Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei noihin kansanjuhliin ikinä oteta kuin räppi tai poppityyppejä esiintymään?

Vierailija
01.06.2026 |

Kyllä muissakin tyyleissä on urheilufaneja.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet jääkiekkopelaajien kuuntelevan? 

Etenkin nykyään. Elämme musiikillisesti huonoja aikoja.

Jääkiekkoilijoiden "älykkyyttä" ei koskaan kannata aliarvioida liikaa :D

Vierailija
62/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavinta on se, että 30-50 v palstaläs kit kuvittelevat olevansa jotain nuoria kun kuuntelevat räppiä! Aina näille maalaistor veloille SAA NAURAA!

Räppiä on tehty jo 80-luvulta asti, mikä siitä tekee nykynuorison yksinoikeuden? Vanhimmat suomiräppäritkin ovat jo viisikymppisiä, kuten esim Raptori ja Petri Nygård. Ei se nykyään mene niin että räpit ja hevit pitäisi unohtaa keski-ikäisenä unohtaa ja siirtyä iskelmään.

Miksi menisikään? Ne, jotka vanhana kuuntelevat iskelmiä, kuunteli niitä nuorempanakin. Ei ne ole makuaan vaihtaneet iän tullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut, missä klassinen ja erityisesti hevi/rock tyylilajeja edustavat bändit ovat.  Luulisi, että ei olisi pulaa näistä.

Vierailija
64/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rokkia ei enää ole ja ne vähätkin soittajat ovat ikäloppuja.

Vierailija
65/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Raptori koko perheelle sopivaa settiä.

Vierailija
66/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaaditaan jotain kirjailijaa paikalle varmasti on jokainen jel lona lukenut vähintääh yhden aku ankan, nobel-porukkaa nyt hornetit ilmaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilemusiikkia juhlissa tarvitaan eikä mitään hymistelyä ja jeesustelua.

Vierailija
68/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikös se mene niin, että tyhmille kiekkomiehille tyhmien musiikkia, siks JVG ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen musa on lätkäjätkien ja nuorten suosiossa. Ei sille mitään voi.

Vierailija
70/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jvg:n juntit ovat pian viiskymppisiä, säälittäviä sällejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet jääkiekkopelaajien kuuntelevan? 

Etenkin nykyään. Elämme musiikillisesti huonoja aikoja.

Jääkiekkoilijoiden "älykkyyttä" ei koskaan kannata aliarvioida liikaa :D

Yksittäisten pelaajien henkilökohtaisella musiikkimaulla ei liene kovin paljon merkitystä, kun valitaan kansanjuhlassa esiintyviä artisteja. Toisaalta pelaajat edustavat nuorisoa, ja suurimman osan nuorisosta musiikkimaku on surkea. Mutta ei mahda mitään, näin se on aina ollut.

Vierailija
72/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niissä sitten pitäisi olla, iskelmääkö?

Kuinka monen artistin luulet pitävän kalenteria tyhjänä muutaman tunnin varoitusajalla?

Pelaajat on nuoria jätkiä joten musiikki on heidän näköistään.

Mitä eilen pukukoppikuvaa näytettiin, niin näiden nuorten jätkien näköistä musiikkia on Kari Tapio ja Sibelius, joiden "bangereitä" kultaleijonat lauloivat sanat ulkoa osaten. Ok Kari ja Sibbe eivät enää pääse esiintymään mutta silti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nuo ovat lätkäkansan suosikkeja. JVG etunenässä.

Niinpä, v*ttu mitä paskaa. M52

Vierailija
74/77 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jvg:n juntit ovat pian viiskymppisiä, säälittäviä sällejä!

Pikaisen googletuksen perusteella kumpikin täyttää tänä vuonna vasta 39.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/77 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttishow!

76/77 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas siellä sitten olisi pitänyt olla?

 

Hokka?

 

Niinno jos Hokka siellä olisi ollut esiintymässä niin olisi ollut jotakin kuunneltavaa kehitysvammaisillekin

 

Eihän Hokkaa kuuntele muut kuin kehitysvammaiset

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐

77/77 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitin enemmän mieleni Olgan pukeutumisesta ja Emakko-Erikan takapuolesta kuin itse esiintyjistä

 

Mutta Olga sai varmasti hakemansa

 

Ja kaikkihan me tiedämme mitä se on

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan