Miksei noihin kansanjuhliin ikinä oteta kuin räppi tai poppityyppejä esiintymään?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
PALEFACE 😅
Paleface on ainakin oltava
Muksei Petra Garganoa ole esiintymässä kun kerran hänen kappaleensa Rautaa on virallinen kisabiisikin?
Kai ne on mainstreamia joka sopii nuorille ja vähän muunkin ikäisille. Playbackina on helppo esiintyä lyhyellä varoitusajalla.
Naurettavinta on se, että 30-50 v palstaläs kit kuvittelevat olevansa jotain nuoria kun kuuntelevat räppiä! Aina näille maalaistor veloille SAA NAURAA!
Vierailija kirjoitti:
No ei Kaija Koota enää kukaan jaksa, Katri Helenasta puhumattakaan.
Ei jaksa kyllä Haloo Helsinkiä tai JVG tä yhtään sen enempää. Vesalasta puhumattakaan.
Räppi on sontaa onneksi niitä kusipäitä tapetaan saisi suomessakin tulla jo osumia.
Tummelit kuumenee taas, ovat niin NUOREKKAITA :d
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei Kaija Koota enää kukaan jaksa, Katri Helenasta puhumattakaan.
Ei jaksa kyllä Haloo Helsinkiä tai JVG tä yhtään sen enempää. Vesalasta puhumattakaan.
vESALA ON käsittämätön vinkuja
Maalaistorvelot kuu meneeeeeeeeeeeeee!
Linda ja Pete ja liekinheitin niin Helin pääsee torille
Ootan, kun Supermario lähtee soimaan ja vanhemmat pöyristyy.
Jos ne on halpoja. Eivät vaadi hyvää ääntä januottitajua. Räkänen ääni ja nuottikorvattomuus riittää.
Räpin voisi jo 30-vuotiaana vanhuksena haudata.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavinta on se, että 30-50 v palstaläs kit kuvittelevat olevansa jotain nuoria kun kuuntelevat räppiä! Aina näille maalaistor veloille SAA NAURAA!
Räppiä on tehty jo 80-luvulta asti, mikä siitä tekee nykynuorison yksinoikeuden? Vanhimmat suomiräppäritkin ovat jo viisikymppisiä, kuten esim Raptori ja Petri Nygård. Ei se nykyään mene niin että räpit ja hevit pitäisi unohtaa keski-ikäisenä unohtaa ja siirtyä iskelmään.
Tummelit kuulee räppiä jee möö nyt "kirjailija" luuseri aki lavalle!
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä luulet jääkiekkopelaajien kuuntelevan?
Etenkin nykyään. Elämme musiikillisesti huonoja aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei Kaija Koota enää kukaan jaksa, Katri Helenasta puhumattakaan.
Katri on eläkkeellä. Ei saa enää laulaa kun äänihuulet ei anna.
Katri Helena voisi juontaa koko paskan. Hymyilisi lavalla ja tartuttaisi ihmisiin iloaan.
Kokoomus ja hallitus toivat meille voiton! He ovat johtaneet ja motivoineet esimerkillään! Nyt on juhlan aika!