Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jäätelömainokset on niin seksualisoituja?

Vierailija
12.05.2026 |

Miksi jäätelömainoksissa on lähes aina joku pulleahuulinen nainen, joka syö sitä jäätelöä hidastettuna? Tulee enemmän joku suihinotto mieleen kuin normaali jäätelönsyönti. Miksi kaikki pitää seksualisoida???

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös suklaapalleroiden matka huulilta suuhun. Instailme, unelmoivat uniset silmät. Heti tuli mieleen mitähän eukko oikeastaan unelmoi. Härskiä on.

Vierailija
42/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme blondia nautiskeli jäätelötötteröstä: ensimmäinen näykkäili pieniä paloja, toinen nuolekeli ja kolmas imeskeli tötteröä. Kuka näistä oli parisuhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksualisointia on se, että sinä ajattelet sen noin.

Vierailija
44/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taitas tällänen mainos enää päästä telkkariin.

Vierailija
45/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme blondia nautiskeli jäätelötötteröstä: ensimmäinen näykkäili pieniä paloja, toinen nuolekeli ja kolmas imeskeli tötteröä. Kuka näistä oli parisuhteessa?

Se vaaleahiuksinen?

Vierailija
47/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisen ongelmat on pieniä, jos tuollaista täytyy pohtia...

Vierailija
48/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha totta, ainakin Magnumin mainokset olleet jo nollarilta tuollaisia

MIKÄ HELVETIN NOLLARI???

Niinpä.

Se on tuutausari.

Vierailija
49/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaaleahiuksinen?

Se, jolla oli kihla- ja vihkisormus nimettömässä.

Vierailija
50/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmisen ongelmat on pieniä, jos tuollaista täytyy pohtia...

Jonkin asian pohtiminen ei tarkoita sitä, etteikö elämässä olisi suurempiakin ongelmia.

Vierailija
51/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin....

Vierailija
52/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
53/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vissiin vähään aikaan nähnyt jäätelömainosta... :D Ainoo minkä muistan oli joku sellainen missä heilu joku Havaijilaisen näkönen lihaskimppu lipomassa jotakin. 

Muuten en oo esim pöydällä lojuvassa jätskiautomainoksessa tallaisia nähnyt. En pidä kovin seksuaalisena tota nauravaa jätskiautofiguuria... :D 

Vierailija
54/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo vissiin vähään aikaan nähnyt jäätelömainosta... :D Ainoo minkä muistan oli joku sellainen missä heilu joku Havaijilaisen näkönen lihaskimppu lipomassa jotakin. 

Muuten en oo esim pöydällä lojuvassa jätskiautomainoksessa tallaisia nähnyt. En pidä kovin seksuaalisena tota nauravaa jätskiautofiguuria... :D 

Eiku nyt mä löysin ton. Tää heppuhan ei livo mitään. Vaan SYÖ  sen jätskin suihinsa. IIIsoin miehekkäin haukkuaksin. 

Mä en haluaisi syödä jätksiä noin. Vihloo hampaat ja pää jäätyy ajatuksestakin. :P Mä oon enemmän lipojamies. 

Vierailija
55/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosalan työntekijöiden ja ennen kaikkea toimistojen on kai tarkoidus tehdä rahaa eli voittoa omistajailleen ja mahdollistaa palkanmaksun alaisillen. Siksi on käytettävät kaikki psykologisen vaikuttamisen keinot. Hyvän maun rajoissa toki, joka on melko häilyvä ja ei ainakaan aina lainsäädännöllä opastettu.

Vierailija
56/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Momoa on kyllä seksikäs. Muita jäätelömainoksia ei tule edes mieleen. 

Vierailija
57/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetin mainoksessa miehellä joku verkko kaulassa,varmasti ajetteli alastomia naisia siinä sekin!.

Vierailija
58/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelötuutin nuoleskelu ja lipsuttelu rinnastetaan siittimen imemiseen suuseksissä.

Vierailija
59/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku nyt mä löysin ton. Tää heppuhan ei livo mitään. Vaan SYÖ  sen jätskin suihinsa. IIIsoin miehekkäin haukkuaksin. 

Mä en haluaisi syödä jätksiä noin. Vihloo hampaat ja pää jäätyy ajatuksestakin. :P Mä oon enemmän lipojamies. 

Kyllä Jason Momoa ottaisi peniksen suuhunsa isoin miehekkäin haukkauksin, eikä hinttimäisesti lipoen!

Vierailija
60/99 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnum-tuutin yläosa on jättimäinen suhteessa aikuisen suuhun ja vertautuu mitoiltaan aikuisen terskaan pikkulapsen suussa. Ilmankos lapsiinkoskijat ostavat Magnum-tuutteja.