Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV-poliisi tuomittiin: Vastusti juovuksissa järjestyksenvalvojaa :D

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattinen ja fiksu se on siinä sarjassa, vähän vekkulinkin vikaa. Minäkin olen fiksu ja rauhallinen, mutta kännissä olen saattanut olla uskomatta minulle annettuja kieltoja tai ohjeita. Hävettää ihan helvetisti jälkeenpäin, mutta ei ihminen olisi kännissä jos se olisi fiksu, tapasi isäni sanoa.

Vierailija
22/120 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi selviää ilman potkuja koska miesvaltaisella alalla pitää "ymmärtää". Lastentarhanopettaja saisi tuosta hyvästä potkut vaikka kuinka olisi tapahtunut vapaa-ajalla eikä ikinä olisi töissä humalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 10:23"]

onhan tuossa hieman ironiaa. tv:ssä hoidellut juoppoja ja nyt itselle jouduttu soittamaan partio. 

[/quote]

 

Ja varmasti jatkossa mukava hakea häiriköitä samasta raflasta ja varsinki samoilta pokeilta..

Vierailija
24/120 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:30"]Poliisi selviää ilman potkuja koska miesvaltaisella alalla pitää "ymmärtää". Lastentarhanopettaja saisi tuosta hyvästä potkut vaikka kuinka olisi tapahtunut vapaa-ajalla eikä ikinä olisi töissä humalassa.

[/quote]

Niinpä. Opettajalla tai LTO:lle humalatila olisi erityisen raskauttava tekijä, mutta poliisilla se on lieventävä asianhaara. Eikä varmaan johdu sukupuolesta...:D

Vierailija
25/120 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut.

Vierailija
26/120 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit on ÄIJIÄ ja niillä joskus vähän repsahtaa. Luulen että nostaa vaan sisäistä arvostustaa muiden keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/120 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 10:29"]Voi ei! Poliisit -sarjassa on tosiaan oikein symppis! Toivottavasti menee varpoituksella, kun olisi hirveätä joutua kokonaan virasta pois :/
[/quote]
Minusta olisi ihanaa että tälläinen vitun väkivaltarikollinen saisi äkkiä kenkää poliisista. Näköjään löytyy täältäkin näitä vajakkeja joiden mielestä rikollisia pitää hyysätä. Verorahoja vaan Lapille ja muulle paskasakille.

Vierailija
28/120 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiseja pitää ymmärtää. Kuulapäät ovat välillä vähän yksinkertaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/120 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiseiksi hakeutuu tietynlaisia ihmisiä. Siinä valossa ei yllätä.

Vierailija
30/120 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nostat vanhoja ketjuja, ääliö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/120 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. On siinäkin poliisi. Olikohan tuokin vittumainen ja ylimielinen pätijä, kuten poliisit yleensä.. jos oli, niin nytpä sattui pilkka omaan nilkkaan, häh häh hää!

Vierailija
32/120 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 03:16"]Miksi nostat vanhoja ketjuja, ääliö?
[/quote]
Moi Jarkko! Ihan mielenkiinnosta kyselen että kumpi sinua vituttaa enemmän - se että rikoksiasi jauhetaan täällä vai se että olet läski?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/120 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/120 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/120 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nostat vanhoja ketjuja, ääliö?

Vierailija
36/120 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä äijä. Ei voi mitään. Taitaa olla jatkanut samalla linjalla tuomionkin jälkeen.

Vierailija
37/120 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:13"]Tyhmä äijä. Ei voi mitään. Taitaa olla jatkanut samalla linjalla tuomionkin jälkeen.
[/quote]
Taisi taas viime viikonloppuna ottaa vähän reilummat kännit. Sellaista sattuu...;)

Vierailija
38/120 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi tv tuttu ketään ei kiinnostaisi. Sosiaalipornoa joko mälli/squirtti lentää?

Vierailija
39/120 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:47"]Ihmetten kovasti, miksi tuomittiin, onkohan tv-tähteys herättänyt katetutta muissa poliiseissa. Poliisia ei nimittäin yleensä ihan pikkurötöksistä tuomita. Lähinnä tulee mieleen se pankin ryöstänyt poliisi ja sekin kai tuomittiin lähinnä siksi että ryösti pankin työajallaan.
Raiskauksista ja ylinopeuksista tai uhkailusta poliisia ei tuomita.
[/quote]
Kyllähän poliiseja raiskauksistakin "tuomitaan", mutta asiassa ymmärretään se että tekoon vaikutti huomattavasti se että alaikäisellä tytöllä oli niin lyhyt hame, joten tuomiot annetaan poliiseille ehdollisina. He ovat kuitenkin poikkeuksellisen miehekkäitä.

Vierailija
40/120 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernoloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi