Koulujen päättäjäispäivä tuottaa mulle aina surua
Koska se muistuttaa mua siitä, että olen luuseri, joka ei koskaan päässyt ylioppilaaksi eikä valmistunut nuorena edes ammattikoulusta.
Kommentit (48)
Lähinnä kai surettaa se, että pilasin mun koko elämän olemalla typerä eikä sitä mikään tutkinto enää tässä vaiheessa korjaa.
Ap
Miksi olet edelleen elossa? Pitäiskö sun vaan tappaa itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset valmistunut edes amiksesta. Eikö nykyään saa apua jos on lukihäiriö tms? Vai olitko laiska?
Olen valmistunut. Vaikutanko siltä, että mulla olisi lukihäiriö? Pitäisikö yrittää hakeutua johonkin tutkimuksiin?
Ap
Kerroit ettet ole valmistunut.
Moikka ap,
Älä mieti menneitä tuosta näkökulmasta. Ennemmin mieti, että asiat meni näin. Mikä siinä eniten harmittaa, minkälaisia toiveita tai haaveita sulla nyt on? Onko sulla kuitenkin jokin tutkinto? Ole armollinen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset valmistunut edes amiksesta. Eikö nykyään saa apua jos on lukihäiriö tms? Vai olitko laiska?
Olen valmistunut. Vaikutanko siltä, että mulla olisi lukihäiriö? Pitäisikö yrittää hakeutua johonkin tutkimuksiin?
Ap
Lue aloitusviesti uudelleen. Kiinnitä erityistä huomiota sanaan "nuorena".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Jaa, kuitenkin siis myöhemmin valmistuit, turha sitten surra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Jaa, kuitenkin siis myöhemmin valmistuit, turha sitten surra.
Tein sen niin myöhään, ettei siitä ollut enää mitään hyötyä. Eikä korkeakoulututkinnostakaan.
Ap
No niin. Peruskoululaisten päättäjäiset ilmeisesti ohi kun alkoi saatananmoinen älämölö meidän taloyhtiön pihassa :-)