Onko vihreän teen juomisella vaikutusta ulkonäköön
Vihreän teen juomisen sanotaan laihduttavan ja parantavan ihon kuntoa mutta oletteko käytännössä huomannut mitään eroa? Juotteko teetä sen terveydellisten ja ulkonäköön vaikuttavien seikkojen vuoksi?
Kommentit (17)
Vihreä tee mustuttaa hampaat. Silleen se ulkonnäkö muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vihreä tee mustuttaa hampaat. Silleen se ulkonnäkö muuttuu.
Eli negatiivinen muutos ulkonäköön.
No itse olen laihtunut, ja jos nyt BMI:ä käytetään niin aiemmin se ole minulla 23 ja nyt kun juon joka päivä vihreää teetä niin se on ylöspäin pyöristettynä 20.
Eivätkä hampaani ole mustuneet.
Mun akneiho rauhoittui selvästi, kun rupesin juomaan vihreää teetä päivittäin ja vaihdoin lehmänmaidon soijatuotteisiin. Näppyjä tulee vielä, muttei sellaisia isoja ja kipeitä. Ja minunkaan hampaani eivät ole mustuneet.
Kelakorttityyppi kirjoitti:
No itse olen laihtunut, ja jos nyt BMI:ä käytetään niin aiemmin se ole minulla 23 ja nyt kun juon joka päivä vihreää teetä niin se on ylöspäin pyöristettynä 20.
Eivätkä hampaani ole mustuneet.
Kuinka paljon juot vihreää teetä päivässä? Juotko tiettyä teetä?
Käyttäjä2123 kirjoitti:
Kelakorttityyppi kirjoitti:
No itse olen laihtunut, ja jos nyt BMI:ä käytetään niin aiemmin se ole minulla 23 ja nyt kun juon joka päivä vihreää teetä niin se on ylöspäin pyöristettynä 20.
Eivätkä hampaani ole mustuneet.
Kuinka paljon juot vihreää teetä päivässä? Juotko tiettyä teetä?
Vihreää teetä juon yleensä silloin kun herään, ja ehkä n. 1-2 tuntia ennenkuin menen nukkumaan. Välillä saatan myös juoda joskus keskellä päivää, harvemmin jopa kaksi kertaa.
Juon jotain Sencha-teetä, jos nyt muistan nimen oikein. Tulee paketissa, jossa on siis teelehtiä ja todella pieniä inkiväärin paloja.
Ja vaikket kysynytkään, niin aloitin sen juomisen tammikuun paikkeilla, helmi-maaliskuussa aloin juoda päivittäin. Ja juon siis hunajan kanssa.
Kelakorttityyppi kirjoitti:
Käyttäjä2123 kirjoitti:
Kelakorttityyppi kirjoitti:
No itse olen laihtunut, ja jos nyt BMI:ä käytetään niin aiemmin se ole minulla 23 ja nyt kun juon joka päivä vihreää teetä niin se on ylöspäin pyöristettynä 20.
Eivätkä hampaani ole mustuneet.
Kuinka paljon juot vihreää teetä päivässä? Juotko tiettyä teetä?
Vihreää teetä juon yleensä silloin kun herään, ja ehkä n. 1-2 tuntia ennenkuin menen nukkumaan. Välillä saatan myös juoda joskus keskellä päivää, harvemmin jopa kaksi kertaa.
Juon jotain Sencha-teetä, jos nyt muistan nimen oikein. Tulee paketissa, jossa on siis teelehtiä ja todella pieniä inkiväärin paloja.
Ja vaikket kysynytkään, niin aloitin sen juomisen tammikuun paikkeilla, helmi-maaliskuussa aloin juoda päivittäin. Ja juon siis hunajan kanssa.
Lisäsitkö liikuntaa tai muutitko ruokavaliota muuten vai pelkällä teenjuonnillako paino putosi? Pitäisi näköjään kokeilla juoda säännöllisesti.
Nesteet ainakin lähtee, vähän ainakin. Kahvi saa vatsan kunnolla kuralle. Illuusio laihtumisesta tai litteästä vatsasta taattu.
On joo. Mustat silmänaluset, kun juokset kolme kertaa yössä kusella, kun olet juonut vihreätä teetä sen verran tarpeeksi, että siitä saisi terveysvaikutuksia.
Käyttäjä2123 kirjoitti:
Kelakorttityyppi kirjoitti:
Käyttäjä2123 kirjoitti:
Kelakorttityyppi kirjoitti:
No itse olen laihtunut, ja jos nyt BMI:ä käytetään niin aiemmin se ole minulla 23 ja nyt kun juon joka päivä vihreää teetä niin se on ylöspäin pyöristettynä 20.
Eivätkä hampaani ole mustuneet.
Kuinka paljon juot vihreää teetä päivässä? Juotko tiettyä teetä?
Vihreää teetä juon yleensä silloin kun herään, ja ehkä n. 1-2 tuntia ennenkuin menen nukkumaan. Välillä saatan myös juoda joskus keskellä päivää, harvemmin jopa kaksi kertaa.
Juon jotain Sencha-teetä, jos nyt muistan nimen oikein. Tulee paketissa, jossa on siis teelehtiä ja todella pieniä inkiväärin paloja.
Ja vaikket kysynytkään, niin aloitin sen juomisen tammikuun paikkeilla, helmi-maaliskuussa aloin juoda päivittäin. Ja juon siis hunajan kanssa.
Lisäsitkö liikuntaa tai muutitko ruokavaliota muuten vai pelkällä teenjuonnillako paino putosi? Pitäisi näköjään kokeilla juoda säännöllisesti.
Pelkällä teenjuonnilla. Inhoan liikuntaa ja rakastan syödä mm. sipsejä ja suklaata, joten ei siinä oikein voi olla muuta.
Ja kannattaa siis ehdottomasti juoda säännöllisesti, se vissiin nopeuttaa tuota laihtumisprosessia aika paljon.
Vanha ketju mutta pakko kysyä jos ap löytää tänne tai jollain muulla on kokemusta niin onko sillä väliä laittaako miatoa teehen? Voi kuulostaa tyhmältä kysymykseltä mut joskus olin lukevinani että maito jotenkin kumoaa sen teen terveyshyötyjä(?) mutta estää hampaiden värjäytymistä. Ei siis hajua onko totta siks kysyn
Vain ns. kova tee auttaa ulkonäköön. Sillä on juotu lukematon määrä naisia kauniiksi.
Juon edelleen sitä veden sijasta 2-3l päivässä. Teen kylmäteetä. Laitan litran lasipulloon nyrkillisen kuivaa vihreää teetä ja annan hautua sen jääkaapissa päivän verran ennen juontia. Samasta saa tehtyä noin kolme kertaa ja lopuksi voi kuumalla vedelläkn ottaa teet irti.
Minulla on tapana myös syödä teepensaan lehdet lopuksi. Olen tehnyt tätä pitkään koko elämäni.
Ihoni on ok ja ei moittimista.
No, ainakin kaffeen vaihtaminen vihreään teehen muuttaa ulkonäköä. Näyttää tuoreemmalta.
Mutta palaan aina kaffeeseen kun se on niin paljon paremman makuista :/