TV-poliisi tuomittiin: Vastusti juovuksissa järjestyksenvalvojaa :D
Kommentit (120)
Saakohan lähteä ensimmäisten joukossa kun irtisanomiset alkavat poliisissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä kuvaa jossain?
Onko?`
Suomen poliisi on valintansa tehnyt. Heidän mielestään väkivalta- ja seksuaalirikolliset ovat sopivia poliisinvirkaan. Mutta turha sitten ihmetellä jos poliiseille vähän vittuillaan...:D
Vierailija kirjoitti:
Ja av-mammahan ei unohda koskaan ...
Miksi pitäisi unohtaa? Onko sinusta väkivalta vaan sellaista jota nyt joskus sattuu mutta kannattaa vaan lakaista maan alle? Vai oletko mahdollisesti itse tuo väkivaltainen poliisi?
Niin selviskö tää homma koskaan?
Onko poliisista jo vähennetty väkeä?
Lisää vaan kaljaa kioskeihin niin ei tarvitse poliisien mennä baareihin riehumaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi ap-raukkaa, kun ihanteet romahtivat! Sinäkö se luulit, että poliisit kuuluvat raittiusseuraan eivätkä edes tiedä, miltä viina maistuu. Ei tuon uutisen takia kannata huohottaa, näytti vain, että poliisi on ihan samanlainen ihminen kuin sinä ja minä
Poliisi on minua huonompi koska minä olen raitis :p
Onhan tuo älytöntä että poliisilla on valtion työntekijänä noin korkea irtisanomissuoja että saa jatkaa virassaan väkivaltarikoksen jälkeen vaikka moni muu olisi saanut samassa tilanteessa potkut.
Poliisi on pop! :D