Miksei noihin kansanjuhliin ikinä oteta kuin räppi tai poppityyppejä esiintymään?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavinta on se, että 30-50 v palstaläs kit kuvittelevat olevansa jotain nuoria kun kuuntelevat räppiä! Aina näille maalaistor veloille SAA NAURAA!
Räppiä on tehty jo 80-luvulta asti, mikä siitä tekee nykynuorison yksinoikeuden? Vanhimmat suomiräppäritkin ovat jo viisikymppisiä, kuten esim Raptori ja Petri Nygård. Ei se nykyään mene niin että räpit ja hevit pitäisi unohtaa keski-ikäisenä unohtaa ja siirtyä iskelmään.
Miksi menisikään? Ne, jotka vanhana kuuntelevat iskelmiä, kuunteli niitä nuorempanakin. Ei ne ole makuaan vaihtaneet iän tullen.
Olen pohtinut, missä klassinen ja erityisesti hevi/rock tyylilajeja edustavat bändit ovat. Luulisi, että ei olisi pulaa näistä.
Koska rokkia ei enää ole ja ne vähätkin soittajat ovat ikäloppuja.
Onko Raptori koko perheelle sopivaa settiä.
nyt vaaditaan jotain kirjailijaa paikalle varmasti on jokainen jel lona lukenut vähintääh yhden aku ankan, nobel-porukkaa nyt hornetit ilmaan!
Bilemusiikkia juhlissa tarvitaan eikä mitään hymistelyä ja jeesustelua.
no eikös se mene niin, että tyhmille kiekkomiehille tyhmien musiikkia, siks JVG ym
Tuollainen musa on lätkäjätkien ja nuorten suosiossa. Ei sille mitään voi.
jvg:n juntit ovat pian viiskymppisiä, säälittäviä sällejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä luulet jääkiekkopelaajien kuuntelevan?
Etenkin nykyään. Elämme musiikillisesti huonoja aikoja.
Jääkiekkoilijoiden "älykkyyttä" ei koskaan kannata aliarvioida liikaa :D
Yksittäisten pelaajien henkilökohtaisella musiikkimaulla ei liene kovin paljon merkitystä, kun valitaan kansanjuhlassa esiintyviä artisteja. Toisaalta pelaajat edustavat nuorisoa, ja suurimman osan nuorisosta musiikkimaku on surkea. Mutta ei mahda mitään, näin se on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niissä sitten pitäisi olla, iskelmääkö?
Kuinka monen artistin luulet pitävän kalenteria tyhjänä muutaman tunnin varoitusajalla?
Pelaajat on nuoria jätkiä joten musiikki on heidän näköistään.
Mitä eilen pukukoppikuvaa näytettiin, niin näiden nuorten jätkien näköistä musiikkia on Kari Tapio ja Sibelius, joiden "bangereitä" kultaleijonat lauloivat sanat ulkoa osaten. Ok Kari ja Sibbe eivät enää pääse esiintymään mutta silti!
Vierailija kirjoitti:
Koska nuo ovat lätkäkansan suosikkeja. JVG etunenässä.
Niinpä, v*ttu mitä paskaa. M52
Vierailija kirjoitti:
jvg:n juntit ovat pian viiskymppisiä, säälittäviä sällejä!
Pikaisen googletuksen perusteella kumpikin täyttää tänä vuonna vasta 39.
Kukas siellä sitten olisi pitänyt olla?
Hokka?
Niinno jos Hokka siellä olisi ollut esiintymässä niin olisi ollut jotakin kuunneltavaa kehitysvammaisillekin
Eihän Hokkaa kuuntele muut kuin kehitysvammaiset
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐
Pahoitin enemmän mieleni Olgan pukeutumisesta ja Emakko-Erikan takapuolesta kuin itse esiintyjistä
Mutta Olga sai varmasti hakemansa
Ja kaikkihan me tiedämme mitä se on
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥🍇🌋💐
Jääkiekkoilijoiden "älykkyyttä" ei koskaan kannata aliarvioida liikaa :D