Miksi jäätelömainokset on niin seksualisoituja?
Miksi jäätelömainoksissa on lähes aina joku pulleahuulinen nainen, joka syö sitä jäätelöä hidastettuna? Tulee enemmän joku suihinotto mieleen kuin normaali jäätelönsyönti. Miksi kaikki pitää seksualisoida???
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Naisia??
Tuossakaan ei näe välttämättä mitään seksuaalista mikäli katsojalla seksi ei ole se lähes ainoa asia mielen liikkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee nyt sitten saatana jäätelömainoksestakin ongelma.
Miksi Lidlin mainoksessa kuvataan tummaa miestä ja puhutaan kuumasta sykkivästä?
Kyseessä siis paistopisteen hehkutus.
Ne kke mainoksessa on myös ihanan wokea!
Persumiehet raivoamassa peniskateus iskenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme blondia nautiskeli jäätelötötteröstä: ensimmäinen näykkäili pieniä paloja, toinen nuolekeli ja kolmas imeskeli tötteröä. Kuka näistä oli parisuhteessa?
Se vaaleahiuksinen?
Se, jolla oli kihla- ja vihkisormus nimettömässä.
Ei oo blondi. Värjänny hiukset. Mitä hän söi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Valio voisi tuoda markkinoille jäykistynyttä siitintä muistuttavaa jäätelöannosta?
Perhekoko? Koko suvulle! Norsunkärsäjäde.
Ei sellaista mainosta, tai muutakaan juttua, ole, etteivätkö pska-aivot vääntäisi sitä seksuaaliseksi. Jopa lasten lauluissa ei nähdä muuta kuin seksiä. Pitää olla kieroutunut ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan.
Sulla seiso muu kuin järki!
Monenko naisen tai jopa miehen pikkarit kostui kun jason momoa imi tuuttia jäätelömainoksessa?
haluaisin nähdä jätskimainoksen jossa ruma likainen mies syö jäätelön tikkuineen kymmenessä sekunnissa vihaisesti itkien samalla kun juoksee vesisateessa susta pakoon. Siinä olisi hauskuutta toisin kuin hidastetussa syömisessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha totta, ainakin Magnumin mainokset olleet jo nollarilta tuollaisia
MIKÄ HELVETIN NOLLARI???
Puhekielinen ilmaisu joka tarkoittaa 2000-luvun alkua, samoin kuten kasari tarkoittaa 1980-lukua. Miten joku voi olla noin pihalla? -eri
Olet itse, kun et erota retorista kysymystä.
Oikein hyvin erotan. Retorisen kysymyksen yhteydessä ei käytetä kysymysmerkkiä, joten se on erittäin helppo erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama oli joulun alla Ferrero Rocherin mainoksissa. Huulitäytenainen imitoi pornahtavasti suihinottoa laittaessaan suklaan suuhunsa. Negatiivinen vaikutus ainakin minuun.
Erittäin positiivinen vaikutus puolestaan minuun. Pidän suihin ottavista naisista joten tuen ehdottomasti heidän mainostamia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Tee nyt sitten saatana jäätelömainoksestakin ongelma.
Joillakin katsojilla on vain likainen mielikuvitus ja he näkevät sexiä joka paikassa.
"Get Your Mind out of the Gutter" eli pidä mielesi irti katuojasta!
Wanhaan hywään aikaan Tupla-suklaapatukkaakin sai mainostaa näin:
Jäätelöä ei tule syödä silmät kiinni, se on erittäin fakkimaista, vaan vaan mieluummin Bobby Lieblingmäiseti https://www.tiktok.com/@livemetal69/video/7476796206111280390
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ihmetellyt samaa. :D Seksi myy, se on selvä, mutta miksi juuri jäätelömainokset ovat niin avoimen pornahtavia? Ihan hauskoja, ei siinä, mutta mistä tuo ilmiö on lähtöisin.
Olivat jo 90-luvulla, kun se tyyppi tuli ostamaan kioskille jäätelöä, jossa myyjänä oli hyvännäköinen vosu...
Ai se missä mies piirsi käsillään ilmaan jäätelön/kurvikkaan vartalon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ihmetellyt samaa. :D Seksi myy, se on selvä, mutta miksi juuri jäätelömainokset ovat niin avoimen pornahtavia? Ihan hauskoja, ei siinä, mutta mistä tuo ilmiö on lähtöisin.
Olivat jo 90-luvulla, kun se tyyppi tuli ostamaan kioskille jäätelöä, jossa myyjänä oli hyvännäköinen vosu...
Ai se missä mies piirsi käsillään ilmaan jäätelön/kurvikkaan vartalon?
Se oli sitä kitarajäätelöä
Koska kukaan ei ostaisi jäätelöä, jos sitä mainostaisi selluliittinen röyhtäilevä lihaläjä.
"Miksi jäätelömainoksissa on lähes aina joku pulleahuulinen nainen, joka syö sitä jäätelöä hidastettuna? Tulee enemmän joku suihinotto mieleen kuin normaali jäätelönsyönti. Miksi kaikki pitää seksualisoida???"
Näinhän se on. Onneksi kuitenkin kaunis nainen, eikä joku keski-ikäinen parrakas ykäsonni tyytyväisesti murahdellen.
En löydä enää sitä vanhaa virolaista jäätelötuuttimainosta 80-luvulta, joka olisi nykyään K18-kamaa.
Joskus oli Youtubessa, mutta ei enään löydy, liekö sensuroitu sieltäkin.
Etsikääpä joku se tänne!
Hidastettu tekeminen on fakittavuuden tae, siinä ei ole mitään rentouttavan näköistä
Eikö Valio voisi tuoda markkinoille jäykistynyttä siitintä muistuttavaa jäätelöannosta?