Lue keskustelun säännöt.
Ne joiden ferritiini noussut - mitä pystyt taas tekemään? (Positiivinen ferritiiniketju :)
26.05.2026 |
Palstalla keskustellaan paljon ferritiinistä, mutta en löytänyt yhtään ketjua, jossa saisi jakaa positiivisia kokemuksia siitä:
- miltä elämä tuntuu, kun ferritiinitaso on korjaantunut?
- Mitä pystyt taas tekemään, kun taso on parempi?
- miltä tämä muutos tuntuu?
Eli nyt saa hehkuttaa ja iloita, jos sille aihetta on.
Itse nautin, kun jaksan taas mm. lukea vapaa-ajalla ja olen paljon tasapainoisempi läheinen ihmisille elämässäni.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen nyt kokoaikatyökykyinen, väsymys hellittänyt, hengästyminen, hiustenlähtö ja levottomat jalat vähentyneet. Olo ei ole vieläkään täydellinen, mutta riittävän hyvä minulle. Ferritiini noussut 8 -> 50. Syynä oli runsaat kuukautiset.