Miksi jäätelömainokset on niin seksualisoituja?
Miksi jäätelömainoksissa on lähes aina joku pulleahuulinen nainen, joka syö sitä jäätelöä hidastettuna? Tulee enemmän joku suihinotto mieleen kuin normaali jäätelönsyönti. Miksi kaikki pitää seksualisoida???
Kommentit (99)
Kolme blondia nautiskeli jäätelötötteröstä: ensimmäinen näykkäili pieniä paloja, toinen nuolekeli ja kolmas imeskeli tötteröä. Kuka näistä oli parisuhteessa?
Seksualisointia on se, että sinä ajattelet sen noin.
Ei taitas tällänen mainos enää päästä telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Kolme blondia nautiskeli jäätelötötteröstä: ensimmäinen näykkäili pieniä paloja, toinen nuolekeli ja kolmas imeskeli tötteröä. Kuka näistä oli parisuhteessa?
Se vaaleahiuksinen?
Kyllä ihmisen ongelmat on pieniä, jos tuollaista täytyy pohtia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha totta, ainakin Magnumin mainokset olleet jo nollarilta tuollaisia
MIKÄ HELVETIN NOLLARI???
Niinpä.
Se on tuutausari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme blondia nautiskeli jäätelötötteröstä: ensimmäinen näykkäili pieniä paloja, toinen nuolekeli ja kolmas imeskeli tötteröä. Kuka näistä oli parisuhteessa?
Se vaaleahiuksinen?
Se, jolla oli kihla- ja vihkisormus nimettömässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisen ongelmat on pieniä, jos tuollaista täytyy pohtia...
Jonkin asian pohtiminen ei tarkoita sitä, etteikö elämässä olisi suurempiakin ongelmia.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin....
En oo vissiin vähään aikaan nähnyt jäätelömainosta... :D Ainoo minkä muistan oli joku sellainen missä heilu joku Havaijilaisen näkönen lihaskimppu lipomassa jotakin.
Muuten en oo esim pöydällä lojuvassa jätskiautomainoksessa tallaisia nähnyt. En pidä kovin seksuaalisena tota nauravaa jätskiautofiguuria... :D
Vierailija kirjoitti:
En oo vissiin vähään aikaan nähnyt jäätelömainosta... :D Ainoo minkä muistan oli joku sellainen missä heilu joku Havaijilaisen näkönen lihaskimppu lipomassa jotakin.
Muuten en oo esim pöydällä lojuvassa jätskiautomainoksessa tallaisia nähnyt. En pidä kovin seksuaalisena tota nauravaa jätskiautofiguuria... :D
Eiku nyt mä löysin ton. Tää heppuhan ei livo mitään. Vaan SYÖ sen jätskin suihinsa. IIIsoin miehekkäin haukkuaksin.
Mä en haluaisi syödä jätksiä noin. Vihloo hampaat ja pää jäätyy ajatuksestakin. :P Mä oon enemmän lipojamies.
Mainosalan työntekijöiden ja ennen kaikkea toimistojen on kai tarkoidus tehdä rahaa eli voittoa omistajailleen ja mahdollistaa palkanmaksun alaisillen. Siksi on käytettävät kaikki psykologisen vaikuttamisen keinot. Hyvän maun rajoissa toki, joka on melko häilyvä ja ei ainakaan aina lainsäädännöllä opastettu.
Jason Momoa on kyllä seksikäs. Muita jäätelömainoksia ei tule edes mieleen.
Motonetin mainoksessa miehellä joku verkko kaulassa,varmasti ajetteli alastomia naisia siinä sekin!.
Jäätelötuutin nuoleskelu ja lipsuttelu rinnastetaan siittimen imemiseen suuseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo vissiin vähään aikaan nähnyt jäätelömainosta... :D Ainoo minkä muistan oli joku sellainen missä heilu joku Havaijilaisen näkönen lihaskimppu lipomassa jotakin.
Muuten en oo esim pöydällä lojuvassa jätskiautomainoksessa tallaisia nähnyt. En pidä kovin seksuaalisena tota nauravaa jätskiautofiguuria... :D
Eiku nyt mä löysin ton. Tää heppuhan ei livo mitään. Vaan SYÖ sen jätskin suihinsa. IIIsoin miehekkäin haukkuaksin.
Mä en haluaisi syödä jätksiä noin. Vihloo hampaat ja pää jäätyy ajatuksestakin. :P Mä oon enemmän lipojamies.
Kyllä Jason Momoa ottaisi peniksen suuhunsa isoin miehekkäin haukkauksin, eikä hinttimäisesti lipoen!
Magnum-tuutin yläosa on jättimäinen suhteessa aikuisen suuhun ja vertautuu mitoiltaan aikuisen terskaan pikkulapsen suussa. Ilmankos lapsiinkoskijat ostavat Magnum-tuutteja.
Myös suklaapalleroiden matka huulilta suuhun. Instailme, unelmoivat uniset silmät. Heti tuli mieleen mitähän eukko oikeastaan unelmoi. Härskiä on.