TV-poliisi tuomittiin: Vastusti juovuksissa järjestyksenvalvojaa :D
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sama tapaus?
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305885372910
Ei ole, tuo järkkäriä vastustanut on Jarkko Lappi.
Vierailija kirjoitti:
Jarkko on äijä!
Joo. Tyhmä äijä.
Kuka tuollaisen päätöksen teki että tämä sekopää sai jatkaa poliisina? Perusteliko hän sitä jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaisen päätöksen teki että tämä sekopää sai jatkaa poliisina? Perusteliko hän sitä jotenkin?
Nopealla Googlen käytöllä tuo selviää. Päätöksen teki Itä-Suomen poliisilaitoksen poliisipäällikkö Taisto Huokko. Perusteluna oli vain "se on yleisen linjan mukaista". Mikä sitten on poliisin "yleinen linja", niin siitä ei ole hajuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaisen päätöksen teki että tämä sekopää sai jatkaa poliisina? Perusteliko hän sitä jotenkin?
Nopealla Googlen käytöllä tuo selviää. Päätöksen teki Itä-Suomen poliisilaitoksen poliisipäällikkö Taisto Huokko. Perusteluna oli vain "se on yleisen linjan mukaista". Mikä sitten on poliisin "yleinen linja", niin siitä ei ole hajuakaan.
Ilmeisesti yleisen linjan mukaan poliisin ei tarvitse olla nuhteeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko niin ettei saanut potkuja ja jatkaa tuossa ohjelmassa?!
Juuri niin...:D
Oikeasti? Onneksi ohjelma on jo boikotissa, kun se ei vaan jaksa kiinnostaa.
Se missään ohjelmassa jatka mut poliisina kyllä. Eihän Poliiseja ees oo kuvattu Mikkelissä kuin tuo yksi kausi
Tavallaan kyllä jatkoi ohjelmassa, koska rikokset tapahtuivat jo ennen kuin yksikään ohjelma oli kuvattu. Poliisi vaan jätti asian kertomatta Neloselle. Heidän tietoonsa juttu tuli vasta kun se oli käsitelty käräjillä.
Lappi esiintyy vieläkin ohjelman uusinnoissa. Ihan älytöntä että poliisi antaa sen tapahtua kun ohjelman tarkoitus on nimenomaan parantaa poliisin julkisuuskuvaa.
Poliisin päälliköt ovat lakimieskoulutettuja, mutta ovat silti onnistuneet tekemään todella surkeat sopimukset TV-yhtiöiden kanssa.
Ja av-mammahan ei unohda koskaan ...
Vierailija kirjoitti:
Ja av-mammahan ei unohda koskaan ...
Ei niin. Ja se on hyvä. Ymmärrän kyllä että sinua hyysärinä vituttaa mutta ei voi mitään...:D
Olisiko muuten ollut laillista jos tuo esiintyminen TV-ohjelmassa olisi huomioitu koventavana seikkana kun harkittiin irtisanomista?
Valtion leivissä ei niin vaan tule potkuja. Poliisi, tullimies, rajavartija tai armeijan kantapeikko voi hyvinkin jatkaa tehtävissään vaikka joku pieni väkivaltarikos sattuisikin. Varija, järjestyksenvalvoja tai yksityinen turvamies olisi saanut tällaisen jälkeen armotta potkut. Siitä ei olisi edes keskusteltu.
Ohjelmasta näkee että tuo Jarkko on sympaattinen mies, hyvä että sai jatkaa työssään. Järjestyksen valvojat ovat usein sellaisia sikaniskoja jotka oikein saavat ongelmia aikaan, muistakaa että asioilla on monta puolta.
Lukeekohan Lappi itse tätä ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmasta näkee että tuo Jarkko on sympaattinen mies, hyvä että sai jatkaa työssään. Järjestyksen valvojat ovat usein sellaisia sikaniskoja jotka oikein saavat ongelmia aikaan, muistakaa että asioilla on monta puolta.
Olkoon kuinka sympaattinen vaan, mutta hän on tuomioistuimessa tuomittu rikollinen.
Se missään ohjelmassa jatka mut poliisina kyllä. Eihän Poliiseja ees oo kuvattu Mikkelissä kuin tuo yksi kausi