TV-poliisi tuomittiin: Vastusti juovuksissa järjestyksenvalvojaa :D
Kommentit (120)
Toi on niin kuuma mies... sais tulla mun luona käymään aaqh..
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 10:40"]
Tuota Poliisit-ohjelmaa kun katsoo, niin huomaa ketkä on sopivampia poliisiksi. Toiset haluaa pamputtaa muita ja vähän ehkä käyttää valtaansa väärin. Tuon Lapin partiokaveri ainakin vaikuttaa fiksulta poliisilta, jaksaa asiallisesti suhtautua humalaisiinkin. Melko nuorihan se on, oisko ne vanhemmat sitten niin tympääntyneitä siihen humalaisten paimentamiseen.
[/quote]
Parhaat poliisit on niitä jotka ei joudu jatkuvasti kahnauksiin ja selviävät tilanteesta Reinikais asenteella ja puhumalla leppoisasti. Usein paras lopputulos tulee siten. Huonompia on ne jotka suhtautuvat ihmisiin aggressiivisesti jo alkujaan ja oikein odottavat että pääsevät vähän painimaan ja käsirysyhän siitä sitten usein tulee kun mennään provosoivan oloisella asenteella jonkun humalaisen tms. luokse. Vartijoissa sama, toiset niitä leppoisia ja mukavia asiakaspalvelijoita ja toiset vaan haluaa painimaan kun muuten on niin tylsää (kuullut eräältä vartijalta itseltään, omituista että joku haluaa tuollaisiin tilanteisiin).
Kummallista että kukaan poliisi ottaisi asiakseen kohdella ihmisiä tylysti palvelu- ja luottamusammattissa, on sitten mikä juoppo tahansa kyseessä, eivät he ole mitään tuomareita sentään eikä ole syytä provosoida asiakkaita tai mennä itse aggressiivisen oloisena kädet puuskassa tylyttämään. Toiset osaa ja toiset ei. Jotkut haluavat vaan leikkiä jotain lapsellisia valtapelejään.
Tv-poliisit vaan näyttelevät fiksua kun kamerat ovat paikalla. Todellisuudessa ovat totaalikusipäitä.
Ihmetten kovasti, miksi tuomittiin, onkohan tv-tähteys herättänyt katetutta muissa poliiseissa. Poliisia ei nimittäin yleensä ihan pikkurötöksistä tuomita. Lähinnä tulee mieleen se pankin ryöstänyt poliisi ja sekin kai tuomittiin lähinnä siksi että ryösti pankin työajallaan.
Raiskauksista ja ylinopeuksista tai uhkailusta poliisia ei tuomita.
Onko kyllä kohtalaisen sekaisin päästään tuokin poliisi.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:38"]Vanha juttu..
[/quote]
Mitä sitten?:D
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:56"]Miksei ylläpito poista tätä ketjua?
[/quote]
Miksi tämä pitäisi poistaa?
Käsittämätöntä ettei saanut potkuja.
Mikä vitun nekro tää on? Juttuhan on 1.5 vuotta vanha.
Siis onko niin ettei saanut potkuja ja jatkaa tuossa ohjelmassa?!
Kaikenlaisia pellejä sitä poliisiksi pääsee...
Vierailija kirjoitti:
Siis onko niin ettei saanut potkuja ja jatkaa tuossa ohjelmassa?!
Juuri niin...:D
Ei kyllä paljoakaan saa poliisi luottamusta nykyaikana minulta. Ymmärrän toki sen että jokaisessa korissa on mätiä munia ja että nämä ovat yksittäistapauksia poliisien joukossa. Mutta se mitä en voi käsittää on että kaikkien sekoilujen jälkeen nämä jarkkolapit ja juhajoutsenlahdet ynnä muut saavat jatkaa poliisivirassa ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut. SIIS MITÄ VITTUA???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko niin ettei saanut potkuja ja jatkaa tuossa ohjelmassa?!
Juuri niin...:D
Oikeasti? Onneksi ohjelma on jo boikotissa, kun se ei vaan jaksa kiinnostaa.
Miksei ylläpito poista tätä ketjua?