Starmer on eronnut!
HURRAA!
Vasemmistolainen Starmer on vihdoin eronnut!
Seuraavaksi Restore Britain voittaa vaalit.
N21
Kommentit (9)
Tämähän on oikea ilon ja onnen päivä
Nopeasti meni koko maa alas brexitin jälkeen
Voi kumpa Restore voittaisi. Lupasivat karkottaa miljoonia muslimeja ja afrikkalaisia UK'sta
Vierailija kirjoitti:
Voi kumpa Restore voittaisi. Lupasivat karkottaa miljoonia muslimeja ja afrikkalaisia UK'sta
EU-maihinko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kumpa Restore voittaisi. Lupasivat karkottaa miljoonia muslimeja ja afrikkalaisia UK'sta
EU-maihinko?
Kuvitellaan, että UK karkottaa 2 miljoonaa muslimia Suomeen.
Vasemmistolainen hallitus ottaa ne vastaan.
Kuinka kauan menee kunnes ongelmat alkaa?
Anna kun arvaan.
Seuraava PM on samanlainen vasemmistolainen, muslimeja puolusteleva ja valkoisia vihaava fasisti kuin Starmer. Starmer ei ole ongelma, Labour-puolue ja muslimit ovat ongelma. Ja poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan.
Seuraava PM on samanlainen vasemmistolainen, muslimeja puolusteleva ja valkoisia vihaava fasisti kuin Starmer. Starmer ei ole ongelma, Labour-puolue ja muslimit ovat ongelma. Ja poliisi.
Ja tuomarit.
Lähde ?