Miksi jäätelömainokset on niin seksualisoituja?
Miksi jäätelömainoksissa on lähes aina joku pulleahuulinen nainen, joka syö sitä jäätelöä hidastettuna? Tulee enemmän joku suihinotto mieleen kuin normaali jäätelönsyönti. Miksi kaikki pitää seksualisoida???
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Haha totta, ainakin Magnumin mainokset olleet jo nollarilta tuollaisia
Tässä uusi:
Ne ovat pornoustettuja. Seksualisointi on pyhä asia, älä sotke sitä tähän
Ei ilmeisesti kauheasti ideaa tarvita mainokseen kunhan joku timmikroppainen pablo juoksee puolialasti kaupungilla ja syö jäätelöä.
Koska saamme kahdenlaista silmänruokaa: seksikkään naisen ja herkullisen jäätelön.
Muita typeriä kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Koska saamme kahdenlaista silmänruokaa: seksikkään naisen ja herkullisen jäätelön.
Muita typeriä kysymyksiä?
Ei ole mitään viehättävää siinnä että herkullinen tyttö syö seksykästä jätskeä. Mieluummin niin että se syö klimppisoppaa ja rieskaa ja näyttääkin silloin tolkun plikalta
Jäätelömainoksissa yleensä yritetään antaa kuvaa, että jäätelön syöjä olisi jokin suuri seikkailija. Alhaisen rasvaprosentin omaava malli kävelee jossain Taru sormusten herrasta -maisemissa ja vuoren huipulla kaivaa esiin jäätelön :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei koskaan syö jäätelöä nuoleskellen? Vain kieli näkyvissä.
Koska ei sellaista kukaan halua nähdä, ei miehet eikä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Myös suklaapalleroiden matka huulilta suuhun. Instailme, unelmoivat uniset silmät. Heti tuli mieleen mitähän eukko oikeastaan unelmoi. Härskiä on.
Pervitiinimainokseen eka lurppasilmä-aada ja jälkeenpäin-kuvaan Bobby Liebling
Nainen nauttii suklaata illalla sohvalla nautinnollisen hitaasti selkä kaarella pää taaksepäin kääntyneenä silmät ummessa. Muu perhe on mennyt nukkumaan. Suklaapalan nauttiminen näyttää ihan orgasmilta. Aah, ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen nauttii suklaata illalla sohvalla nautinnollisen hitaasti selkä kaarella pää taaksepäin kääntyneenä silmät ummessa. Muu perhe on mennyt nukkumaan. Suklaapalan nauttiminen näyttää ihan orgasmilta. Aah, ihanaa.
Ei raato, mieluummin niin että puolitoistametrinen kyttyräselkä-incelispoika syö rillit huurussa nikrunsuukkoa olohuoneen nurkassa hiawatha-asennossa ja kaivaa nenää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme blondia nautiskeli jäätelötötteröstä: ensimmäinen näykkäili pieniä paloja, toinen nuolekeli ja kolmas imeskeli tötteröä. Kuka näistä oli parisuhteessa?
Se vaaleahiuksinen?
Se, jolla oli kihla- ja vihkisormus nimettömässä.
Ei oo blondi. Värjänny hiukset. Mitä hän söi?
Jäätelöä.
Aina nää karkkimainokset ja makeismainokset on tollasia.
Vierailija kirjoitti:
Aina nää karkkimainokset ja makeismainokset on tollasia.
Piti olla makeis- ja jätskimainokset.
Vierailija kirjoitti:
Aina nää karkkimainokset ja makeismainokset on tollasia.
myöskin ne kun mainostetaan liikamässäilyn seurausten korjailukeinoja niin samat hidastetut olonparantelujukurttien lutkutukset näkee. Tällöin ei tosin tule maistaa uutta suussasulavaa herkkua vaan kakeilla sitä ja tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme blondia nautiskeli jäätelötötteröstä: ensimmäinen näykkäili pieniä paloja, toinen nuolekeli ja kolmas imeskeli tötteröä. Kuka näistä oli parisuhteessa?
Se vaaleahiuksinen?
Se, jolla oli kihla- ja vihkisormus nimettömässä.
Ei oo blondi. Värjänny hiukset. Mitä hän söi?
Jäätelöä.
Arvasin! Valeblondit yrittää aina yllättää mut tötteröön haksahtavat.
Vierailija kirjoitti:
haluaisin nähdä jätskimainoksen jossa ruma likainen mies syö jäätelön tikkuineen kymmenessä sekunnissa vihaisesti itkien samalla kun juoksee vesisateessa susta pakoon. Siinä olisi hauskuutta toisin kuin hidastetussa syömisessä
Ja sitt se kompastuu ja susi nuolee sen naamaa ihan sikana Kolme pientä porsasta saapuvat hätiin ja nelikko onnistuu köyttämään ukon. Se paistetaan ja nautitaan saman tien. Jälkkärinä on possuille ja sudelle jäätelöä. Loppuun mainoskuikka.
No onhan tuo vähän huvittavaa. Naiset taas näyttävät siltä, että saavat orgasmeja syödessään jäätelöä ja jäätelön päälle valutetaan suklaata kuin spermaa.
Mainoksen tarkoitus on jäädä mieleen . On sitten sinun kohdalla onnistunut
Miksi mies ei koskaan syö jäätelöä nuoleskellen? Vain kieli näkyvissä.