TV-poliisi tuomittiin: Vastusti juovuksissa järjestyksenvalvojaa :D
Kommentit (120)
Poliisi selviää ilman potkuja koska miesvaltaisella alalla pitää "ymmärtää". Lastentarhanopettaja saisi tuosta hyvästä potkut vaikka kuinka olisi tapahtunut vapaa-ajalla eikä ikinä olisi töissä humalassa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 10:23"]
onhan tuossa hieman ironiaa. tv:ssä hoidellut juoppoja ja nyt itselle jouduttu soittamaan partio.
[/quote]
Ja varmasti jatkossa mukava hakea häiriköitä samasta raflasta ja varsinki samoilta pokeilta..
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:30"]Poliisi selviää ilman potkuja koska miesvaltaisella alalla pitää "ymmärtää". Lastentarhanopettaja saisi tuosta hyvästä potkut vaikka kuinka olisi tapahtunut vapaa-ajalla eikä ikinä olisi töissä humalassa.
[/quote]
Niinpä. Opettajalla tai LTO:lle humalatila olisi erityisen raskauttava tekijä, mutta poliisilla se on lieventävä asianhaara. Eikä varmaan johdu sukupuolesta...:D
Poliisit on ÄIJIÄ ja niillä joskus vähän repsahtaa. Luulen että nostaa vaan sisäistä arvostustaa muiden keskuudessa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 10:29"]Voi ei! Poliisit -sarjassa on tosiaan oikein symppis! Toivottavasti menee varpoituksella, kun olisi hirveätä joutua kokonaan virasta pois :/
[/quote]
Minusta olisi ihanaa että tälläinen vitun väkivaltarikollinen saisi äkkiä kenkää poliisista. Näköjään löytyy täältäkin näitä vajakkeja joiden mielestä rikollisia pitää hyysätä. Verorahoja vaan Lapille ja muulle paskasakille.
Poliiseja pitää ymmärtää. Kuulapäät ovat välillä vähän yksinkertaisia.
Poliiseiksi hakeutuu tietynlaisia ihmisiä. Siinä valossa ei yllätä.
Miksi nostat vanhoja ketjuja, ääliö?
Heh. On siinäkin poliisi. Olikohan tuokin vittumainen ja ylimielinen pätijä, kuten poliisit yleensä.. jos oli, niin nytpä sattui pilkka omaan nilkkaan, häh häh hää!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 03:16"]Miksi nostat vanhoja ketjuja, ääliö?
[/quote]
Moi Jarkko! Ihan mielenkiinnosta kyselen että kumpi sinua vituttaa enemmän - se että rikoksiasi jauhetaan täällä vai se että olet läski?
Miksi nostat vanhoja ketjuja, ääliö?
Tyhmä äijä. Ei voi mitään. Taitaa olla jatkanut samalla linjalla tuomionkin jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:13"]Tyhmä äijä. Ei voi mitään. Taitaa olla jatkanut samalla linjalla tuomionkin jälkeen.
[/quote]
Taisi taas viime viikonloppuna ottaa vähän reilummat kännit. Sellaista sattuu...;)
Jos ei olisi tv tuttu ketään ei kiinnostaisi. Sosiaalipornoa joko mälli/squirtti lentää?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:47"]Ihmetten kovasti, miksi tuomittiin, onkohan tv-tähteys herättänyt katetutta muissa poliiseissa. Poliisia ei nimittäin yleensä ihan pikkurötöksistä tuomita. Lähinnä tulee mieleen se pankin ryöstänyt poliisi ja sekin kai tuomittiin lähinnä siksi että ryösti pankin työajallaan.
Raiskauksista ja ylinopeuksista tai uhkailusta poliisia ei tuomita.
[/quote]
Kyllähän poliiseja raiskauksistakin "tuomitaan", mutta asiassa ymmärretään se että tekoon vaikutti huomattavasti se että alaikäisellä tytöllä oli niin lyhyt hame, joten tuomiot annetaan poliiseille ehdollisina. He ovat kuitenkin poikkeuksellisen miehekkäitä.
Sympaattinen ja fiksu se on siinä sarjassa, vähän vekkulinkin vikaa. Minäkin olen fiksu ja rauhallinen, mutta kännissä olen saattanut olla uskomatta minulle annettuja kieltoja tai ohjeita. Hävettää ihan helvetisti jälkeenpäin, mutta ei ihminen olisi kännissä jos se olisi fiksu, tapasi isäni sanoa.