Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi heittäytyi vaikeaksi lapsen nimiasiassa

Vierailija
14.12.2017 |

Eli tilanne se, että miehen äiti vaatii saada päättää tyttäremme nimen! Suvussa kulkee kuulemma Linda ja Anniina ja vaatii jommankumman niistä sisältyvän nimeen.
Aivan hirveitä kumpikin nimi evätkä sovi niihin nimiin mitä olemme ajatelleet. Ärsyttää, että mieheni on niin äitinsä vietävissä eikä laita vastaan.
Ei oma äitinikään puutu meidän lapsemme nimen valintaan. Jos nimet olisi hieman kauniimpia niin voisin suostua. Argh

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillälailla turha, vanha avaus, kun pappihan sen nimen julkistaa kastetilaisuudessa. 

Nimiäisissä voi toimia samalla periaatteella.

Vierailija
142/148 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda on kaunis nimi. Älkää vaan antako mitään trendinimiä Vieno tai Anja tai iia tai niia tai ooa.

Anoppi on oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda on kaunis nimi. Älkää vaan antako mitään trendinimiä Vieno tai Anja tai iia tai niia tai ooa.

Anoppi on oikeassa.

Jos saan tyttäriä, niin heistä tulee Linda ja Pamela. Olen aina tykännyt Linda Lampeniuksesta ja Pamela Anderssonista. Toivottavasti omista tyttäristä tulee yhtä kauniita.

T. M34

Vierailija
144/148 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä suostu. Sinun lapsesihan se on.

Tämä! Anopit ja omat Äiditkin ovat hankalia. Teette juuri niinkuin tahdotte.

Vierailija
145/148 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi miehen täti kertomassa, mikä nimi kuuluu antaa. Esikoisemme on hyvin kauas historiaan vanhimman pojan vanhin poika, joten olisimme kyllä antaneet muutenkin kyseisen nimen.

Vierailija
146/148 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa niissä nimissä on ? Nehän ovat kauniita. Mulla on serkun vaimo nimeltään Linda ja he asuvat Ruotsissa . Ovat kumpikin ruotsalaisia. Ja onhan viulisti Linda Lampenius. Etkö ole katsonut uusimpia Euroviisuja ? Tai kuunnellut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/148 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vaikeaa.... ei se anopille kuulu vaikka kuinka "vaatii". 

Vierailija
148/148 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vikaa niissä nimissä on ? Nehän ovat kauniita. Mulla on serkun vaimo nimeltään Linda ja he asuvat Ruotsissa . Ovat kumpikin ruotsalaisia. Ja onhan viulisti Linda Lampenius. Etkö ole katsonut uusimpia Euroviisuja ? Tai kuunnellut. 

Linda oli 30-vuotta sitten muodissa. Nyt se on hyhhyh-nimi. Anniinalla sama juttu noin 35-40 vuotta sitten muotinimi. Nyt ei kiinnosta ketään, kun on liian vähän aikaa kulunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi