Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulujen päättäjäispäivä tuottaa mulle aina surua

Vierailija
30.05.2026 |

Koska se muistuttaa mua siitä, että olen luuseri, joka ei koskaan päässyt ylioppilaaksi eikä valmistunut nuorena edes ammattikoulusta.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kai surettaa se, että pilasin mun koko elämän olemalla typerä eikä sitä mikään tutkinto enää tässä vaiheessa korjaa. 

Ap

Vierailija
42/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet edelleen elossa?  Pitäiskö sun vaan tappaa itsesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset valmistunut edes amiksesta. Eikö nykyään saa apua jos on lukihäiriö tms? Vai olitko laiska? 

Olen valmistunut. Vaikutanko siltä, että mulla olisi lukihäiriö? Pitäisikö yrittää hakeutua johonkin tutkimuksiin?

Ap

Kerroit ettet ole valmistunut.

Vierailija
44/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ap, 

Älä mieti menneitä tuosta näkökulmasta. Ennemmin mieti, että asiat meni näin. Mikä siinä eniten harmittaa, minkälaisia toiveita tai haaveita sulla nyt on? Onko sulla kuitenkin jokin tutkinto? Ole armollinen itsellesi.

Vierailija
45/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset valmistunut edes amiksesta. Eikö nykyään saa apua jos on lukihäiriö tms? Vai olitko laiska? 

Olen valmistunut. Vaikutanko siltä, että mulla olisi lukihäiriö? Pitäisikö yrittää hakeutua johonkin tutkimuksiin?

Ap

Kerroit ettet ole valmistunut.

Lue aloitusviesti uudelleen. Kiinnitä erityistä huomiota sanaan "nuorena".

Ap

Vierailija
46/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset valmistunut edes amiksesta. Eikö nykyään saa apua jos on lukihäiriö tms? Vai olitko laiska? 

Olen valmistunut. Vaikutanko siltä, että mulla olisi lukihäiriö? Pitäisikö yrittää hakeutua johonkin tutkimuksiin?

Ap

Kerroit ettet ole valmistunut.

Lue aloitusviesti uudelleen. Kiinnitä erityistä huomiota sanaan "nuorena".

Ap

Jaa, kuitenkin siis myöhemmin valmistuit, turha sitten surra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset valmistunut edes amiksesta. Eikö nykyään saa apua jos on lukihäiriö tms? Vai olitko laiska? 

Olen valmistunut. Vaikutanko siltä, että mulla olisi lukihäiriö? Pitäisikö yrittää hakeutua johonkin tutkimuksiin?

Ap

Kerroit ettet ole valmistunut.

Lue aloitusviesti uudelleen. Kiinnitä erityistä huomiota sanaan "nuorena".

Ap

Jaa, kuitenkin siis myöhemmin valmistuit, turha sitten surra.

Tein sen niin myöhään, ettei siitä ollut enää mitään hyötyä. Eikä korkeakoulututkinnostakaan.

Ap

Vierailija
48/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. T. syrjäytynyt yliopistokoulutettu joka pohtii amisaloja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset valmistunut edes amiksesta. Eikö nykyään saa apua jos on lukihäiriö tms? Vai olitko laiska? 

Olen valmistunut. Vaikutanko siltä, että mulla olisi lukihäiriö? Pitäisikö yrittää hakeutua johonkin tutkimuksiin?

Ap

Kerroit ettet ole valmistunut.

Lue aloitusviesti uudelleen. Kiinnitä erityistä huomiota sanaan "nuorena".

Ap

Jaa, kuitenkin siis myöhemmin valmistuit, turha sitten surra.

Tein sen niin myöhään, ettei siitä ollut enää mitään hyötyä. Eikä korkeakoulututkinnostakaan.

Ap

Ok, hyvää kesää sulle  🌹

Vierailija
50/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. T. syrjäytynyt yliopistokoulutettu joka pohtii amisaloja

Ylläoleva siis vastaus tähän:

 

Lähinnä kai surettaa se, että pilasin mun koko elämän olemalla typerä eikä sitä mikään tutkinto enää tässä vaiheessa korjaa. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset valmistunut edes amiksesta. Eikö nykyään saa apua jos on lukihäiriö tms? Vai olitko laiska? 

Olen valmistunut. Vaikutanko siltä, että mulla olisi lukihäiriö? Pitäisikö yrittää hakeutua johonkin tutkimuksiin?

Ap

Kerroit ettet ole valmistunut.

Lue aloitusviesti uudelleen. Kiinnitä erityistä huomiota sanaan "nuorena".

Ap

Jaa, kuitenkin siis myöhemmin valmistuit, turha sitten surra.

Tein sen niin myöhään, ettei siitä ollut enää mitään hyötyä. Eikä korkeakoulututkinnostakaan.

Ap

Ok, hyvää kesää sulle  🌹

Kiitos.

Ap

Vierailija
52/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua päättäjäispäivä muistuttaa siitä, että nuoruuden bileet ja teinirakkaus jäivät kokematta. Tämä ajoi koko minut elämään yksin ja katkerana. Kiitos vaan, yhteiskunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/53 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua päättäjäispäivä muistuttaa siitä, että nuoruuden bileet ja teinirakkaus jäivät kokematta. Tämä ajoi koko minut elämään yksin ja katkerana. Kiitos vaan, yhteiskunta.

Ei mäkään ole mitään teinirakkautta kokenut, yksipuolisia noloja ihastuksia vain.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan