Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV-poliisi tuomittiin: Vastusti juovuksissa järjestyksenvalvojaa :D

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ylläpito poista tätä ketjua?

Vierailija
42/120 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin kuuma mies... sais tulla mun luona käymään aaqh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 10:40"]

Tuota Poliisit-ohjelmaa kun katsoo, niin huomaa ketkä on sopivampia poliisiksi. Toiset haluaa pamputtaa muita ja vähän ehkä käyttää valtaansa väärin. Tuon Lapin partiokaveri ainakin vaikuttaa fiksulta poliisilta, jaksaa asiallisesti suhtautua humalaisiinkin. Melko nuorihan se on, oisko ne vanhemmat sitten niin tympääntyneitä siihen humalaisten paimentamiseen.

[/quote]

Parhaat poliisit on niitä jotka ei joudu jatkuvasti kahnauksiin ja selviävät tilanteesta Reinikais asenteella ja puhumalla leppoisasti. Usein paras lopputulos tulee siten. Huonompia on ne jotka suhtautuvat ihmisiin aggressiivisesti jo alkujaan ja oikein odottavat että pääsevät vähän painimaan ja käsirysyhän siitä sitten usein tulee kun mennään provosoivan oloisella asenteella jonkun humalaisen tms. luokse. Vartijoissa sama, toiset niitä leppoisia ja mukavia asiakaspalvelijoita ja toiset vaan haluaa painimaan kun muuten on niin tylsää (kuullut eräältä vartijalta itseltään, omituista että joku haluaa tuollaisiin tilanteisiin).

Kummallista että kukaan poliisi ottaisi asiakseen kohdella ihmisiä tylysti palvelu- ja luottamusammattissa, on sitten mikä juoppo tahansa kyseessä, eivät he ole mitään tuomareita sentään eikä ole syytä provosoida asiakkaita tai mennä itse aggressiivisen oloisena kädet puuskassa tylyttämään. Toiset osaa ja toiset ei. Jotkut haluavat vaan leikkiä jotain lapsellisia valtapelejään.

Vierailija
44/120 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-poliisit vaan näyttelevät fiksua kun kamerat ovat paikalla. Todellisuudessa ovat totaalikusipäitä.

Vierailija
45/120 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu..

Vierailija
46/120 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetten kovasti, miksi tuomittiin, onkohan tv-tähteys herättänyt katetutta muissa poliiseissa. Poliisia ei nimittäin yleensä ihan pikkurötöksistä tuomita. Lähinnä tulee mieleen se pankin ryöstänyt poliisi ja sekin kai tuomittiin lähinnä siksi että ryösti pankin työajallaan.
Raiskauksista ja ylinopeuksista tai uhkailusta poliisia ei tuomita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/120 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju...:)

Vierailija
48/120 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyllä kohtalaisen sekaisin päästään tuokin poliisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/120 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:38"]Vanha juttu..
[/quote]
Mitä sitten?:D

Vierailija
50/120 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:56"]Miksei ylläpito poista tätä ketjua?
[/quote]
Miksi tämä pitäisi poistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/120 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/120 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä ettei saanut potkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/120 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa...:D

Vierailija
54/120 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ylös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/120 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun nekro tää on? Juttuhan on 1.5 vuotta vanha.

Vierailija
56/120 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko niin ettei saanut potkuja ja jatkaa tuossa ohjelmassa?!

Vierailija
57/120 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia pellejä sitä poliisiksi pääsee...

Vierailija
58/120 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko niin ettei saanut potkuja ja jatkaa tuossa ohjelmassa?!

Juuri niin...:D

Vierailija
59/120 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä paljoakaan saa poliisi luottamusta nykyaikana minulta. Ymmärrän toki sen että jokaisessa korissa on mätiä munia ja että nämä ovat yksittäistapauksia poliisien joukossa. Mutta se mitä en voi käsittää on että kaikkien sekoilujen jälkeen nämä jarkkolapit ja juhajoutsenlahdet ynnä muut saavat jatkaa poliisivirassa ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut. SIIS MITÄ VITTUA???

Vierailija
60/120 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko niin ettei saanut potkuja ja jatkaa tuossa ohjelmassa?!

Juuri niin...:D

Oikeasti? Onneksi ohjelma on jo boikotissa, kun se ei vaan jaksa kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi