Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Taitotalossa opiskelusta?

2021 opiskelemaan
19.12.2020 |

Onko kukaan opiskellut tuota kautta ammattia? Plussat ja miinukset

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä he eivät opeta, vaan enemmänkin kouluttavat. Oppimisprosessi jää oppijan vastuulle voimakkaasti

Totta. He ovat enemmän (aikuis)kouluttajia kuin perinteisiä opettajia. Pitää itse olla kiinnostunut oppimaan.

Vierailija
22/24 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ICT mediapuoli miten laadukasta? kiinnostaisi tietää! aikapaljon huonoa palautetta tuntuu olevan monella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
24/24 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen kiinteistöassistentin koulutusta. 2 kk. teoria, ja 6 kk. harjoittelu. Harjoittelupaikka pitää hankkia itse. 

Mikä on opetuksen taso tällä hetkellä? Tuetaanko opiskelijaa tarpeeksi, ja saako koulutuksen jälkeen töitä? Kokemuksia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä