankumman niistä sisältyvän nimeen.
Aivan hirveitä kumpikin nimi evätkä sovi niihin nimiin mitä olemme ajatelleet. Ärsyttää, että mieheni on niin äitinsä vietävissä eikä laita vastaan.
Ei oma äitinikään puutu meidän lapsemme nimen valintaan. Jos nimet olisi hieman kauniimpia niin voisin suostua. Argh
Kommentit (148)
Linda on kaunis nimi. Älkää vaan antako mitään trendinimiä Vieno tai Anja tai iia tai niia tai ooa.
Anoppi on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Linda on kaunis nimi. Älkää vaan antako mitään trendinimiä Vieno tai Anja tai iia tai niia tai ooa.
Anoppi on oikeassa.
Jos saan tyttäriä, niin heistä tulee Linda ja Pamela. Olen aina tykännyt Linda Lampeniuksesta ja Pamela Anderssonista. Toivottavasti omista tyttäristä tulee yhtä kauniita.
T. M34
Vierailija kirjoitti:
No älä suostu. Sinun lapsesihan se on.
Tämä! Anopit ja omat Äiditkin ovat hankalia. Teette juuri niinkuin tahdotte.
Meille kävi miehen täti kertomassa, mikä nimi kuuluu antaa. Esikoisemme on hyvin kauas historiaan vanhimman pojan vanhin poika, joten olisimme kyllä antaneet muutenkin kyseisen nimen.
Mitäs vikaa niissä nimissä on ? Nehän ovat kauniita. Mulla on serkun vaimo nimeltään Linda ja he asuvat Ruotsissa . Ovat kumpikin ruotsalaisia. Ja onhan viulisti Linda Lampenius. Etkö ole katsonut uusimpia Euroviisuja ? Tai kuunnellut.
Onpas vaikeaa.... ei se anopille kuulu vaikka kuinka "vaatii".
Vierailija kirjoitti:
Mitäs vikaa niissä nimissä on ? Nehän ovat kauniita. Mulla on serkun vaimo nimeltään Linda ja he asuvat Ruotsissa . Ovat kumpikin ruotsalaisia. Ja onhan viulisti Linda Lampenius. Etkö ole katsonut uusimpia Euroviisuja ? Tai kuunnellut.
Linda oli 30-vuotta sitten muodissa. Nyt se on hyhhyh-nimi. Anniinalla sama juttu noin 35-40 vuotta sitten muotinimi. Nyt ei kiinnosta ketään, kun on liian vähän aikaa kulunut.
Sillälailla turha, vanha avaus, kun pappihan sen nimen julkistaa kastetilaisuudessa.
Nimiäisissä voi toimia samalla periaatteella.