Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jäätelömainokset on niin seksualisoituja?

Vierailija
12.05.2026 |

Miksi jäätelömainoksissa on lähes aina joku pulleahuulinen nainen, joka syö sitä jäätelöä hidastettuna? Tulee enemmän joku suihinotto mieleen kuin normaali jäätelönsyönti. Miksi kaikki pitää seksualisoida???

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  mies ei  koskaan  syö jäätelöä nuoleskellen?  Vain  kieli näkyvissä.

Vierailija
82/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha totta, ainakin Magnumin mainokset olleet jo nollarilta tuollaisia

Tässä uusi:

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat pornoustettuja. Seksualisointi on pyhä asia, älä sotke sitä tähän

Vierailija
84/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti kauheasti ideaa tarvita mainokseen kunhan joku timmikroppainen pablo juoksee puolialasti kaupungilla ja syö jäätelöä.

Vierailija
85/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saamme kahdenlaista silmänruokaa: seksikkään naisen ja herkullisen jäätelön.

Muita typeriä kysymyksiä?

Vierailija
86/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska saamme kahdenlaista silmänruokaa: seksikkään naisen ja herkullisen jäätelön.

Muita typeriä kysymyksiä?

Ei ole mitään viehättävää siinnä että herkullinen tyttö syö seksykästä jätskeä. Mieluummin niin että se syö klimppisoppaa ja rieskaa ja näyttääkin silloin tolkun plikalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelömainoksissa yleensä yritetään antaa kuvaa, että jäätelön syöjä olisi jokin suuri seikkailija. Alhaisen rasvaprosentin omaava malli kävelee jossain Taru sormusten herrasta -maisemissa ja vuoren huipulla kaivaa esiin jäätelön :D

Vierailija
88/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi  mies ei  koskaan  syö jäätelöä nuoleskellen?  Vain  kieli näkyvissä.

Koska ei sellaista kukaan halua nähdä, ei miehet eikä naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös suklaapalleroiden matka huulilta suuhun. Instailme, unelmoivat uniset silmät. Heti tuli mieleen mitähän eukko oikeastaan unelmoi. Härskiä on.

Pervitiinimainokseen eka lurppasilmä-aada ja jälkeenpäin-kuvaan Bobby Liebling

Vierailija
90/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen nauttii suklaata illalla sohvalla nautinnollisen hitaasti selkä kaarella pää taaksepäin kääntyneenä silmät ummessa. Muu perhe on mennyt nukkumaan. Suklaapalan nauttiminen näyttää ihan orgasmilta. Aah, ihanaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen nauttii suklaata illalla sohvalla nautinnollisen hitaasti selkä kaarella pää taaksepäin kääntyneenä silmät ummessa. Muu perhe on mennyt nukkumaan. Suklaapalan nauttiminen näyttää ihan orgasmilta. Aah, ihanaa. 

 Ei raato, mieluummin niin että  puolitoistametrinen kyttyräselkä-incelispoika syö rillit huurussa nikrunsuukkoa olohuoneen nurkassa hiawatha-asennossa ja kaivaa nenää.

Vierailija
92/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme blondia nautiskeli jäätelötötteröstä: ensimmäinen näykkäili pieniä paloja, toinen nuolekeli ja kolmas imeskeli tötteröä. Kuka näistä oli parisuhteessa?

Se vaaleahiuksinen?

Se, jolla oli kihla- ja vihkisormus nimettömässä.

Ei oo blondi. Värjänny hiukset. Mitä hän söi?

Jäätelöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nää karkkimainokset ja makeismainokset on tollasia. 

Vierailija
94/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nää karkkimainokset ja makeismainokset on tollasia. 

Piti olla makeis- ja jätskimainokset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nää karkkimainokset ja makeismainokset on tollasia. 

myöskin ne kun mainostetaan liikamässäilyn seurausten korjailukeinoja niin samat hidastetut olonparantelujukurttien lutkutukset näkee. Tällöin ei tosin tule maistaa uutta suussasulavaa herkkua vaan kakeilla sitä ja tätä

Vierailija
96/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme blondia nautiskeli jäätelötötteröstä: ensimmäinen näykkäili pieniä paloja, toinen nuolekeli ja kolmas imeskeli tötteröä. Kuka näistä oli parisuhteessa?

Se vaaleahiuksinen?

Se, jolla oli kihla- ja vihkisormus nimettömässä.

Ei oo blondi. Värjänny hiukset. Mitä hän söi?

Jäätelöä. 

Arvasin! Valeblondit yrittää aina yllättää mut tötteröön haksahtavat.

Vierailija
97/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluaisin nähdä jätskimainoksen jossa ruma likainen mies syö jäätelön tikkuineen kymmenessä sekunnissa vihaisesti itkien samalla kun juoksee vesisateessa susta pakoon. Siinä olisi hauskuutta toisin kuin hidastetussa syömisessä

Ja sitt se kompastuu ja susi nuolee sen naamaa ihan sikana  Kolme pientä porsasta saapuvat hätiin ja nelikko onnistuu köyttämään ukon. Se paistetaan ja nautitaan saman tien. Jälkkärinä on possuille ja sudelle jäätelöä. Loppuun mainoskuikka.

Vierailija
98/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo vähän huvittavaa. Naiset taas näyttävät siltä, että saavat orgasmeja syödessään jäätelöä ja jäätelön päälle valutetaan suklaata kuin spermaa.

Vierailija
99/99 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksen tarkoitus on jäädä mieleen . On sitten sinun kohdalla onnistunut