Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV-poliisi tuomittiin: Vastusti juovuksissa järjestyksenvalvojaa :D

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jästipää.

Vierailija
102/120 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku vapaan kasvatuksen tulos riehunut sekopäisenä ja vauvapalsta on täynnä ymmärtäjiä. Valtion pitäisi varmaan antaa miljoona tälle paskapäälle niin ehkä voi lopettaa väkivallan. Kuitenkin korkeintaan päiväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta väkivaltarikoksesta tuomittu ei ole sopiva poliisiksi. Eikä se että teko on tapahtunut vapaa-ajalla ja kännissä ole mikään riittävä puolustus.

Vierailija
104/120 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiseilla pitäisi olla nollatoleranssi väkivallan suhteen. Potkut heti ja päälle ikuinen kielto toimia poliisina.

Vierailija
105/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt terapiassa vai jatkaako vielä väkivaltaista käytöstään?

Vierailija
106/120 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomen poliisiin mahtuu näitä sekopäitä viisinkertainen määrä mitä Suomen muissa poliisivoimissa on yhteensä. Sinnekö kaikki epäkelvot yksilöt lopulta ajautuvat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/120 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan.

Vierailija
108/120 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/120 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Suomen poliisiin mahtuu näitä sekopäitä viisinkertainen määrä mitä Suomen muissa poliisivoimissa on yhteensä. Sinnekö kaikki epäkelvot yksilöt lopulta ajautuvat?

Kuka haluaisi sinne muuttaa? Ei kukaan. Ankeita itsaritaajamia Päijänteestä itään.

Mitä taajamia tarkoitat?

Vierailija
110/120 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliiseilla pitäisi olla nollatoleranssi väkivallan suhteen. Potkut heti ja päälle ikuinen kielto toimia poliisina.

Ei ole. Poliisille sallitaan käytännössä yksi vapaa-ajalla tehty rikos josta tuomio on sakkoa tai ehdollista vankeutta. Riippumatta onko se väkivalta- tai joku muu rikos. Toisesta rikoksesta tulee sitten potkut. Virka-aikana tehdystä rikoksesta tai sellaisesta josta tuomio on ehdotonta vankeutta tulee heti potkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/120 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliiseilla pitäisi olla nollatoleranssi väkivallan suhteen. Potkut heti ja päälle ikuinen kielto toimia poliisina.

Ei ole. Poliisille sallitaan käytännössä yksi vapaa-ajalla tehty rikos josta tuomio on sakkoa tai ehdollista vankeutta. Riippumatta onko se väkivalta- tai joku muu rikos. Toisesta rikoksesta tulee sitten potkut. Virka-aikana tehdystä rikoksesta tai sellaisesta josta tuomio on ehdotonta vankeutta tulee heti potkut.

Kuulostaa ihan kohtuulliselta.

Vierailija
112/120 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/120 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliiseilla pitäisi olla nollatoleranssi väkivallan suhteen. Potkut heti ja päälle ikuinen kielto toimia poliisina.

Ei ole. Poliisille sallitaan käytännössä yksi vapaa-ajalla tehty rikos josta tuomio on sakkoa tai ehdollista vankeutta. Riippumatta onko se väkivalta- tai joku muu rikos. Toisesta rikoksesta tulee sitten potkut. Virka-aikana tehdystä rikoksesta tai sellaisesta josta tuomio on ehdotonta vankeutta tulee heti potkut.

Kuulostaa ihan kohtuulliselta.

No eivät voi poliisit ainakaan valittaa että liian herkästi tulee potkut.

Vierailija
114/120 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtion leivissä ei niin vaan tule potkuja. Poliisi, tullimies, rajavartija tai armeijan kantapeikko voi hyvinkin jatkaa tehtävissään vaikka joku pieni väkivaltarikos sattuisikin. Varija, järjestyksenvalvoja tai yksityinen turvamies olisi saanut tällaisen jälkeen armotta potkut. Siitä ei olisi edes keskusteltu.

Kuulin yhdestä armeijan tatuoidusta lentäjästä, jolla oli "vihanhallinta" ongelmaa ja viina maistui. Tuli vissiin pakko jäädä eläkkeelle 38v tai ois monoa tullut. Ei ne sielläkään kaikkea siedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/120 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poliisilla ei ole uniformunsa  tuomaa turvaa joka antaa tietynlaista valtiokoneiston vahvistamaa auktoriteettiä tai muuta välineistöä, niin vaikka poliisihenkilö olisi minkälainen hento rimpula tahansa, sen suojan puuttuessa muutama asiansa osaava turvahenkilö sellaisen kyllä laittaa helposti nippuun. Sinänsä surullista on poliisissa selvästi etenevä ja lisääntyvä rappiotila.

Vierailija
116/120 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas komea mies. Mun makuun :)

Tuon ko sais! 😍

N

Vierailija
117/120 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani ex-rikospoliisi jäi kiinni ratista. Virka pois ja 5v.ajokieltoa.

Vierailija
118/120 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIrheitä sattuu

Vierailija
119/120 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te nostatte ikivanhoja aloituksia...?

Vierailija
120/120 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän