Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne joiden ferritiini noussut - mitä pystyt taas tekemään? (Positiivinen ferritiiniketju :)

Vierailija
26.05.2026 |

Palstalla keskustellaan paljon ferritiinistä, mutta en löytänyt yhtään ketjua, jossa saisi jakaa positiivisia kokemuksia siitä:

- miltä elämä tuntuu, kun ferritiinitaso on korjaantunut?

- Mitä pystyt taas tekemään, kun taso on parempi? 

- miltä tämä muutos tuntuu?

 

Eli nyt saa hehkuttaa ja iloita, jos sille aihetta on. 

 

Itse nautin, kun jaksan taas mm. lukea vapaa-ajalla ja olen paljon tasapainoisempi läheinen ihmisille elämässäni. 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kokoaikatyökykyinen, väsymys hellittänyt, hengästyminen, hiustenlähtö ja levottomat jalat vähentyneet. Olo ei ole vieläkään täydellinen, mutta riittävän hyvä minulle. Ferritiini noussut 8 -> 50. Syynä oli runsaat kuukautiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi