Minä lähden hoitoalalta, uusi työ sairaanhoitajalle?
Parikymmentä vuotta olen tehnyt sairaanhoitajan töitä, mutta nyt alkaa tuntua siltä, että haluan vaihtaa alaa. Mutta mitä muita töitä tällä koulutuksella voisi tehdä? Jos vapaasti voisin määritellä työhön liittyviä kriteerejä niin ne voisivat olla; päivätyö, voi olla myös esim. 70% työaika, viikonloput ja arkipyhät vapaat, palkka ei ainakaan huonompi kuin nyt (bruttotulot 2580€/kk).
Kommentit (9)
Kauppaan hyllyttämään tai keräilemään ostoksia niitä tilanneille?
Tai jos jätehuoltoala kiinnostaa niin roskakuskiksi? Parempi palkka ja saa olla itsekseen eikä tarvi tavata mitään potilaita tai asiakkaita. Lisäkeikkoja ottamalla palkka nousee entisestään.
Sairaanhoitajia on näkynyt mm. Kelassa ja vakuutusyhtiössäkin olen kuullut erään henkilön olleen.
Jos vuorotyö vielä kelpaisi niin lentoemäntä olisi selvä jatko tuohon. Nyt tietty vähän huono aika.
"Jos vapaasti voisin määritellä..."
Miksi sanot "jos", kun ihan varmasti tyrmäät kaikki ne ehdotetut työt, joissa kriteerisi eivät täyty?
Sairaanhoitajana voi työskennellä monella eri puolella, terveyskeskus, vanhukset, vammaiset, nuorisokodit, perhetyö...
Terveydenhoitaja - diabeteshoitajan - muistihoitaja.
Neuropsykologinen valmentaja - pätevyyden saa 30 opintopisteellä - löytyy kesäyliopistojen valikoimasta
Vierailija kirjoitti:
Jos vuorotyö vielä kelpaisi niin lentoemäntä olisi selvä jatko tuohon. Nyt tietty vähän huono aika.
On huono aika ja toisekseen, jos ap on tehnyt jo parikymmentä vuotta sh:n hommia niin ikääkin täytyy olla 40+ joten ei ehkä enää lentämään...
SPR:n ensiapukouluttaja.