Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salama voi iskeä samaan

Vierailija
30.05.2026 |

Paikkaan 2 kertaa. On hyvä varautua one in a milloin tilanteisiin. Joskus hyvä varautua, vaikka ei olisi iskemytkään . Kerta se on ensimmäinen. Riippuu vähän mikä tilanne kyseessä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salama voi iskeä monta kertaa samaan henkilöön. En taaskaan muista oliko se ennätys 7 vai 11 kertaa. Oli kummin vain molemmilla luvuilla epäilisin että tää on jo piip henkilökohtaista.

Vierailija
2/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas kerta toden sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas väistää. 

Vierailija
4/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kolmas kerta toden sanoo.

No ei sano kun vähintään 7 kertaa on ennätys. Ennätyksen haltija todennäköisesti pelkää ukonilmaa ihan huolella.

Vierailija
5/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin: salama voi iskeä naamaan. Se harmittaisi.

Vierailija
6/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosella pitää yrittää mennä suojaan. Salamat ovat joskus hurjan näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vahingossa että voi iskeä naamaan.

Vierailija
8/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ukkosen Jumalalle suositus.. sinne vaan vuoden salamat samaan paikkaan. Mitä niitä jakamaan pitkin vuotta. Myös vuoden lumet samaan aikaan levynä. Hyvä siitä tulee.

Tsemppiä Jumala!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkosella pitää yrittää mennä suojaan. Salamat ovat joskus hurjan näköisiä.

Ukkospilven alla on hyvä suoja olla pienen ihmisen.

Vierailija
10/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkosella pitää yrittää mennä suojaan. Salamat ovat joskus hurjan näköisiä.

Viime kesänä löi salamoita todella lähellä. Asun aika korkealla, viides kerros niin näkyy hyvin. Niin lähellä paukutti että useista autoista meni hälytykset päälle. Näkyi ja tuntui kun samaan aikaan jyrisi kun salamoi. Oikein pamahteli kun jyrinä alkoi. Katsoin sitä ja näin että lähelle iskee mutta ei mitään varsinaista osumaa mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kolmas kerta toden sanoo.

No ei sano kun vähintään 7 kertaa on ennätys. Ennätyksen haltija todennäköisesti pelkää ukonilmaa ihan huolella.

Voi parkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi