TV-poliisi tuomittiin: Vastusti juovuksissa järjestyksenvalvojaa :D
Kommentit (120)
Taas joku vapaan kasvatuksen tulos riehunut sekopäisenä ja vauvapalsta on täynnä ymmärtäjiä. Valtion pitäisi varmaan antaa miljoona tälle paskapäälle niin ehkä voi lopettaa väkivallan. Kuitenkin korkeintaan päiväksi.
Minusta väkivaltarikoksesta tuomittu ei ole sopiva poliisiksi. Eikä se että teko on tapahtunut vapaa-ajalla ja kännissä ole mikään riittävä puolustus.
Poliiseilla pitäisi olla nollatoleranssi väkivallan suhteen. Potkut heti ja päälle ikuinen kielto toimia poliisina.
Onko käynyt terapiassa vai jatkaako vielä väkivaltaista käytöstään?
Itä-Suomen poliisiin mahtuu näitä sekopäitä viisinkertainen määrä mitä Suomen muissa poliisivoimissa on yhteensä. Sinnekö kaikki epäkelvot yksilöt lopulta ajautuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomen poliisiin mahtuu näitä sekopäitä viisinkertainen määrä mitä Suomen muissa poliisivoimissa on yhteensä. Sinnekö kaikki epäkelvot yksilöt lopulta ajautuvat?
Kuka haluaisi sinne muuttaa? Ei kukaan. Ankeita itsaritaajamia Päijänteestä itään.
Mitä taajamia tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Poliiseilla pitäisi olla nollatoleranssi väkivallan suhteen. Potkut heti ja päälle ikuinen kielto toimia poliisina.
Ei ole. Poliisille sallitaan käytännössä yksi vapaa-ajalla tehty rikos josta tuomio on sakkoa tai ehdollista vankeutta. Riippumatta onko se väkivalta- tai joku muu rikos. Toisesta rikoksesta tulee sitten potkut. Virka-aikana tehdystä rikoksesta tai sellaisesta josta tuomio on ehdotonta vankeutta tulee heti potkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliiseilla pitäisi olla nollatoleranssi väkivallan suhteen. Potkut heti ja päälle ikuinen kielto toimia poliisina.
Ei ole. Poliisille sallitaan käytännössä yksi vapaa-ajalla tehty rikos josta tuomio on sakkoa tai ehdollista vankeutta. Riippumatta onko se väkivalta- tai joku muu rikos. Toisesta rikoksesta tulee sitten potkut. Virka-aikana tehdystä rikoksesta tai sellaisesta josta tuomio on ehdotonta vankeutta tulee heti potkut.
Kuulostaa ihan kohtuulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliiseilla pitäisi olla nollatoleranssi väkivallan suhteen. Potkut heti ja päälle ikuinen kielto toimia poliisina.
Ei ole. Poliisille sallitaan käytännössä yksi vapaa-ajalla tehty rikos josta tuomio on sakkoa tai ehdollista vankeutta. Riippumatta onko se väkivalta- tai joku muu rikos. Toisesta rikoksesta tulee sitten potkut. Virka-aikana tehdystä rikoksesta tai sellaisesta josta tuomio on ehdotonta vankeutta tulee heti potkut.
Kuulostaa ihan kohtuulliselta.
No eivät voi poliisit ainakaan valittaa että liian herkästi tulee potkut.
Vierailija kirjoitti:
Valtion leivissä ei niin vaan tule potkuja. Poliisi, tullimies, rajavartija tai armeijan kantapeikko voi hyvinkin jatkaa tehtävissään vaikka joku pieni väkivaltarikos sattuisikin. Varija, järjestyksenvalvoja tai yksityinen turvamies olisi saanut tällaisen jälkeen armotta potkut. Siitä ei olisi edes keskusteltu.
Kuulin yhdestä armeijan tatuoidusta lentäjästä, jolla oli "vihanhallinta" ongelmaa ja viina maistui. Tuli vissiin pakko jäädä eläkkeelle 38v tai ois monoa tullut. Ei ne sielläkään kaikkea siedä.
Kun poliisilla ei ole uniformunsa tuomaa turvaa joka antaa tietynlaista valtiokoneiston vahvistamaa auktoriteettiä tai muuta välineistöä, niin vaikka poliisihenkilö olisi minkälainen hento rimpula tahansa, sen suojan puuttuessa muutama asiansa osaava turvahenkilö sellaisen kyllä laittaa helposti nippuun. Sinänsä surullista on poliisissa selvästi etenevä ja lisääntyvä rappiotila.
Vierailija kirjoitti:
Onpas komea mies. Mun makuun :)
Tuon ko sais! 😍
N
Tuntemani ex-rikospoliisi jäi kiinni ratista. Virka pois ja 5v.ajokieltoa.
Miksi te nostatte ikivanhoja aloituksia...?
Jästipää.